Eva-Lena Skrevet 16. januar 2023 #1 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg kom tilfeldigvis over denne svenske serien i helgen (NRK). Det ble til at jeg så alle 8 episodene på en dag og håper virkelig det kommer en sesong 2 også. Jeg synes serien var veldig bra og ett aktuellt tema om menneskesmugling. Har noen andre her sett den serien? Evt hva synes dere? Anbefales av meg iallefall 👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 20. januar 2023 #2 Del Skrevet 20. januar 2023 Eva-Lena skrev (På 16.1.2023 den 15.37): Jeg kom tilfeldigvis over denne svenske serien i helgen (NRK). Det ble til at jeg så alle 8 episodene på en dag og håper virkelig det kommer en sesong 2 også. Jeg synes serien var veldig bra og ett aktuellt tema om menneskesmugling. Har noen andre her sett den serien? Evt hva synes dere? Anbefales av meg iallefall 👍 Har sett den, trist tema, men veldig bra serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 20. januar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 20. januar 2023 Frida skrev (20 minutter siden): Har sett den, trist tema, men veldig bra serie. Ja, håper sesong 2 kommer snart 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 30. januar 2023 #4 Del Skrevet 30. januar 2023 Eva-Lena skrev (På 16.1.2023 den 15.37): Jeg synes serien var veldig bra og ett aktuellt tema om menneskesmugling. Sesong 2 av den danske "DNA" legges ut på nrk.no på fredag. Den er også innom temaet menneskesmugling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 3. februar 2023 baldrian skrev (På 31.1.2023 den 0.59): Sesong 2 av den danske "DNA" legges ut på nrk.no på fredag. Den er også innom temaet menneskesmugling. Har ikke fått med meg svaret ditt før nå, så takker for tipset. Skal sjekke ut DNA, håper sesong 1 er der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 4. februar 2023 #6 Del Skrevet 4. februar 2023 Eva-Lena skrev (11 timer siden): Skal sjekke ut DNA, håper sesong 1 er der også. Det tror jeg den er. Lurt å se den først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2023 #7 Del Skrevet 4. februar 2023 Er den på nrk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fusetufs Skrevet 4. februar 2023 #8 Del Skrevet 4. februar 2023 Tusen takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 4. februar 2023 #9 Del Skrevet 4. februar 2023 Djungelvrål skrev (4 timer siden): Er den på nrk? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #10 Del Skrevet 18. februar 2023 Er halvveis i første episode. Hvem er flyktningene. Hvilket land kommer de fra? Hva er deres historie? Anonymkode: 24942...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #11 Del Skrevet 22. februar 2023 Veldig bra serie, og dagsaktuell også, nettopp det som skjer i serien har skjedd flere ganger, nå sist uke var det en slik sak på nyhetene Anonymkode: d1c1c...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 12. mars 2023 #12 Del Skrevet 12. mars 2023 Ser på den nå... spennende serie ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #13 Del Skrevet 26. april 2023 Ble forbanna på begge to egentlig. Fikk ikke akkurat sympati med noen av dem, spesielt ikke Rainer. Vet det er skuespill da, men levde meg så inn i det. Men slutten forsto jeg ikke helt. Døde de? Anonymkode: e3d59...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå