Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet
:frustrert: ååååååååååå jeg har ikke tålmodighet til dette!! Savner de fra i fjor jeg :tristbla:
Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg synes de i år er søte, jeg.

Sikkert veldig fine når jeg først får satt de sammen :rodme: skal den svarte være bunnen???

Skrevet

Satt og lurte på den jeg også! :ler:

Den svarte skal være i bunnen, du bretter altså de tingene som står "utafor" inn i esken, båd epå den svarte og røde. Han bak i kasse skjønte ingenting av den heller,

Tok sin tid for meg å finne ut også, jeg ga nemlig opp og tok bare de "slingrene" som henger utafor og teipa rundt begge eskene. :rodme: Men jeg åpnet opp igjen og forstod til slutt!

Gjest Lilleulv
Skrevet
:ler: herregud ass... dette er jo som å kjøpe møbler på ikea. jeg er så utrolig lite praktisk anlagt og hater å bygge flatpakka møbler. jeg klarer det bare ikke. :rodme:
Gjest Lilleulv
Skrevet

HAHA!! ok, det viser seg at vi har fått feil... altså bunn og topp i forskjellig str. det forklarer saken. jeg visste at jeg ikke kunne være SÅÅ dum. hihi

Skrevet

De er latterlig teite. Vi som er ansatt der klaget på dem allerede når vi fikk dem inn på lager. De kommer nok ikke inn flere ganger.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Sikkert veldig fine når jeg først får satt de sammen :rodme: skal den svarte være bunnen???

Jeg misforsto visst. De gavene jeg har handlet på HM har jeg fått søte veskelignende sker til. De bare stiftes sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...