AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Skrevet 16. januar 2023 Har datet et par stykker som etter kort tid viser at de slurver med hygiene, dårlig ånde (slik at jeg brekker meg) Han ene mente at vi kunne gå ut å spise i den utslitte joggebuksen hans med hull «for jeg bryr meg jo ikke om slik» nei da, setter ikke pris på om en mann ser velstelt ut 🙄 Dette er veldig tidlig i dating fasen, lurer på hvordan de er etter år sammen. for å ikke snakke om hvordan det ser ut der de bor. Tørker aldri menn støv, eller vasker flater på kjøkken med mindre en kvinne tvinger dem?😅 Og mødre vær så snill å lære sønnen deres at håndklær, undertøy og sengetøy ikke blir rent på 30/40 grader Anonymkode: 01877...97d 13
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Skrevet 16. januar 2023 Skyld på foreldrene som ikke lærer gutter å bli husrene og huslige. Anonymkode: 77d99...dc8 7 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Skrevet 16. januar 2023 2 stk = "mange menn" Ok.. Anonymkode: 2265f...0d6 9 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #4 Skrevet 16. januar 2023 På hvilken måte er en utslitt joggebukse uhygienisk? Anonymkode: 86ee0...e50 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #5 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har datet et par stykker som etter kort tid viser at de slurver med hygiene, dårlig ånde (slik at jeg brekker meg) Han ene mente at vi kunne gå ut å spise i den utslitte joggebuksen hans med hull «for jeg bryr meg jo ikke om slik» nei da, setter ikke pris på om en mann ser velstelt ut 🙄 Dette er veldig tidlig i dating fasen, lurer på hvordan de er etter år sammen. for å ikke snakke om hvordan det ser ut der de bor. Tørker aldri menn støv, eller vasker flater på kjøkken med mindre en kvinne tvinger dem?😅 Og mødre vær så snill å lære sønnen deres at håndklær, undertøy og sengetøy ikke blir rent på 30/40 grader Anonymkode: 01877...97d Hvorfor er det alltid mødrene som må til pers? Anonymkode: 0aec6...3c3 14 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #6 Skrevet 16. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Skyld på foreldrene som ikke lærer gutter å bli husrene og huslige. Anonymkode: 77d99...dc8 Ja jeg er i slutten av 20-årene, og de fleste menn jeg dater har hatt samboerskap bak seg. Jeg tror de vandt med at kvinnen i forholdet ordner opp? Så når de blir single blir de sittende igjen i rot og skitt 🙈 Anonymkode: 01877...97d 3
Dr.knowitall Skrevet 16. januar 2023 #7 Skrevet 16. januar 2023 Det er ikke noe vits og vaske seg når man bare blir svett igjen senere.. hvorfor tørke seg etter man har vært på toalettet når man må på toalettet senere uansett? 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #8 Skrevet 16. januar 2023 Jøss! Aldri vært borti på mine dater. Dårlig ånde kan det jo være mange grunner til, noe en har spist osv. Må jo ikke være råtne tenner liksom 🫣 Jeg dater kun velkledde menn, men jeg er jo velkledd selv da. 😉 Anonymkode: 4dda3...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #9 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 2 stk = "mange menn" Ok.. Anonymkode: 2265f...0d6 Legger til 7 fra min dateliste, pluss to brødre og fattern. Da er vi oppe i 12. Anonymkode: 77d99...dc8 6 2
Dr.knowitall Skrevet 16. januar 2023 #10 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skyld på foreldrene som ikke lærer gutter å bli husrene og huslige. Anonymkode: 77d99...dc8 Kan like så godt slenge inn hele slektstreet her, her er det mange foreldre i generasjoner som ikke har lært gutta og vaske seg skikkelig😅 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #11 Skrevet 16. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: 2 stk = "mange menn" Ok.. Anonymkode: 2265f...0d6 1 minutt siden, AnonymBruker said: På hvilken måte er en utslitt joggebukse uhygienisk? Anonymkode: 86ee0...e50 Dette er bare eksempler jeg kom på i farten, kunne sikkert skrevet en roman om jeg ønsker Ikke alle menn er slik (heldigvis!) men overraskende mange. Det med joggebukse handler mer om, at de ikke gidder å være velstelt for å gå på date. Hullete joggebukse er ingen krise på en søndag når man henter fastfood. Men når man skal ut å spise et fint sted? Anonymkode: 01877...97d 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #12 Skrevet 16. januar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: På hvilken måte er en utslitt joggebukse uhygienisk? Anonymkode: 86ee0...e50 Skulle til å stille samme spørsmål. Det virker som veldig mange blander hygiene med presentasjon. Hygiene er helse. Nye klær, deodorant, parfyme, munnspray, etc. har ingenting med hygiene å gjøre. Dårlig ånde kan være et tegn på et helseproblem, men behøver absolutt ikke være det. Anonymkode: 286fc...41d 2
Arild37 Skrevet 16. januar 2023 #13 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har datet et par stykker som etter kort tid viser at de slurver med hygiene, dårlig ånde (slik at jeg brekker meg) Han ene mente at vi kunne gå ut å spise i den utslitte joggebuksen hans med hull «for jeg bryr meg jo ikke om slik» nei da, setter ikke pris på om en mann ser velstelt ut 🙄 Dette er veldig tidlig i dating fasen, lurer på hvordan de er etter år sammen. for å ikke snakke om hvordan det ser ut der de bor. Tørker aldri menn støv, eller vasker flater på kjøkken med mindre en kvinne tvinger dem?😅 Og mødre vær så snill å lære sønnen deres at håndklær, undertøy og sengetøy ikke blir rent på 30/40 grader Anonymkode: 01877...97d Rette spørsmålet er vel, hvorfor møter du så mange med dårlig hygiene? Og er egentlig et par mange? Dette blir like dumt som om jeg møter et par damer med hår under armene, og lurer på hvorfor så mange damer ikke steller seg 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #14 Skrevet 16. januar 2023 For å si det sånn, jeg er guttemamma og guttene mine må kommanderes inn i dusjen og instrueres nøye. Samme med tannpuss, håndvask og tørking av bak. Jeg ser for meg at ikke alle gidder å lære sine sønner opp i like stor grad for det tar mye tid og tålmodighet. Men jeg synes det er utrolig viktig. Snakker med dem om hygiene, deodorant, godlukt osv. lar de få lukte på meg og mannes parfymer osv. Nå er de små, går på småtrinnet på skolen, men tenker det er veldig viktig å begynne fra de er små. Anonymkode: 1b73f...c16 6 5
Anciol Skrevet 16. januar 2023 #15 Skrevet 16. januar 2023 (endret) Har en sønn på snart 16 som dusjer hver morgen og kveld og tar på seg spraydeo om morgenen, faren har lært han god hygiene fra han var liten! Endret 16. januar 2023 av Anciol 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #16 Skrevet 16. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: For å si det sånn, jeg er guttemamma og guttene mine må kommanderes inn i dusjen og instrueres nøye. Samme med tannpuss, håndvask og tørking av bak. Jeg ser for meg at ikke alle gidder å lære sine sønner opp i like stor grad for det tar mye tid og tålmodighet. Men jeg synes det er utrolig viktig. Snakker med dem om hygiene, deodorant, godlukt osv. lar de få lukte på meg og mannes parfymer osv. Nå er de små, går på småtrinnet på skolen, men tenker det er veldig viktig å begynne fra de er små. Anonymkode: 1b73f...c16 Dine sønners fremtidige kjærester er evig takknemlig jeg har lovet meg selv at hvis jeg blir mamma til gutter, skal ingen andre kvinner måtte oppdra dem.. Anonymkode: 01877...97d 4 1 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #17 Skrevet 16. januar 2023 Anciol skrev (2 minutter siden): Har en sønn på snart 16 som dusjer hver morgen og kveld og tar på seg spraydeo om morgenen, faren har lært han god hygiene fra han var liten! Det der er ikke god hygiene, det er psykt. La barn få være barn. Anonymkode: 53c77...0ea 3 1
Anciol Skrevet 16. januar 2023 #18 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det der er ikke god hygiene, det er psykt. La barn få være barn. Anonymkode: 53c77...0ea Hva er så psykt med at guttungen min er renslig? Nee har alltid vært slik hos oss , selv jeg dusjer to ggr daglig og bruker deo om morgenen, man kommer langt med å lukte godt og ha personlig god hygiene! 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #19 Skrevet 16. januar 2023 Anciol skrev (2 minutter siden): Hva er så psykt med at guttungen min er renslig? Nee har alltid vært slik hos oss , selv jeg dusjer to ggr daglig og bruker deo om morgenen, man kommer langt med å lukte godt og ha personlig god hygiene! De fleste har god hygiene uten å dusje to ganger om dagen. Anonymkode: 86ee0...e50 7 4
herzeleid Skrevet 16. januar 2023 #20 Skrevet 16. januar 2023 Mulig det er spesielle miljøer? Denslags er vel ganske uvanlig ellers, og det ville vært rart om særskilt mange hentet frem sitt mest uflide jeg akkurat i datingsammenhenger. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå