AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Skrevet 16. januar 2023 Hei. For tre mnd siden separerte jeg og mannen min oss. Vi var gift i ti år. Han var utro flere ganger og gjorde ikke det han skulle som en ektemann. Til tross for at jeg er lei meg og har kjærlighetssorg, samarbeider vi bra og vi oppfører oss og har det fint sammen når vi er i lag med barna. Vi kan le sammen og snakke på telefonen om alt. Jeg savner han veldig og er selvsagt glad i ham. Følelsene mine sier selvfølgelig at jeg skal løpe tilbake til ham, men fornuften min sier nei. Men.. Idag gjorde jeg noe jeg ikke helt vet om var ok eller ikke. Jeg har flørtet med en annen mann. På telefon bare, men likevel, det gir litt kribling i magen. Det betyr ingenting, men han virker veldig hyggelig og grei, ganske kjekk også, men jeg føler at jeg er utro og at dette er så feil som det går an. Jeg har aldri snakket med en annen mann da jeg var gift (foruten det man må i kundeservice), så jeg følte dette var veldig uvant. Siden jeg har barn, så kommer jeg nok ikke til å begi meg ut på noe forhold eller noe sånt.. Er det galt? Er det feil? Jeg føler jeg ikke vet hva som er riktig her.. Anonymkode: 09018...504
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Skrevet 16. januar 2023 Eh du pratet ikke med andre menn mens du var gift? I alle dager. Nei, du har ikke gjort noe galt. Spesielt ikke hvis dere faktisk har gjort det slutt (noe jeg håper siden han har vært utro). Du skal jo ikke tilbake til han, så du kan gjøre akkurat hva du vil og som føles riktig for deg. Det høres ikke ut som du er ferdig med han da, så ville gått sakte om du skal begi deg ut på noe. Men å flørte er helt ok. Anonymkode: b08b7...1b8 2
Tvist Skrevet 16. januar 2023 #4 Skrevet 16. januar 2023 Synes det er uskyldig og helt greit. Men for din egen del, bør du nok vente litt med å bli seriøs med noen nye.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #5 Skrevet 16. januar 2023 Du er singel og da går du videre når du føler deg klar for det. Vil du date gjør du det og vil du flørte så er det selvfølgelig greit. 3 mnd er ikke så kort tid. Anonymkode: f1e3e...7d1
AprilLudgate Skrevet 16. januar 2023 #6 Skrevet 16. januar 2023 Hø? Du vet ikke om det var OK? 😅 Hallo. Gå videre. Flørt med hvem du vil, ligg med hvem du vil. Du og EKSEN din har ingen slike bånd, og hallo. Finner det faktisk fascinerende at du har dårlig samvittighet 🤷♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #7 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eh du pratet ikke med andre menn mens du var gift? I alle dager. Nei, du har ikke gjort noe galt. Spesielt ikke hvis dere faktisk har gjort det slutt (noe jeg håper siden han har vært utro). Du skal jo ikke tilbake til han, så du kan gjøre akkurat hva du vil og som føles riktig for deg. Det høres ikke ut som du er ferdig med han da, så ville gått sakte om du skal begi deg ut på noe. Men å flørte er helt ok. Anonymkode: b08b7...1b8 Nei selvsagt gjorde jeg ikke det.. Vanlig samtaler av ren høflighet selvfølgelig, men ja. Jeg er ikke emosjonelt ferdig med mannen min nei, så forhold og sånt orker jeg ikke. Jeg er ikke klar.. Er liksom bare for gøy.. Tvist skrev (7 minutter siden): Synes det er uskyldig og helt greit. Men for din egen del, bør du nok vente litt med å bli seriøs med noen nye. Enig i det siste, takk for svar. Føler meg så teit for jeg vet ikke hva som er innafor.. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er singel og da går du videre når du føler deg klar for det. Vil du date gjør du det og vil du flørte så er det selvfølgelig greit. 3 mnd er ikke så kort tid. Anonymkode: f1e3e...7d1 Takk.. Anonymkode: 09018...504
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #8 Skrevet 16. januar 2023 AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Hø? Du vet ikke om det var OK? 😅 Hallo. Gå videre. Flørt med hvem du vil, ligg med hvem du vil. Du og EKSEN din har ingen slike bånd, og hallo. Finner det faktisk fascinerende at du har dårlig samvittighet 🤷♀️ Altså nei 😅 jeg aner faktisk ikke. Kjenner ingen som er skilt, og jeg vet ikke hva som er "greit" og ikke. Om man skal ha en eller annen karantene eller what not.. Ja jeg er jo fortsatt knyttet til ham på en måte, så ja får jo dårlig samvittighet.. Trodde det var normalt? Anonymkode: 09018...504
AprilLudgate Skrevet 16. januar 2023 #9 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså nei 😅 jeg aner faktisk ikke. Kjenner ingen som er skilt, og jeg vet ikke hva som er "greit" og ikke. Om man skal ha en eller annen karantene eller what not.. Ja jeg er jo fortsatt knyttet til ham på en måte, så ja får jo dårlig samvittighet.. Trodde det var normalt? Anonymkode: 09018...504 Joda, men det er derfor man ligger seg ut av den 😅🍰
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #10 Skrevet 16. januar 2023 AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Joda, men det er derfor man ligger seg ut av den 😅🍰 😅 Anonymkode: 09018...504
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #11 Skrevet 16. januar 2023 Du skylder ikke den utro dritten noe som helst. Gjør hva du vil Anonymkode: 9f0fd...491
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå