AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Del Skrevet 16. januar 2023 Dere som har piercing i brystvortene - hvorfor har du det? Gir det noen form for (økt) nytelse i hverdagen? Eller under sex? Eller har du det bare for utseende? Anonymkode: ebbf1...29d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Del Skrevet 16. januar 2023 Hadde for noen år siden ( mann) ble mye mer følsomme🙌 Anonymkode: c816e...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 16. januar 2023 #3 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde for noen år siden ( mann) ble mye mer følsomme🙌 Anonymkode: c816e...031 Etterpå også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #4 Del Skrevet 16. januar 2023 svartkatt skrev (Akkurat nå): Etterpå også? Mest når smykket var i , men litt etterpå og. Anonymkode: c816e...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #5 Del Skrevet 16. januar 2023 Har ikke spesielt mye følelse i bryst/brystvorter, satte piercinger utelukkende for utseendet sitt skyld. Merker de ikke i hverdagen, men kan være irriterende da håret setter seg fast i de i dusjen, eller klær du tar av deg river i de ect Anonymkode: 3367e...80f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #6 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg tok piercinger fordi jeg syntes det så fint ut, men brystvortene ble vonde etterpå og sånn var det i flere år, inntil jeg til slutt tok dem ut. Brystvortene mine ble heldigvis bra igjen, men det tok mange år. Og så ble de mye lengre av det. Anonymkode: 5d13a...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #7 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tok piercinger fordi jeg syntes det så fint ut, men brystvortene ble vonde etterpå og sånn var det i flere år, inntil jeg til slutt tok dem ut. Brystvortene mine ble heldigvis bra igjen, men det tok mange år. Og så ble de mye lengre av det. Anonymkode: 5d13a...8f7 Hvilket smykke hadde du? Stang eller ring ? Anonymkode: c816e...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #8 Del Skrevet 16. januar 2023 Som andre kroppspiercinger, har de bare negative effekter. Sånn sett, sparer det folk for unødvendige plager at trenden er utdatert. Anonymkode: 9601b...612 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #9 Del Skrevet 16. januar 2023 Hadde det for litt over tyve år siden, er ennå flau over det, dritstygt og dårlige minner med at det hang seg fast i ting osv. Ingen økt nytelse. Anonymkode: b9b36...b7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #10 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg tok for 10 år siden, utelukkende fordi jeg synes det var fint, synes det ennda og har de ennda. Nå har jeg sensitive brystvorter og har alltid hatt det, de har ikke blitt mindre sensitive men heller ikke så veldig mye mer heller, men det er en deilig greie under sex å bli kysset og slikket. Har aldri hengt meg fast i noe som helst så den opplevelsen kan jeg ikke utalle meg om, pleier ikke å gå rundt naken i slike stillinger som gjør at dette er noe problem for meg heldigvis. Anonymkode: c1672...50f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #11 Del Skrevet 16. januar 2023 Hadde det i 25 år i ene brystvorten. Merket ingen forskjell. Tok ut for et par år siden og merker ikke forskjell av det heller. Ikke veldig sensitive brystvorter her verken med eller uten piercing. Men jeg syntes det var fint og for meg var det av flere smykker. Kun det. Anonymkode: c4967...231 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå