Gå til innhold

Dere som bruker tøfler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker tøfler pleier dere å vaske/rengjøre de? Jeg ser på tøflene mine, de er litt skitne. Så hver gang vi mopper gulvene så tar jeg en våtklut og en tannpirker og prøver å vaske de. Føler det ikke er så fresht å gå med skittne tøfler på rent gulv.

Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: 8e3b2...068

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bra å vaske de litt, men hva gjør du med de for at de skal bli så skitne? Hvis man tråkker på noe fjerner man det vek på en gang, hva annet er på gulvet hos deg ? Sokker blir skitne da.

Anonymkode: 0c5fe...2e4

• Liker 1
Skrevet

Tøflene mine er av ull med huden utad.. vet ikke hvordan jeg vasker sauer på innsiden. 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Sikkert bra å vaske de litt, men hva gjør du med de for at de skal bli så skitne? Hvis man tråkker på noe fjerner man det vek på en gang, hva annet er på gulvet hos deg ? Sokker blir skitne da.

Anonymkode: 0c5fe...2e4

Det er det jeg ikke skjønner..åssen klarer de å bli skittene? Gulvene ser rene ut. Tråkker ikke på noe ekkelt.  Mopper ca annenhver uke 

Ts

20230116_224419.jpg

Anonymkode: 8e3b2...068

Skrevet

Slenger de i vaskemaskinen innimellom.

Anonymkode: 91317...ca4

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker crocs, hvis de blir veldig skitne vasker jeg de med børste og vann.

Anonymkode: c84fe...32c

Skrevet

Tannpirker..?

Bare ta å skrubb de litt.

At de blir litt skitne er jo ikke noe mysterium, det er umulig å holde gulv HELT rene, støv samles der kontinuerlig.

Anonymkode: 8acf0...ae5

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker heller tykke sokker nettopp fordi det er langt enklere å vaske enn tøfler. Har termosokker fra jula, eller tykke raggsokker. 

Anonymkode: 736af...3f0

• Liker 1
Skrevet

Nei, blir ikke så skitne. Men jeg rengjør gulvet ofte. 

Anonymkode: 1a7e4...0a6

Skrevet

Gulvene dine er skitnere enn du tror.

Prøv å dra over med tørrmopp 1-2 ganger i uken heller.

Anonymkode: 42362...e2f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ulltøfler med skinn under, fester seg lite på de så har igrunn ikke sett noe stort behov for å vaske de. Men jeg tørker av de om jeg tråkker i noe. 

Har robotstøvsuger og den går annenhver dag sånn ca så er ikke veldig skitne gulv her. (robotstøvsuger er genialt for sånn som meg som får stressflass av rusk og raks på gulv hehe...)

Skrevet

Jeg har ikke problem med at de blir skitne. Men er flink til å aldri gå ut i yttergangen med de, der vet jeg det er litt søl. Og kipper de av når jeg lager mat, har uansett varmekabler på kjøkkenet, og er så lett å søle. 

Anonymkode: b7883...6ef

Skrevet

Jeg har sånne saueull-tøfler og greide miste en pizza på dem med toppingen ned… Måtte enten kaste dem eller prøve en runde i vaskemaskin. Vaska på ullprogram og det gikk overraskende bra. Så gode som ny. Impregnerer med spray også, så de ikke får flekker av vannsøl osv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...