Gå til innhold

Hvordan er det å være i et forhold med en som har gått fra kona for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så. Jeg lurer på om det er noen av dere som er i forhold der partneren har vært utro med deg? Hvordan har det vært å komme inn i familien, og hvordan har du blitt tatt i mot av barn og annen familie? Evt nære venner. Blir du sett på som den store, stygge ulven eller har det gått greit?

Trenger ikke svar fra de som dømmer. Situasjonen er som den er.

Anonymkode: 42fa6...b25

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så. Jeg lurer på om det er noen av dere som er i forhold der partneren har vært utro med deg? Hvordan har det vært å komme inn i familien, og hvordan har du blitt tatt i mot av barn og annen familie? Evt nære venner. Blir du sett på som den store, stygge ulven eller har det gått greit?

Trenger ikke svar fra de som dømmer. Situasjonen er som den er.

Anonymkode: 42fa6...b25

Jeg har. Barna har akseptert oss og meg etter ett år. Foreldrene hans etter to år. Venner er vi ikke så mye med, men tror ikke noen har noe imot oss. Av erfaring vet jeg at slikt kan være Veldig vanskelig, men man må nesten gi folk tid. Vi har vært sammen i 8 år, gift 6 år. Datteren hans var en av mine brudepiker 🥰

Anonymkode: cdd94...c42

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Vi har vært sammen i nesten ti år nå og er gift og har barn. 

Familien hans godtok meg ganske fort, men barna tok vel nesten to år før de var der at vi kunne gjøre ting sammen og de trivdes med det. 

Selv eksen hans kan jeg fint omgås nå.  Skal sies at forholdet var dårlig lenge før jeg kom inn i bildet så er vel derfor det har gått så fint.  Vi er en tett familie og tilbringer mye tid sammen og våre felles barn har noen fantastiske søsken i hans store barn. 

Anonymkode: e5eee...724

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vennene hans har aldri vært et problem. Flere av de visste om meg veldig tidlig. 

Anonymkode: e5eee...724

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg står midt i det nå. 8 måneder siden han gikk. Han har nettopp fortalt barna (16 og 19 år) om «ny kjæreste». Det har gått helt fint til nå. Ekskona vet ikke noe enda, men han skal fortelle det så snart han får mulighet. Andre venner og familie har ikke hatt noe problemer med det, men det er nok ikke alle som mistenker at det var utroskap involvert heller. Bare et par venner som vi har snakket helt åpent med om hva som har skjedd og de har støttet oss. 

Anonymkode: e607c...d5d

Skrevet

Er dere ikke redde for at de går bak ryggen deres på samme måte som de gjorde med den dama før deg? Jeg bare lurer altså. Ikke noe stikk til noen. 

Anonymkode: 956d8...afe

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er dere ikke redde for at de går bak ryggen deres på samme måte som de gjorde med den dama før deg? Jeg bare lurer altså. Ikke noe stikk til noen. 

Tenker det samme. Hvordan klarer man å stole på noen som har vist hva de er i stand til å gjøre?

Anonymkode: d6b90...53f

• Liker 23
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenker det samme. Hvordan klarer man å stole på noen som har vist hva de er i stand til å gjøre?

Det er jo ingen garanti for at det ikke skjer dersom de har gjort det før. Altså, det ligger jo i dem til andre damer.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg står også midt i det nå, 5 mnd siden. Foreldrene hans har godtatt meg. Sønnen er veldig ung så han forstår ikke så mye, men har møtt han flere ganger, og han ser ut til å like meg. Venner har jeg ikke møtt enda. Jeg var utro selv også og familien min har godtatt min nye kjæreste 🥰

Anonymkode: 54f71...a3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, er ikke det. Så mye som vi har snakket om utroskap og alt som var galt i ekteskapene våre så forstår jeg hvorfor det ble som det ble. Han er en skikkelig stødig og fin fyr som ikke vil gjøre det igjen ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, er ikke det. Så mye som vi har snakket om utroskap og alt som var galt i ekteskapene våre så forstår jeg hvorfor det ble som det ble. Han er en skikkelig stødig og fin fyr som ikke vil gjøre det igjen ❤️

Ja, da håper jeg ikke du går gjennom det du var med på at noen andre gikk gjennom, med din fine stødige fyr ❤️

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Jeg kan skrive som barnet av en som har bedratt. Det føles som et svik mot hele familien, og de sårene gror aldri.

Den personen som går inn i et forhold med en som er gift er ikke bedre enn den som er utro. Begge vet hvor vondt det kommer til å bli for de som er den uskyldige part. 
Det at ikke folk kan gjøre opp status og si seg ferdig der de er før de går videre er usselt og smålig. Jeg forstår godt alle de X-ene og barna og svigerfamiliene som har vansker med å tilgi og med å ønske velkommen. 

Anonymkode: f1b6d...8a7

• Liker 29
  • Hjerte 12
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mener å ha lest statistikk på at historien ofte gjentar seg ja. Det er ikke enkelt å bygge lykke på andres ulykke . 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Han var så stødig og fin at han var utro mot sin første kone...

Anonymkode: 0510e...107

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 24
Skrevet

Nei en ny tråd der agendaen er å så tvil. 

Anonymkode: 8ebca...b36

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min gjorde nettopp det. Vi møttes og han sa han var singel. Så oppdaget jeg at han hadde en samboer, han pendlet med jobb. Jeg klarte ikke å bryte, det ble oss. 5 år senere dumper han meg og  blir sammen med ei ny nesten med en gang. Som han ble kjent med mens vi bodde sammen. Det er typisk folk som går fra en partner til en annen, de ser ikke problemer med å overlappe.

Anonymkode: 9c4f6...2d5

• Liker 20
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg står midt i det nå. 8 måneder siden han gikk. Han har nettopp fortalt barna (16 og 19 år) om «ny kjæreste». Det har gått helt fint til nå. Ekskona vet ikke noe enda, men han skal fortelle det så snart han får mulighet. Andre venner og familie har ikke hatt noe problemer med det, men det er nok ikke alle som mistenker at det var utroskap involvert heller. Bare et par venner som vi har snakket helt åpent med om hva som har skjedd og de har støttet oss. 

Anonymkode: e607c...d5d

Er han ikke redd for at ekskona skal få høre det fra barna? Det er ikke et godt utgangspunkt. Heller ikke at barna får beskjed om å holde det hemmelig for mor.

Anonymkode: 319b8...5af

• Liker 5
Skrevet

Jøss….

Nå er ikke jeg av den oppfatning av «once a cheater og blabla», men denne var fascinerende naiv 😅

Anonymkode: 885da...9a9

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Absolutt ALLE er i stand til å gjøre det, også de som aldri har vært utro. 

Anonymkode: a66a4...105

• Liker 9
Skrevet

Han var så stødig og fin at han var utro mot sin første kone...

Anonymkode: 0510e...107

Kanskje han elsket henne ikke? 

Anonymkode: a66a4...105

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...