AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Skrevet 16. januar 2023 Hei, jeg er en kar på 39år som har slitet en del med å fange interessen til kvinner og prøver å finne ett svar på hvorfor jeg alltid ender opp med å bli valgt bort. Personlig så føler jeg at jeg har ett attraktiv utseende, da jeg er høy og relativt godt trent. Jeg føler også har jeg har mye å tilby sånn personlighetsmessig, da jeg har en del humor og er ganske utadvendt. Kan på en måte prate med de fleste om det meste, for å sette det litt på spissen. Kanskje litt unorsk sånn sett derimot!? Ellers har jeg ryddig økonomi og en høyere utdannelse, uten at det nødvendigvis kommer i fokus på 1 date eller under samtaler når man prøver å bli kjent. Føler også jeg har sunne verdier og interesser. Men til tross for alt dette, så føler jeg at jeg alltid blir valgt bort. Har ekstremt liten suksess på tinder for tiden de få gangene jeg klarer å fange en kvinnes interesse og få til en date, så blir jeg lissom avvist til tross for at daten var hyggelig. Som sagt, jeg er ganske lett å prate med. Nå er det jo mulig at bildene mine på tinder lyver veldig, siden jeg selv har erfart det med kvinner, men ville ikke tro det da mine bilder er ofte tatt på avstand av kompiser når jeg er på tur osv. Jeg har ikke selfies bilder på nært hold og slikt. Jeg har også sett videoklipp av meg selv i forbindelse med en vlogg og jeg føler at jeg har ett ok utseende, selv om jeg forstår at det er lett å overvurdere slikt selv. Men kanskje litt over snittet hvis jeg skal vurdere selv og jeg prøver å kontakte kvinner på samme nivå(på tinder). Har fått skryt for utseende mitt tidligere, selv om det nødvendigvis ikke alltid trenger å bety så mye Men poenget mitt, hva kan jeg gjøre for å "forbedre" meg når jeg føler at jeg bra nok? Hva kan jeg gjøre for bli mer attraktiv når jeg lissom føler jeg er den beste versjonen av meg selv? Litt kjipt når man føler at man har mye å tilby, men allikevel blir valgt bort. Det gir lite håp dessverre! Er sikkert noen småting med min personlighet som kanskje ikke er helt perfekt, men ingen er jo perfekte tenker jeg. Jeg kunne sikkert innimellom vært en bedre lytter og mer tålmodig. Men dette er ting jeg er bevist på og prøver å jobbe med, spesielt hvis jeg feks drar på en date. Vet ikke hvor mye tips jeg kan få her inne på ett kvinneforum for har inntrykk av at det er mye rart her inne!? Er jo rene kjønnskampen her virker det som, men håper det er mulig plukke opp noen gode råd!? Det ER jo helt klart noe uattraktiv med meg, men hvis det ikke er utseende og noe med min væremåte eller personlighet, så er det jo håp om å kunne forbedre det, tenker jeg!? Eller er det for sent i min alder? Anonymkode: 0849e...bd0
svartkatt Skrevet 16. januar 2023 #2 Skrevet 16. januar 2023 Kanskje du fremstår som litt høy på deg selv? Du prøver kanskje å virke litt ydmyk, men virker ikke som det stemmer helt.. Litt for opptatt av eget utseende og er litt for fornøyd med det, og i det hele tatt. Hva med å tone ned ditt positive syn på deg selv? Altså.. la damene få gjøre opp sin egen mening om deg. Ikke fortell eller skriv at du er snill, lett å prate med, har et bra utseende osv. 15 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Skrevet 16. januar 2023 "Mer tålmodig"....Blir du fort sur og irritert? Anonymkode: 0e3ae...4bd 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #4 Skrevet 16. januar 2023 Har du prøvd andre datingsider enn Tinder? Lettere å formidle personlighet gjennom en god profil. Eventuelt prøv å spørre disse du dater om hvorfor de ikke ser potensiale for noe mer. Er lov det, typ "bare sånn for fremtiden, hva var det som gjorde at du ikke ble interessert i å møtes igjen?" Kanskje, kanskje får du noe du kan jobbe med. Hvis noen av dem tør å være ærlige. Anonymkode: a9f49...3d3 1 1
Dr.knowitall Skrevet 16. januar 2023 #5 Skrevet 16. januar 2023 Da er du nok ikke så attraktiv som du tror 5 2
Rosakatt Skrevet 16. januar 2023 #6 Skrevet 16. januar 2023 Forstår godt du fokuserer på det å være bra nok, men tror det vil være godt for deg å bare prøve å legge bort om du er god nok for kvinner, å heller prøve å fokusere utover, å finne noen du passer med. Man kan være så fin og flott og hyggelig man bare vil, men kjemien må allikevel stemme 😊 4 2
Rosakatt Skrevet 16. januar 2023 #7 Skrevet 16. januar 2023 Dr.knowitall skrev (Akkurat nå): Da er du nok ikke så attraktiv som du tror Slem 13 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #8 Skrevet 16. januar 2023 Finn en dame i utlandet, norske damer er altfor kravstore Anonymkode: e76f8...e89 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #9 Skrevet 16. januar 2023 TS er høy på seg selv. Snikskryting gjennom hele innlegget. Anonymkode: 0e3ae...4bd 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #10 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Finn en dame i utlandet, norske damer er altfor kravstore Anonymkode: e76f8...e89 Mange utenlandske er enda mer kravstore. Anonymkode: 0e3ae...4bd 9 6
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #11 Skrevet 16. januar 2023 Umulig å si. Er du litt tilbaketrukket fordi du "forventer" å bli valgt bort? Litt negativ? Opptatt av bittesmå detaljer som damene nevner, som noe de liker, også kjøper du det? Intens, "close talker"? Dårlig ånde? Dette er altså bare ville gjettinger, for det fins ikke ett svar. Håper du finner henne snart 🤍 Anonymkode: 38a9e...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #12 Skrevet 16. januar 2023 Spør de som avviste deg, om de kan gi deg noen tips på veien. Litt sånn man kan spørre intervjuserien hvis man ikke når opp til å få en jobb. Du har ikke noe å tape på å spørre, ps: kan være du også søker damer litt over din egen liga? Anonymkode: b09cf...061 2 2
ESFP Skrevet 16. januar 2023 #13 Skrevet 16. januar 2023 Du er attraktiv, høy og godt trent. Du kan prate overfladisk om det meste, har en del humor og er ganske utadvent. Dette er ikke kvaliteter damer på din alder setter høyest. Da kommer lyttende og tålmodig langt over de kvalitetene. Damer i den alderen begynner å bli morden, har lært et par ting i livet og ønsker forhold med dybde. Har du barn? Har du vært i et lenge forhold? Det er også avgjørende når det kommer til attraktivitet. 10 4
Dr.knowitall Skrevet 16. januar 2023 #14 Skrevet 16. januar 2023 Rosakatt skrev (2 minutter siden): Slem Hvordan i alle dager er sannheten slem?attraktiv trenger ikke være utseende, kan jo hende at være måten ikke er attraktiv for en partner? Kanskje personen gjør noe feil med innstillingen mot en ønsket partner? Mange ting som kan slå ut på om en personen føler en attraksjon mot en annen part, eller mener du at dette er feil? Takk for ærlig svar😅 1
Cuckold Skrevet 16. januar 2023 #15 Skrevet 16. januar 2023 32 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, jeg er en kar på 39år som har slitet en del med å fange interessen til kvinner og prøver å finne ett svar på hvorfor jeg alltid ender opp med å bli valgt bort. Personlig så føler jeg at jeg har ett attraktiv utseende, da jeg er høy og relativt godt trent. Jeg føler også har jeg har mye å tilby sånn personlighetsmessig, da jeg har en del humor og er ganske utadvendt. Kan på en måte prate med de fleste om det meste, for å sette det litt på spissen. Kanskje litt unorsk sånn sett derimot!? Ellers har jeg ryddig økonomi og en høyere utdannelse, uten at det nødvendigvis kommer i fokus på 1 date eller under samtaler når man prøver å bli kjent. Føler også jeg har sunne verdier og interesser. Men til tross for alt dette, så føler jeg at jeg alltid blir valgt bort. Har ekstremt liten suksess på tinder for tiden de få gangene jeg klarer å fange en kvinnes interesse og få til en date, så blir jeg lissom avvist til tross for at daten var hyggelig. Som sagt, jeg er ganske lett å prate med. Nå er det jo mulig at bildene mine på tinder lyver veldig, siden jeg selv har erfart det med kvinner, men ville ikke tro det da mine bilder er ofte tatt på avstand av kompiser når jeg er på tur osv. Jeg har ikke selfies bilder på nært hold og slikt. Jeg har også sett videoklipp av meg selv i forbindelse med en vlogg og jeg føler at jeg har ett ok utseende, selv om jeg forstår at det er lett å overvurdere slikt selv. Men kanskje litt over snittet hvis jeg skal vurdere selv og jeg prøver å kontakte kvinner på samme nivå(på tinder). Har fått skryt for utseende mitt tidligere, selv om det nødvendigvis ikke alltid trenger å bety så mye Men poenget mitt, hva kan jeg gjøre for å "forbedre" meg når jeg føler at jeg bra nok? Hva kan jeg gjøre for bli mer attraktiv når jeg lissom føler jeg er den beste versjonen av meg selv? Litt kjipt når man føler at man har mye å tilby, men allikevel blir valgt bort. Det gir lite håp dessverre! Er sikkert noen småting med min personlighet som kanskje ikke er helt perfekt, men ingen er jo perfekte tenker jeg. Jeg kunne sikkert innimellom vært en bedre lytter og mer tålmodig. Men dette er ting jeg er bevist på og prøver å jobbe med, spesielt hvis jeg feks drar på en date. Vet ikke hvor mye tips jeg kan få her inne på ett kvinneforum for har inntrykk av at det er mye rart her inne!? Er jo rene kjønnskampen her virker det som, men håper det er mulig plukke opp noen gode råd!? Det ER jo helt klart noe uattraktiv med meg, men hvis det ikke er utseende og noe med min væremåte eller personlighet, så er det jo håp om å kunne forbedre det, tenker jeg!? Eller er det for sent i min alder? Anonymkode: 0849e...bd0 I det øyeblikk du er intervjuobjektet som skal overbevise kvinnen om at du er en god kandidat har du allerede tapt. De fleste kvinner ønsker heller å være intervjuobjektet som skal overbevise en mann de håper å ha sjans på om at de er bra nok for ham. Ethvert møte mellom mennesker på partnermarkedet kan oppfattes en liten maktduell der den som får den andre til å ønske å gjøre inntrykk har overtaket. Og kvinner takler svært sjelden å ha overtaket. De trives ofte bedre når de har noe å kjempe for, noe å oppnå. 3
ESFP Skrevet 16. januar 2023 #16 Skrevet 16. januar 2023 Cuckold skrev (1 minutt siden): I det øyeblikk du er intervjuobjektet som skal overbevise kvinnen om at du er en god kandidat har du allerede tapt. De fleste kvinner ønsker heller å være intervjuobjektet som skal overbevise en mann de håper å ha sjans på om at de er bra nok for ham. Ethvert møte mellom mennesker på partnermarkedet kan oppfattes en liten maktduell der den som får den andre til å ønske å gjøre inntrykk har overtaket. Og kvinner takler svært sjelden å ha overtaket. De trives ofte bedre når de har noe å kjempe for, noe å oppnå. Dette gjelder de kvinner som har vokst opp med en far som gav lite kjærlighet, og derfor forsøker å gjenskape den dynamikken at de må prestere for kjærlighet i romantiske relasjoner. Dette gir sjelden en trygg og likeverdig relasjon. 8 1
Rosakatt Skrevet 16. januar 2023 #17 Skrevet 16. januar 2023 Dr.knowitall skrev (17 minutter siden): Hvordan i alle dager er sannheten slem?attraktiv trenger ikke være utseende, kan jo hende at være måten ikke er attraktiv for en partner? Kanskje personen gjør noe feil med innstillingen mot en ønsket partner? Mange ting som kan slå ut på om en personen føler en attraksjon mot en annen part, eller mener du at dette er feil? Takk for ærlig svar😅 Hvordan vet du at det er sannheten? Vi kjenner ikke ts, er alt du skriver en perfekt oppsummering av hvem du er som person? Kjenner jeg deg nå, basert på vår lille kontakt? Om du ikke er attraktiv for meg, er du uattraktiv? Vet noen er attraktiv for flere, å på den måten i større grad er det Det virket for meg som en kort og frekk kommentar mot ts, å jeg ga også en frekk og hard kommentar mot deg 3
Cuckold Skrevet 16. januar 2023 #18 Skrevet 16. januar 2023 2 minutter siden, ESFP said: Dette gjelder de kvinner som har vokst opp med en far som gav lite kjærlighet, og derfor forsøker å gjenskape den dynamikken at de må prestere for kjærlighet i romantiske relasjoner. Dette gir sjelden en trygg og likeverdig relasjon. Tillater meg å tvile på at det er en lovmessighet, til det har jeg opplevd at denne regelen har litt for stor gyldighet. 1
Dr.knowitall Skrevet 16. januar 2023 #19 Skrevet 16. januar 2023 (endret) Rosakatt skrev (2 minutter siden): Hvordan vet du at det er sannheten? Vi kjenner ikke ts, er alt du skriver en perfekt oppsummering av hvem du er som person? Kjenner jeg deg nå, basert på vår lille kontakt? Om du ikke er attraktiv for meg, er du uattraktiv? Vet noen er attraktiv for flere, å på den måten i større grad er det Det virket for meg som en kort og frekk kommentar mot ts, å jeg ga også en frekk og hard kommentar mot deg Point proven, på det lille jeg skrev nå har du allerede funnet meg uattraktiv. Altså folk spør jo spørsmål for og få svar, gjør de ikke? Aldri ment og være frekk eller slem, men noen ganger kan det være godt og få et skikkelig svar. Akkurat som du ga meg nå. Takk for svar ☺️ Endret 16. januar 2023 av Dr.knowitall
ESFP Skrevet 16. januar 2023 #20 Skrevet 16. januar 2023 Cuckold skrev (3 minutter siden): Tillater meg å tvile på at det er en lovmessighet, til det har jeg opplevd at denne regelen har litt for stor gyldighet. Tilknytningsteori. Kvinner ønsker trygge menn med god selvfølelse. En trygg kvinne er ikke interessert i å forsøke å overbevise en mann om at hun er god nok. Hun vet at hun er god nok, er seg selv og tar seg ikke nær av det om hun ikke blir valgt for den hun er. En utrygg kvinne kjemper om å være god nok og forsøker å overbevise mannen om at hun er det. 3 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå