Pipaluk Skrevet 17. januar 2023 #21 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dere som sliter med sosial angst, hvor arbeider dere? Jeg er på utkikk etter en jobb, og har utdanning som helsefagarbeider, men dessverre så overanalyserer og overtenker jeg alle potensielle arbeidsplasser. Har tidligere jobbet i hjemmetjenesten, men pga. mye uforutsigbarhet resulterte det i mange søvnløse netter. Lurer også på om noen har erfaring med NAV sin «senter for jobbmestring»? Anonymkode: fd3e9...cae Hei Kanskje det er best å snakke med en karriererådgiver ang dette? Er du villig til å ta en ny utdanning? Har du vurdert bpa assistent?
Taluno Skrevet 17. januar 2023 #22 Skrevet 17. januar 2023 pernille198 skrev (18 timer siden): Takk for innspill! Har tenkt å ta utdanning en annen retning enn helse, men trenger å tjene noen kroner først.. Kunne dette vært noe for deg, og dere andre med angst? https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/mina-28-er-eneste-kvinne-pa-arbeidsplassen-na-tar-bransjen-grep/14972833/ Det er jo relativt kort utdanning, spesielt damer er ettertraktet, og god lønn. Passer selvfølgelig ikke med alle typer angst, men kan være verdt se på?
pernille198 Skrevet 17. januar 2023 #23 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har en master i IT og jobber med programmering fra hjemmekontor. Før corona gikk jeg på kontoret hver dag og det tæret skikkelig på psyken. Ble mye bedre ila. pandemien pga. hjemmekontor, så sa til sjefen at enten måtte jeg få fortsette å ha hjemmekontor eller så ville jeg finne en ny jobb med hjemmekontor. Sjefen syns det var ok at jeg fortsatte å sitte hjemme så nå har ikke vært fysisk på jobb siden før pandemien. Anonymkode: f01ae...f09 Så bra at du fant noe som funket for deg! Jeg har tatt generell studiekompetanse etter fagbrev, men ser at utdanningene innen IT krever matematikk og fysikk i tillegg, så må evt. ta forkurs hvis jeg skal studere det 🤔
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #24 Skrevet 17. januar 2023 47 minutter siden, pernille198 said: Så bra at du fant noe som funket for deg! Jeg har tatt generell studiekompetanse etter fagbrev, men ser at utdanningene innen IT krever matematikk og fysikk i tillegg, så må evt. ta forkurs hvis jeg skal studere det 🤔 Linjen jeg gikk på var innen design, der var det ikke krav til matte 🙂 men er ti år siden nå så vet ikke om de har endret det i ettertid. Anonymkode: f01ae...f09
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå