Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har farget håret mitt mye oppigjennom og har akkurat nå sort over blått over permanent rødt (mye, jeg vet).

Jeg har lysebrun ettervekst og jeg vet at etterveksten min blir mye lysere enn resten hvis jeg bleker eller avfarger. Er det noen måte å bli kvitt det sorte i håret og sitte igjen med en jevn farge? Har tenkt å farge over med en lysere farge etterpå (Rødt eller rosa).

Er den eneste måten å prøve å ta bleking i kun det sorte og la etterveksten være? Eller er det smart å kanskje farge etterveksten sort også bleke alt etterpå?

Det eneste jeg vil er å ha en jevn-ish farge jeg lett kan få en fin jevn rød/rosa farge over.

(Håret mitt tåler mye og jeg har bleket og farget håret mitt utallelige ganger siden jeg var tenåring)

Anonymkode: 5ec3c...620

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er mulig, men det er noe du definitivt bør la en frisør gjøre. Jeg gjorde det for et par år tilbake (og farget svart over igjen under et år senere, noe jeg angrer som en hund på), og da måtte frisøren stripe håret mitt over flere omganger for å få det den fargen jeg ønsket og ikke minst - en jevn farge. Vet ikke om du planlegger å gjøre det selv eller gå til frisør, men anbefaler absolutt å gå til frisør.

Skrevet
Vixella skrev (14 timer siden):

Ja, det er mulig, men det er noe du definitivt bør la en frisør gjøre. Jeg gjorde det for et par år tilbake (og farget svart over igjen under et år senere, noe jeg angrer som en hund på), og da måtte frisøren stripe håret mitt over flere omganger for å få det den fargen jeg ønsket og ikke minst - en jevn farge. Vet ikke om du planlegger å gjøre det selv eller gå til frisør, men anbefaler absolutt å gå til frisør.

Jeg tenker jeg skal gjøre det hjemme da jeg absolutt ikke har råd til å gå til frisør desverre. Men takk for svar!

Anonymkode: 5ec3c...620

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...