Elaine Marley Skrevet 18. januar 2023 #21 Del Skrevet 18. januar 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martineher Skrevet 18. januar 2023 #22 Del Skrevet 18. januar 2023 Sjelden inni hvis det ikke er på kvelden. Renner jo hele dagen hvis det ikke er analt. Ofte på rumpa, mage, ansikt. Havner det på en av oss tørker vi med det som er tilgjengelig. Kommer det på lakenet er vi ikke så nøye på det.. Bytter/vasker overmadrasen av og til og laken bytter også hyppig. Null stress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #23 Del Skrevet 18. januar 2023 Rart ikke flere bruker kondom. Suveren oppfinnelse. Anonymkode: a0105...e7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #24 Del Skrevet 18. januar 2023 On 1/16/2023 at 6:53 PM, AnonymBruker said: Hva foretrekker dere - sprute inni eller utenpå kroppen? Spør både menn og damer. Og hva gjør dere etterpå? Hvilke rutiner har dere for å tørke opp? Slikker dere? Lar det gå rett på lakenet? Håndduk, boxer, sokker? Kleenex? Anonymkode: 867d1...f0c Inni meg er å foretrekke. Uansett hvilket hull det er. Går som regel på laken, dyne, teppe hva nå enn av tekstiler som er under eventuelt rundt (t-skjorte, kjole er eksempler på hva som har tatt sølet). Anonymkode: 080c0...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlion31 Skrevet 18. januar 2023 #25 Del Skrevet 18. januar 2023 Martineher skrev (3 timer siden): Sjelden inni hvis det ikke er på kvelden. Renner jo hele dagen hvis det ikke er analt. Ofte på rumpa, mage, ansikt. Havner det på en av oss tørker vi med det som er tilgjengelig. Kommer det på lakenet er vi ikke så nøye på det.. Bytter/vasker overmadrasen av og til og laken bytter også hyppig. Null stress! Er det ikke bare deilig om det renner hele dagen da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #26 Del Skrevet 18. januar 2023 On 1/17/2023 at 9:02 AM, AnonymBruker said: Alltid inni, aldri på kroppen. I munnen bare hvis jeg suger ham, som regel i mens-ukene. Men hvis det ender med at vi knuller avslutter han ikke i munnen. Da skjer det oftest i musa, men også bak. Noen ganger liker han å avslutte der. Det bestemmer han selv, men jeg liker å ha kommet før han bytter, for jeg får ikke orgasme analt. Anonymkode: 98015...f0a Misunner deg som har igjen nok lyst etter du har kommet, til å ta den bak. Jeg blir ofte helt avskrudd etter at jeg har kommet. Anonymkode: 867d1...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martineher Skrevet 18. januar 2023 #27 Del Skrevet 18. januar 2023 charlion31 skrev (2 timer siden): Er det ikke bare deilig om det renner hele dagen da? Nei det synes jeg ikke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #28 Del Skrevet 18. januar 2023 charlion31 skrev (3 timer siden): Er det ikke bare deilig om det renner hele dagen da? Jeg synes det ☺️ Anonymkode: 66a4f...d03 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #29 Del Skrevet 18. januar 2023 I musa. I munn hvis det er i dusjen for da kan jeg spytte unna. På seg selv, i papir, rett på madrassen. Noen ganger runker jeg han og bare slipper den så det går dit det går. Det synes begge er digg. Ikke på meg. Jeg synes ikke det er noe sexy å ha en fyr som skal sprute sæd på kroppen min. Og synes det bare blir kliss. Jeg er veldig opptatt av hans nytelse, men ikke når det kommer til hvor den sæden skal. Anonymkode: 4a5d8...f38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #30 Del Skrevet 18. januar 2023 Spruter dypt inni fitte hølet. Anonymkode: 4ebd9...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smeltemann Skrevet 18. januar 2023 #31 Del Skrevet 18. januar 2023 Det beste er å komme i fitta, det skjer 10 av 10 ganger nå. Før varierte vi litt. Har et håndkledet vi tørker med etterpå. Kunne egentlig ønsket og slike henne ren men hun er ikke så glad i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StovnerJune Skrevet 18. januar 2023 #32 Del Skrevet 18. januar 2023 Eksen skal alltid komme i fitta mi. Han har alltid hatt en greie med å gjøre meg gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet 18. januar 2023 #33 Del Skrevet 18. januar 2023 Ikke øynene for det svir så helsikes😏men ellers ingen grenser😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann1977 Skrevet 19. januar 2023 #34 Del Skrevet 19. januar 2023 StovnerJune skrev (1 time siden): Eksen skal alltid komme i fitta mi. Han har alltid hatt en greie med å gjøre meg gravid. Og du vil bli gravid med eksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #35 Del Skrevet 19. januar 2023 Typen spruter meg i munnen og halsen, jeg svelger. Han spruter meg i analen, utover kroppen, i ansiktet og i håret. Gutt 21 Anonymkode: 7ad48...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #36 Del Skrevet 19. januar 2023 StovnerJune skrev (7 timer siden): Eksen skal alltid komme i fitta mi. Han har alltid hatt en greie med å gjøre meg gravid. Og sånn går no dagan... Eller? Anonymkode: b4ebd...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #37 Del Skrevet 19. januar 2023 Smeltemann skrev (10 timer siden): Det beste er å komme i fitta, det skjer 10 av 10 ganger nå. Før varierte vi litt. Har et håndkledet vi tørker med etterpå. Kunne egentlig ønsket og slike henne ren men hun er ikke så glad i det. Oooh min kjære vil ikke i nærheten av sæd, så utrolig kjedelig for å bli slikket ren etterpå hadde vært himmelsk 🤩 Anonymkode: 4f778...99f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #38 Del Skrevet 19. januar 2023 Har våtservietter og håndklær. Ekstra madrassbeskytter også. Liker best at han kommer inne i vaginaen eller eventuelt analt. Brystene kan han også fint få komme på og smøre dem inn i sperm. Anonymkode: 7d996...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #39 Del Skrevet 19. januar 2023 Litt avhengig selvfølgelig, mest i munn og kuse, det er veldig intimt og deilig. Hvis han ligger og runker selv, hjelper jeg av og til med å slikke ballene og stimulere analt - da går det på hans mage😊 Anonymkode: 7346e...63f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 19. januar 2023 #40 Del Skrevet 19. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt avhengig selvfølgelig, mest i munn og kuse, det er veldig intimt og deilig. Hvis han ligger og runker selv, hjelper jeg av og til med å slikke ballene og stimulere analt - da går det på hans mage😊 Anonymkode: 7346e...63f My kind of woman😍 Om hun i tillegg gaper over junior når jeg signaliser "it's time" og tar ladningen inn der, just wow🤩 Endret 19. januar 2023 av Gorgonzola 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå