Jane How Skrevet 17. desember 2005 #1 Skrevet 17. desember 2005 Rådyr med skjerf Er nok rett at man ikke skal fø opp ville dyr, men når skaden er skjedd, var det litt søtt å sette på refleks så den ikke skal bli påkjørt da
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #2 Skrevet 17. desember 2005 Søtt og søtt... Misforstått dyrevennlig vil jeg si. Hva om den henger seg fast i noe og ikke kommer løs, da dør den jo.
Jane How Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2005 Jada, mente ikke at det var lurt, men tanken var søt
Gjest Kålungen Skrevet 17. desember 2005 #4 Skrevet 17. desember 2005 Uff, får håpe det klarer seg gjennom vinteren da.
Gjest Gjesta Skrevet 17. desember 2005 #5 Skrevet 17. desember 2005 Nå var det jo ikke et skjerf, men et slags halsbånd. Og de merker jo andre dyr med halsbånd...
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2005 #6 Skrevet 17. desember 2005 Dyret er jo tamt da, og de mener at den er tatt inn og fostret opp hos folk, men at den har tatt seg en tur. Heter det rådyrgeita? Trodde det het rådyrkua jeg... eller kolle eller noe sånt..
Gjest vimse Skrevet 17. desember 2005 #7 Skrevet 17. desember 2005 Rådyrgeit, og elgku Kolle: en ås... Nei altså, i følge mannen er det hjortekolle, meeen, jeg må si det høres rart ut...
Gjest frua Skrevet 17. desember 2005 #8 Skrevet 17. desember 2005 Uff og uff,dette er ikke bra! Finnes så mange brødhuer her i verden Men, det fins merkede rådyr, vet det ble sluppet ut noen dyr for 2 år siden. Dette for å registrere vandringen til dyrene. Og disse har røde halsbånd på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå