Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *Perser*
Skrevet

Hei

Jeg tok en sånn Rfsu test idag, 5 dager før mens dato!

Så fikk jeg en sterk strek og en skygge strek, for første gang i hele den tida jeg og mannen min har vært i sammen så SÅG han også den streken, har aldri fått en skyggestrek av Rfsu testene jeg, før det har gått 5min!

Så kan noen svare meg går det an å få skyggestrek før det har 5min (og den er der enda), på disse testene uten at man er gravid?

Dette ble rotete men håper du forstår.....

Klem fra *Perser*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Perser vennen, så spennende!!

Regelen er jo at ingen strek kan v'ære graviditet like vel, mens strek er aldri ikke-graviditet.

Vet du hva jeg tenkte da du hadde den spottingen etter celleprøve; tenk om det er festeblødning!!!

Ville ikke si no for ikke å få opp håpet ditt.

Ta og vent en dag eller to og test igjen!!

LYKKE TIL!!

*krysser fingrene for to blå*

Skrevet

hei på deg ...

tror du kan slippe jubelen løs jeg :D

en strek er en strek vil jeg tro. ta en test til om noen dager så kommer den sikkert til å bli sterkere :D

gratulerer kjempemasse vennen :D

har sendt deg en PM jeg.

klem fra sola :P

Gjest *Perser*
Skrevet

åå dere er såååå søøøt og ikke la meg da få håpe og tro sånn jenter :ler: !

ÅÅÅÅÅ nå vet jeg ikke hva jeg skal tro og håpe, ufffa hehe hmm ja tenk at det var festeblødning. NEI NEI FY meg jeg skal vente til lørdag!

dere skjønner jeg har hat så rare tegn denne mnd har hat masse hvit utflod og vondt i bekkene og mensmurrring nesten hver dag, og så har jeg tatt 4 andre tester :ler: (men de var sååå blanda hvite så)!

Så min kjære man synes jeg har en kjempe dyr hobby altså gå å kjøpe disse testene!

så jeg må nok vente til lørdag, og siden de andre 4 har vært negativ til nå... derfor vil jeg ikke håpe helt!

Uff dette ble såå rotet da... men vi får sjå hva det blir til......

Kos og klems

Gjest Lottemor
Skrevet

nei så flott da *perser*....du skal bare se at når du tar testen om 4 dager så er streken så sterk som bare det......

Gratulerer så mye og jeg krysser fingrene sammen med deg...håper virkelig at du får det strekeste streken som går ann om 4 dager :)

(da jeg ble gravid med Tulla så kom det en kjemme svak strek på testen...vet ikke når den kom/etter hvor lang tid få jeg tørde ikke gå inn og sjekke testen før 10 minutter etter jeg hadde tatt den ....så jeg tror nokk du kan begynne å juble)

klemmer fra

Gjest *Perser*
Skrevet

Takk takk lottemor :)

håper virkelig det jeg også....... det er lov å håpe

MEN er det ingen som vet om det går an å få slike skyggestreker på Rfsu testene?

*Prøver å ikke bli alt for glad* :ler:

Skrevet

Næmmen?!?!!! :D

Så herlig, da, perser!!

Krysser fingrene for deg! Eller, krysser ikke bare fingrene, jeg krysser hele meg!!! :sjarmor:

Ta en test igjen om noen få dager du, så får du vite sikrere!!

*krysse alt jeg har*

Kjempekoz,

Gjest *Perser*
Skrevet

Takk takk *Lillian*

Det var lurt skal krysse alt jeg også, tusen takk for du vil det også ;)

hmm må springe rundt å finne ting jeg kan krysse på.... :ler:

Gjest *Perser*
Skrevet

Oki, nå har jeg vært å søkt på SG og har mistet det lille håpe jeg hadde, det er vist mange som har fått svake streker og mistet :cry: !

Uffffffa da ble jo glad når alle dere kom med så masse søøte ord, men nå lande jeg skikkelig på den harde bakken :cry:

Skrevet

perser da!

Vent noen dager og test med CB, mye bedre tester enn rsfu.

Skrevet

Ta nå ikke sorgene på forskudd da Perser. Om du ikke er gravid denne mnd så er det ingenting som tilsier at du ikke kommer til å bli det.

Dette er tross alt bare 1. prøvemnd ;)

Gjest *Perser*
Skrevet

ja dere har nok rett :)

Hmm ska manne meg skikkelig opp til lørdag, så nå må bare tanten holde seg langt vekke da! :D

Skrevet

heisa

tror nok at der er bingo :D da jeg tog samme test blev der 2 streger med en gang købte 3 stk for at være helt sikker men jo jo det var rigtig nok, det med at begge streger kommer med en gang eller før de 5 minutter har noget at gøre med det hormorn man udskiller nogen har mere end andre, hvis du er veldig usikker og vil ha svar så kan du jo stikke inden om din læge og ta en blodprøve den er 100 % sikker og det tager et døgn eller 2

lykke til :P

Skrevet

Hur är det med säkerheten på testerna når man tar dem INNAN förväntad mens? Jag kommer nog att vänta tills jag gått 4-5 dagar över tiden på mensen innan jag tar mitt första test. Vad kostar testerna föresten?

Furstina i 1:a prövemånad

Gjest Zalomine
Skrevet

RSFU er vel ment for testing før forventet mens, CB tester etter. Sånn i all hovedsak. Og CB anses som sikrere. Prisene ligger vel sånn ca rundt hundre, trur jeg (aldri kjøpt noen)

Skrevet

Hakke peiling, men jeg *krysser fingre og tær* for deg!

Vil gjerne se en liten bebiss hos deg snart jeg!

Klem x

Skrevet

Hei

jeg har ikke nogen ide om hvad de koster i sverige, men her i norge synes jeg de er dyre, koster omkring 100 kr, som jeg har sagt et par gange før så smuttede jeg til læge og tog testen med blod prøve som jeg personlig mener er sikkerst og den betalte jeg 110 kr for.

Gjest *Perser*
Skrevet

Hei Frustina

Jeg betalte 68kr for dem her i sverige og kjøpte dem på ICA hmm husker ikke hva slags ICA, men skal komme sjekke det ;)

Tror ikke de blir selgt på apoteke for at jeg har ikke funnet dem der :)

Takk Xeyes ;) skal krysse fingere jeg også :)

kos og klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...