AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Del Skrevet 16. januar 2023 Hva foretrekker dere - sprute inni eller utenpå kroppen? Spør både menn og damer. Og hva gjør dere etterpå? Hvilke rutiner har dere for å tørke opp? Slikker dere? Lar det gå rett på lakenet? Håndduk, boxer, sokker? Kleenex? Anonymkode: 867d1...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Del Skrevet 16. januar 2023 Kvinne her. Foretrekker variasjon? Litt av alt! Min forrige (gift) så var det stort sett inni eller på kroppen, evt ansiktet. Med han nye slikker eller svelger jeg det gjerne ☺️ om det havner på kroppen så tørker man med det man har tilgjengelig. Lakenet var det eneste som hørtes litt kjedelig ut 😅 Anonymkode: 66a4f...d03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Del Skrevet 16. januar 2023 Liker både inni meg og på ulike steder på kroppen. I dag tidlig sprutet han på brystene mine. Jeg tørket det ikke av, gikk i dusjen etterhvert. Hvis jeg ikke dusjer tørker jeg med t-skjorte, håndkle eller det som ligger i nærheten. Slikker gjerne 😋 Anonymkode: 37657...98d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #4 Del Skrevet 16. januar 2023 Foretrekker å få det inni meg, er så klassete med sæd nedover puppa osv. Men for all del, er jeg i rett mood er jeg med på det også. Synes det er nasty å bli spruta i ansiktet da (men det er visst veldig stas å gjøre 🙄) Sååå, om jeg skal velge, 1: i musa 2: i rumpa 3: i munnen. Idag ble det rumpa som fikk seg litt😇 Anonymkode: 4f778...99f 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #5 Del Skrevet 16. januar 2023 Syns det er mest intimt når han kommer inni meg mens han ser meg rett inn i øynene. Men det spørs på "humøret". Kan godt sprute full munnen mi, i rumpa, på rompa eller resten av kroppen også.. eneste regelen er ikke i ansiktet Anonymkode: e3fb9...863 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 16. januar 2023 #6 Del Skrevet 16. januar 2023 Ansiktet er uaktuelt her. Men munn eller i/på resten av kroppen er ok. Prøver å huske håndduk, eller at han går å henter. Må uansett opp å drikke, tisse eller vaske ansikt/hender om vi ikke går rett i dusjen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #7 Del Skrevet 16. januar 2023 Har ingen preferanser egentlig. Men er digg når han kommer inni meg imens han ser meg i øynene, eller spruter på pupper / mage 😇 Anonymkode: 360a6...503 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #8 Del Skrevet 16. januar 2023 Må magen min eller ryggen. Han henter klut eller tørkepapir Anonymkode: cac1e...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #9 Del Skrevet 17. januar 2023 Foretrekker at han kommer i munnen min, minst søl. Anonymkode: 6e037...3f5 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #10 Del Skrevet 17. januar 2023 Svelger det som regel. Er litt glad i å svelge😊 Anonymkode: b4ebd...9c9 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #11 Del Skrevet 17. januar 2023 Alltid inni, aldri på kroppen. I munnen bare hvis jeg suger ham, som regel i mens-ukene. Men hvis det ender med at vi knuller avslutter han ikke i munnen. Da skjer det oftest i musa, men også bak. Noen ganger liker han å avslutte der. Det bestemmer han selv, men jeg liker å ha kommet før han bytter, for jeg får ikke orgasme analt. Anonymkode: 98015...f0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #12 Del Skrevet 17. januar 2023 I munnen hvis jeg suger han, inni meg hvis vi har penetrerende sex, stort sett på hånda eller magen min om jeg runker han. Anonymkode: 86d77...52c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #13 Del Skrevet 17. januar 2023 inni eller magen eller munn. kommer an på stilling. han kan også knipe bena sammen også kommer det ikke sæd ut, da tisser han det ut senere. passet bra de gangene vi har hatt runking el vært på hyttetur osv. Anonymkode: 0b691...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 17. januar 2023 #14 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva foretrekker dere - sprute inni eller utenpå kroppen? Spør både menn og damer. Og hva gjør dere etterpå? Hvilke rutiner har dere for å tørke opp? Slikker dere? Lar det gå rett på lakenet? Håndduk, boxer, sokker? Kleenex? Anonymkode: 867d1...f0c For meg uten tvil i fitta, men deiligst er det om hun kommer samtidig eller først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #15 Del Skrevet 17. januar 2023 Han spruter så og si alltid inni meg. Elsker det, synes det er romantisk. Og prøver å bli gravid, så da må det til. Anonymkode: 54cf6...f32 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #16 Del Skrevet 17. januar 2023 Han «spruter» i kondomet💃🏼 Anonymkode: a0105...e7d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #17 Del Skrevet 17. januar 2023 Jeg liker godt at han kan sprute inni meg, men det tar nesten et døgn før det er ferdig med å renne ut, selv om jeg går på do rett etter, så ofte er det praktisk med noe annet. I munnen er mest praktisk, og begge liker det, men det blir oftest at han spruter oppover mage/pupper eller rygg. Da tørker han med tørkepapir etterpå. Jeg elsker følelsen det gir meg når det er han som tørker meg. Hvis han kommer i håret får jeg ikke alltid alt ut etter første vask, og øynene gjør vondt, så det er forbudt område. Det hender han kommer bak. På laken er jo ikke noe greit, for vi har bare to vanlige laken på senga, så da blir jo overmadrassen våt. Anonymkode: 6b672...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #18 Del Skrevet 17. januar 2023 Over de høye fjell og daler. Anonymkode: 47447...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. januar 2023 #19 Del Skrevet 17. januar 2023 Han spruter inni munn, inni vagina,analen, på kroppen, overalt, rumpa, puppene. Foretrekker variasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElskerSkinn Skrevet 17. januar 2023 #20 Del Skrevet 17. januar 2023 Griser ned skinnbuksa eller skinnfrakken, helt nydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå