AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Skrevet 16. januar 2023 Hei dere. Den eldste hunden skal i narkose i morgen og blir nok sovende av og på hele dagen. Den yngste hunden min bør jo få turene sine alikevel. Hva hadde dere gjort med den eldste? Ønsker ikke å forlate han hjemme alene mens jeg er ute på tur. Burde jeg ta han med i bilen? Kan fort bli for kaldt tror jeg. Finne hundepass? Anonymkode: 5baa5...246
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Skrevet 16. januar 2023 Jeg hadde lagt opp dagen slik at jeg var mest mulig tilstede og sammen med hunden etter operasjon. Men samtidig så hadde jeg ikke hatt problem med å la eldste være alene i 10-15 minuter mens jeg gikk en liten tur. Men jeg hadde sett det an, min erfaring er at hundene er veldig slitne og bare vil sove etter narkose og da går det fint å la dem være litt i fred en liten stund så lenge de virker i god form ellers. Alle hunder takler en dag uten lange turer ved behov. Så den yngste hunden kan du aktivisere inne med lek/triks, gjemme godbiter osv hvis du er redd for å reise fra den andre Anonymkode: f2ec2...4af
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Skrevet 16. januar 2023 Mine har begge vært lagt i narkose én gang hver, og det har aldri vært noe problem. Når den ene har vært på operasjonsbordet, så fikk den andre en lang fin tur. Resten av dagen brukte vi inne. De kommer seg ganske fort etter narkose. Jeg kunne ta begge mine rett utenfor for å tisse noen timer etter at de kom hjem, så inn og sove igjen. Den friske hunden klarte fint en lat dag med bare et par tisseturer utenfor. Anonymkode: 4e4a7...6d0 1
Mardina Skrevet 17. januar 2023 #4 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei dere. Den eldste hunden skal i narkose i morgen og blir nok sovende av og på hele dagen. Den yngste hunden min bør jo få turene sine alikevel. Hva hadde dere gjort med den eldste? Ønsker ikke å forlate han hjemme alene mens jeg er ute på tur. Burde jeg ta han med i bilen? Kan fort bli for kaldt tror jeg. Finne hundepass? Anonymkode: 5baa5...246 Gå tur med yngstemann, mens den andre hunden er i narkose? 😊 Det hadde nok jeg gjort. Evt. funnet noen som kunne vært med eldste, mens du er ute på tur 😊 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #5 Skrevet 17. januar 2023 Spør veterinæren om den yngste hunden også kan få narkose, da slipper du å gå noen turer den dagen. Anonymkode: db59a...74d
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #7 Skrevet 17. januar 2023 Jeg ville gått bare en 10 minutters tissetur med den friske hunden, og latt den bedøvede hunden ligge i ro hjemme om den sover. Det går helt fint. Når det er sagt, så har mine hunder våknet temmelig kjapt etter narkose og vært på beina allerede ved henting. Har ikke ligget og sovet resten av ettermiddag/kveld av den grunn. Så jeg vet ikke helt... har veterinæren din sagt at den vil komme til å sove resten av dagen? Merkelig. Det har jeg aldri opplevd. Hunden jeg har nå blir lagt i narkose en gang i året pga tannrens, og er våken igjen når jeg kommer og henter. Hun var også på beina ved kastreringen, da jeg antar de ga en noe tyngre narkose. Sov ikke resten av kvelden av den grunn. Anonymkode: 02b68...6be
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #8 Skrevet 17. januar 2023 Ordnet seg. Gikk tur med den yngste mens eldste var i narkose. Nå i kveld har jeg fått pass en time slik at kveldsturen gikk som vanlig. Alt bra og en veldig fornøyd hund. Takk for svar dere. Anonymkode: 5baa5...246 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #9 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville gått bare en 10 minutters tissetur med den friske hunden, og latt den bedøvede hunden ligge i ro hjemme om den sover. Det går helt fint. Når det er sagt, så har mine hunder våknet temmelig kjapt etter narkose og vært på beina allerede ved henting. Har ikke ligget og sovet resten av ettermiddag/kveld av den grunn. Så jeg vet ikke helt... har veterinæren din sagt at den vil komme til å sove resten av dagen? Merkelig. Det har jeg aldri opplevd. Hunden jeg har nå blir lagt i narkose en gang i året pga tannrens, og er våken igjen når jeg kommer og henter. Hun var også på beina ved kastreringen, da jeg antar de ga en noe tyngre narkose. Sov ikke resten av kvelden av den grunn. Anonymkode: 02b68...6be Han har sovet av og på fra kl 11.30 - 17.30. Litt våken inni mellom men forsatt groggy og ikke helt med. men nå kommer han seg 😊 Anonymkode: 5baa5...246
Lea Skrevet 17. januar 2023 #10 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har sovet av og på fra kl 11.30 - 17.30. Litt våken inni mellom men forsatt groggy og ikke helt med. men nå kommer han seg 😊 Anonymkode: 5baa5...246 Så bra å høre. Håper han er enda bedre nå.❤️ Jeg gikk også selv tur med den andre hunden mens den eldste lå i narkose. Også kort tur med begge to om kvelden. Eldste var litt groggy hele dagen. Dagen etter var den litt bedre og fikk da mere tur.🙂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå