AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Skrevet 16. januar 2023 Hei. Er andrerangs gravid og hadde forrige svangerskap, og ganske tidlig i dette svangerskapet kynnere, det føltes ubehagelig, men går over når jeg hviler. De siste to dagene har jeg konstant ubehag i magen, akkurat som jeg trener magen (altså tar sit ups osv). Helt annerledes enn det jeg har hatt tidligere. Noen andre som har hatt dette? Er det en variant av kynnere? Magen er også litt stram/hard, men ikke like mye som de vanlige kynnere. noen med beroligende svar? Anonymkode: 504b5...9bd
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Skrevet 16. januar 2023 Hvor langt er du på vei. Anonymkode: 63d92...cc4 1
Dr.knowitall Skrevet 16. januar 2023 #3 Skrevet 16. januar 2023 (endret) Du er nok bare gravid Endret 16. januar 2023 av Dr.knowitall
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #5 Skrevet 16. januar 2023 Jeg syns jeg var stinn hele tiden, som om jeg hadde trent. Litt mensenfølelse. Var helt normalt for min del Anonymkode: 63d92...cc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå