AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Skrevet 16. januar 2023 Hva gjør DU for at dama di skal like deg? Anonymkode: 4aac9...2b8
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Skrevet 16. januar 2023 Er meg selv.. Anonymkode: f43e7...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Skrevet 16. januar 2023 Smiler når hun tar oppvasken Anonymkode: 81f24...1d8
MortenMunkholm Skrevet 16. januar 2023 #4 Skrevet 16. januar 2023 Hva ER greia med å disse, nedsnakke menn på 50 pluss, slik det gjøres i media? "Hvit mann som pusher 50" Er selv 34, men er på stø kurs mot å bli bli en i denne gjengen en gang selv. Er denne gruppen fritt vilt fordi.. ja, hvorfor? 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #5 Skrevet 16. januar 2023 MortenMunkholm skrev (12 minutter siden): Hva ER greia med å disse, nedsnakke menn på 50 pluss, slik det gjøres i media? "Hvit mann som pusher 50" Er selv 34, men er på stø kurs mot å bli bli en i denne gjengen en gang selv. Er denne gruppen fritt vilt fordi.. ja, hvorfor? nei, ikke meininga å snakke ned noen. Lurer bare...har noen veninner der mennene er sååå forskjellige. Noen sitter med pc og tv hele kvelden og helgene ( sport på tv) Mens noen er mer opptatt av at de som par skal gjøre noe sammen. Feks gå en tur og ha med niste, konsert, massasje på hverandre osv. ts Anonymkode: 4aac9...2b8 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #6 Skrevet 16. januar 2023 Er 52 og har vært med samme dama i 25 år, og har tenkt å fortsette til døden skiller oss ad, for det har jeg gitt henne mitt ord på. Ikke veit jeg hvorfor hun liker meg, men jeg er glad hun liker meg, for jeg liker henne. Jeg vet det er ting hun kunne tenke seg annerledes ved meg, f.eks. gå ned i vekt, være litt mer opptatt av klær og gjerne litt mer romantisk. Men nå er jeg som jeg er og det å prøve å være en annen vil ikke fungere i lengden. Og så er det jo ting med kona som jeg tenker kunne vært "bedre" også, men jeg kan heller ikke tvinge henne til å være noe annet enn det hun er. Vi trenger begge friheten til å være oss selv i hverdagen. Det handler mye om å sette pris på hverandres gode sider og prøve å overse de mindre gode, men kanskje mest av alt er det de små tingene i hverdagen. At jeg av og til tar oppvaska, lager middag, gir henne en massasje, kjører litt unger, tar på henne og klemmer henne litt, fyrer opp støvsugeren av og til. Vise at jeg bryr meg om henne og oss. Og ikke minst lytter når hun prater.. Anonymkode: 275d5...f52 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #7 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hva gjør DU for at dama di skal like deg? Anonymkode: 4aac9...2b8 Gir henne mange orgasmer:-) Anonymkode: d7a1e...47f 1
MortenMunkholm Skrevet 16. januar 2023 #8 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): nei, ikke meininga å snakke ned noen. Lurer bare...har noen veninner der mennene er sååå forskjellige. Noen sitter med pc og tv hele kvelden og helgene ( sport på tv) Mens noen er mer opptatt av at de som par skal gjøre noe sammen. Feks gå en tur og ha med niste, konsert, massasje på hverandre osv. ts Anonymkode: 4aac9...2b8 Aha. Skjønner:)
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #9 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er 52 og har vært med samme dama i 25 år, og har tenkt å fortsette til døden skiller oss ad, for det har jeg gitt henne mitt ord på. Ikke veit jeg hvorfor hun liker meg, men jeg er glad hun liker meg, for jeg liker henne. Jeg vet det er ting hun kunne tenke seg annerledes ved meg, f.eks. gå ned i vekt, være litt mer opptatt av klær og gjerne litt mer romantisk. Men nå er jeg som jeg er og det å prøve å være en annen vil ikke fungere i lengden. Og så er det jo ting med kona som jeg tenker kunne vært "bedre" også, men jeg kan heller ikke tvinge henne til å være noe annet enn det hun er. Vi trenger begge friheten til å være oss selv i hverdagen. Det handler mye om å sette pris på hverandres gode sider og prøve å overse de mindre gode, men kanskje mest av alt er det de små tingene i hverdagen. At jeg av og til tar oppvaska, lager middag, gir henne en massasje, kjører litt unger, tar på henne og klemmer henne litt, fyrer opp støvsugeren av og til. Vise at jeg bryr meg om henne og oss. Og ikke minst lytter når hun prater.. Anonymkode: 275d5...f52 høres jo veldig bra ut det ts Anonymkode: 4aac9...2b8
Fremmed fugl Skrevet 16. januar 2023 #10 Skrevet 16. januar 2023 Er vel kanskje den mest forskjellige gruppen menn, hvem man er, og hvor vi er livet. Er en hel del, der det kanskje er medvirkende at jeg ønsker at dama skal like meg. Som... Holde meg i fysisk form med kontroll på vekten. Være ambisiøs og aktiv. Være sosial (er sjenert). Så noenting som opplagt handler om at hun skal like meg eller at vi skal ha det godt som kjærester. Lyte til henne, nesten uansett Finne på ting som weekend turer og slikt. Kjøper blomster av og til. Passe på å ikke virke sjalu. Så er det ting som jeg gjør for min egen skyld, som jeg håper også gjør at hun liker meg. Prøver å være hjelpsom og vennlig mot folk. Passer på at barnet vårt har det bra. Gjør husarbeid. 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #11 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 15.09): Gir henne mange orgasmer:-) Anonymkode: d7a1e...47f Er du fortsatt i stand til det? Anonymkode: 76260...a5d
The Words Skrevet 19. januar 2023 #12 Skrevet 19. januar 2023 ...inne på "Velvære, hudpleie og kosmetikk"?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #13 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 15.05): Er 52 og har vært med samme dama i 25 år, og har tenkt å fortsette til døden skiller oss ad, for det har jeg gitt henne mitt ord på. Ikke veit jeg hvorfor hun liker meg, men jeg er glad hun liker meg, for jeg liker henne. Jeg vet det er ting hun kunne tenke seg annerledes ved meg, f.eks. gå ned i vekt, være litt mer opptatt av klær og gjerne litt mer romantisk. Men nå er jeg som jeg er og det å prøve å være en annen vil ikke fungere i lengden. Og så er det jo ting med kona som jeg tenker kunne vært "bedre" også, men jeg kan heller ikke tvinge henne til å være noe annet enn det hun er. Vi trenger begge friheten til å være oss selv i hverdagen. Det handler mye om å sette pris på hverandres gode sider og prøve å overse de mindre gode, men kanskje mest av alt er det de små tingene i hverdagen. At jeg av og til tar oppvaska, lager middag, gir henne en massasje, kjører litt unger, tar på henne og klemmer henne litt, fyrer opp støvsugeren av og til. Vise at jeg bryr meg om henne og oss. Og ikke minst lytter når hun prater.. Anonymkode: 275d5...f52 Å dele på husarbeid og kjøre unger er ikke en tjeneste du gjør for henne, det er en selvfølge at dette deles. Det går også ann å forbedre seg og fortsatt være seg selv, blir for enkelt å avskrive alle positive endringer med at jammen det er jo sånn jeg er. Anonymkode: 0fad3...e75
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #14 Skrevet 20. januar 2023 MortenMunkholm skrev (På 16.1.2023 den 14.51): Hva ER greia med å disse, nedsnakke menn på 50 pluss, slik det gjøres i media? "Hvit mann som pusher 50" Er selv 34, men er på stø kurs mot å bli bli en i denne gjengen en gang selv. Er denne gruppen fritt vilt fordi.. ja, hvorfor? Wtf? Har du sett at 90% av trådene her inne på velvære forumet handler om anti age på kvinner og ellers 100% av trådene om kvinners utseende LG hvordan bedre det. Hva i h...... er "dissing" å ha EN tråd om aldrende menns utseende??????????????? Er det noe som er fritt vilt å hakke på så er det kvinner over 30, men vi prøver å gjøre det beste ut av utseendet vårt for at menn skal tiltrekkes. Noen menn er flinke på å bry seg om utseendet sitt for å ha draget også og det er topp at menn kan utveksle skjønnhetstips sånn som vi kjenner gjør her! Hvorfor må du ødelegge en god tråd med den sytinga di????? Skaff deg en krenkekrakk! Anonymkode: 74ff9...537 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå