AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Skrevet 16. januar 2023 Jeg er ikke så veldig aktivt, går kanskje 20 min hver dag og trener litt yoga et par ganger i uka. Sitter mye stille på jobb. Min nye middagsplan for året er fisk 2 ganger i uka, vegetar 1 dag i uka, kylling 1 dag i uka. Kanskje 1 kjøttdeig-basert middag i løpet av uka, og to andre middager med noe storfekjøtt eller annet kjøtt. Mye grønnsaker til ved siden av. Frokost og lunsj er stort sett grovbrød og diverse salater, i blant middagsrester. I tillegg spiser jeg 1 potetgullpose fordelt over fredag og lørdag. Drikker en 0,5 cola i helga. Røyker og snuser ikke, drikker alkohol kanskje 1-2 ganger i måneden, maks 3 enheter da. Vil dere si at dette er et greit kosthold for en som er lite aktiv? Anonymkode: 4cba8...486
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Skrevet 16. januar 2023 40% protein, 40% karbohydrater og 20% fett. Sånn ca makroforhold. Lettost, egg, havregryn, grønnsaker, rugbrød ++ Anonymkode: 77edc...5f0
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Skrevet 16. januar 2023 Det høres ut som du har et sunt og fint kosthold 😊 Anonymkode: 77edc...5f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå