AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Del Skrevet 16. januar 2023 Hei! Jeg har en hannkatt på ca 6 mnder, som på fredag fikk spist en ganske sterk pølse. Da vi hadde dødsfall i nærmeste familie, ble den dessverre liggende fremme uten mer tanke, under vanlige omstendigheter er vi veldig nøye på at INGEN menneskemat skal ligge fremme i tilfelle. Men ja. Uansett, på lørdag startet diarén. Og det renner enda, i dag / mandag. Jeg skal kontakte vet i morgen, men lurer på hva jeg skal gjøre med han frem til da.. Han spiser og drikker rikelig, ikke noe endring i atferd, leker og er ellers aktiv i hjemmet.. Men blir så redd da jeg vet hvor kritisk en diare runde kan være for en liten katt.. Er det noe jeg kan gjøre frem til i morgen? Og kan noen som har mer peiling enn meg forklare om diare er like kritisk som man leser om, når han på egen initiativ både spiser normalt og drikker godt?.. Anonymkode: 64e0b...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 16. januar 2023 #2 Del Skrevet 16. januar 2023 Han spiser og drikker, oppfører seg som normalt. Tror du kan slappe av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 16. januar 2023 #3 Del Skrevet 16. januar 2023 (endret) Stikk innom apotek eller dyrebutikk å kjøp Zoolac, eller tilsvarende. Gi anbefalt dose som står på. Endret 16. januar 2023 av Forundret.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #4 Del Skrevet 16. januar 2023 Vet ikke om jeg har mer peiling enn deg, men. Katten min hadde diaré i ei uke i høst, sannsynligvis pga. den ikke fikk spise tørrfor etter ei tannbehandling, kombinert med en antibiotikakur. Den drakk vann, spiste våtfor og oppførte seg ellers normalt. Jeg tenkte ikke på å være bekymra en gang. Dyrlegen sa heller ikke noe om det da jeg nevnte det ved kontroll. Så lenge han får i seg væske og oppfører seg normalt, kan det vel ikke være så kritisk? Tror jeg? Anonymkode: bc1b6...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå