Gå til innhold

Spørsmål til dere single menn: hvis en god venninne hadde spurt om du vil være med til en by langt unna,

Anbefalte innlegg

Skrevet

og henge der, spise god mat, snakke og ha det fint, og dette var fra onsdag til fredag, ville du blitt med? Hva ville du tenkt lå bak? Hadde du tolket det som at hun var interessert i noe mer, eller kunne det også være rent vennskapelig?

Anonymkode: 98489...ba9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er venninnen pen?

Anonymkode: b9ddc...199

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er venninnen pen?

Ja, pen og slank, morsom og smart 😉. Vi har masse til felles, og skravles nesten hver dag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, pen og slank, morsom og smart 😉. Vi har masse til felles, og skravles nesten hver dag.

Jeg hadde nok håpet på at det lå noe mer bak. Men kommer jo helt an på hvordan han er med damer.

• Liker 3
Skrevet

Er ikke singel, men tror jeg kan svare uansett.

Hadde vært avhengig av hva jeg hadde ønsket og hvordan relasjonen var fra tidligere.

Hvis jeg hadde ønsket at vi var mer enn kun venner, og forholdet hadde utviklet seg slikt at jeg hadde innbilt meg at det var gjensidig... da hadde jeg sikkert trodd at har var det mer bak.

Hvis det var uaktuelt med noe annet enn vennskap og vi hadde vært venner lenge og gjort mye forskjellig sammen, så hadde jeg ikke tenkt tanken.

• Liker 2
Skrevet

Ville blitt med om jeg fant henne interessant og jeg hadde mulighet til det.

Utover det ville jeg ikke overtenkt dette fra eller til, for sjansen er stor for at man kan feiltolke eller ha for høye forventninger.

Ville nok tatt utgangspunkt i at det var vennskapelig, med mindre du har fått indikasjoner på noe annet.

• Liker 2
Skrevet
Bombasi skrev (2 timer siden):

Ville blitt med om jeg fant henne interessant og jeg hadde mulighet til det.

Utover det ville jeg ikke overtenkt dette fra eller til, for sjansen er stor for at man kan feiltolke eller ha for høye forventninger.

Ville nok tatt utgangspunkt i at det var vennskapelig, med mindre du har fått indikasjoner på noe annet.

Hun fortalte meg for en tid tilbake at hun likte meg godt, bedre enn bare venner. Jeg var på et sted i livet hvor det var vanskelig, ønsker ikke å utbrodere rundt det her, men nå begynner ting å roe seg. Vi bor på hver vår kant av landet, så det er uansett en utfordring.

Skrevet

Hvis jeg svarer ja på dette, vil det da virke som jeg er keen på henne? Det vil tross alt koste meg noen tusen i fly og hotell. Tror jeg svarer nei for å ikke virke desp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...