Gjest Hva faen er poenget? Skrevet 17. desember 2005 #1 Skrevet 17. desember 2005 Hva er vitsen med disse hersens kulene? Jeg vil stramme opp litt for min kjære, men kulene virker ikke? Når jeg stapper dem inn blir dem der og jeg merker ikke noe til at de holder på å falle ut så jeg må stramme. Hva er feil?!
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #2 Skrevet 17. desember 2005 du må ha tyngre kuler, de kommer i forskjellige størelser og vekt.
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2005 #4 Skrevet 17. desember 2005 Sikkert samme feil som jeg gjør. Jeg har etter hvert forstått at de ikke skal puttes inn som en tampong, men bare skyves så vidt innenfor åpningen,sånn at du faktisk må knipe for å holde på dem.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 17. desember 2005 #5 Skrevet 17. desember 2005 ta sit-ups på den riktige måten. da trener du bekkenet.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #6 Skrevet 17. desember 2005 Du har dem for langt opp. Garantert. (det du egentlig vil høre, er vel at du er så trang at du ikke trenger dem?)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå