AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Skrevet 16. januar 2023 Var gift med en dame som har hatt vanskelig barndom mrd overgrep, å ett forhold med psykisk og fysisk vold. jeg støttet hun å hadde mye empati med henne og hennes opplevelser, etter en stund ble jeg sliten og mistet energi for jeg hørte så mye grusomt som hun opplevde, ned til minste deltaljer. forholdet var uten kommunikasjon da hun ble sur eller trigget av at jeg sa noe feil, såg på hun på feil måte, eller var for rask når jeg gikk osv.. mye triggere fra kptsd, noe som er forståelig til slutt lærte jeg meg alle triggerene og lot være å gjøre dem, tenkte hele tiden hva jeg ikke skulle si eller hvordan oppføre meg så hun ikke fikk angst. fikk på eggeskall, ho ba meg være meg selv, men hver gang jeg prøvde så ble det feil å hun ble full av angst og gretten til slutt så måtte jeg ta ett valg å dra selv om jeg elsket hun, å barna mine trivdes ikke. hun la all skyld på meg og begynte å Google hva som feilet meg for å finne svar. jeg beklaget meg og angret på at jeg dro, å tok all skyld å bestilte meg psykolog, for jeg var enig med ho at jeg sikkert hadde en diagnose for jeg dro. skjønner jo selv no at jeg ikke har det, men at jeg dro fordi ho var vanskelig å leve med, å alt jeg gjorde var feil. Ho har ingen selvinnsikt ? hva tenker dere ? Er jeg på bærtur ? Anonymkode: 83c95...227 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Skrevet 16. januar 2023 Nei du er ikke på bærtur. Du gjorde det eneste rette i å gå for å beskytte deg selv og barna (det er dine barn fikk jeg inntrykk av)? Det er forresten typisk for noen med narsissistiske trekk å legge skylda på den andre part og ikke se sitt eget bidrag i forholdet. Samme med å gi partneren diagnoser og si at vedkommende feiler noe og må til psykolog. Så her har du gjort rett i å bryte forholdet! Anonymkode: 6415f...91f 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Skrevet 16. januar 2023 TS her Hun er nok ikke narsissist, men alle xene hennes er det 😅 men at hun har lært av narsissisten hvordan man skal opptre er jeg ikke i tvil om, synes synd på ho, som ikke ser det selv. Å at jeg skal gå rundt som den store stygge ulven som dro med barna mine. Jeg er ikke lett å leve med jeg heller, å har mine dårlige dager, men jeg har kjempet for at hun skulle føle seg trygg å stole på meg. Anonymkode: 83c95...227
Simsalabimmen Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 (endret) TS hører jo rykter om meg selv, at jeg var utro mot ho, å lurte ho økonomisk. Jeg vet jo at det ikke stemmer. Alle xene hennes var gale, no er jeg den ferskeste xen, å får samme behandling fra ho. Så alt ho har fortalt meg om det stemmer vell like mye som det ho sier om meg. ikke opplevd så forvirrende kvinnfolk før Endret 6. februar 2023 av Simsalabimmen Slett dette
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 TS hører jo rykter om meg selv, at jeg var utro mot ho, å lurte ho økonomisk. Jeg vet jo at det ikke stemmer. Alle xene hennes var gale, no er jeg den ferskeste xen, å får samme behandling fra ho. Så alt ho har fortalt meg om det stemmer vell like mye som det ho sier om meg. ikke opplevd så forvirrende kvinnfolk før Anonymkode: 83c95...227
vinterskog Skrevet 6. februar 2023 #6 Skrevet 6. februar 2023 Nei det her var det eneste rette. Gaslighting og overføring av skyld og skam. Hadde det vært motsatt, en mann som vil endre kona, kona på gå på eggeskall for at mannen ikke skal bli sint, sprer falske rykter, skaper uro og usikkerhet hos kona - da hadde alle sagt LØP! Så du gjorde helt rett, anbefaler deg psykolog for "å finne deg selv igjen". Lykke til, ta hand om deg selv og barna. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #7 Skrevet 6. februar 2023 Ts for guds skyld løp før du gjør henne gravid, dette vil du ikke ha NOE med å gjøre på sikt. Don't stick your dick in crazy. Anonymkode: 211bc...1a5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #8 Skrevet 6. februar 2023 Hun kan fint være narsissist selv om "alle eksene hennes er det". Narsissisme kommer ofte fra omsorgssvikt i barndommen, og de finner seg gjerne partnere som ligner på forelderen som forsømte henne. Det er vanskelig å forlate en narsissist pga løgner og hevnaksjoner. Det beste er om hun finner seg en ny og "dumper deg for en bedre, fordi hun fortjener det beste". Men du må uansett tenke på ungene dine. De er uskyldige ofre oppi dette og bør ikke utsettes for slike mennesker. Selv om eksen din kanskje "ikke kan noe for det". Det kan godt hende at det er synd på henne, og at hun har opplevd mye smerte. Men tilstanden hun er i, gjør at hun prøver å overføre smerten sin på deg og ungene dine. Anonymkode: b3bf8...5d6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #9 Skrevet 28. august 2023 Hei, Jeg har vært borti nøyaktig det samme. I starten bomber de deg med «kjærlighet», «fellestrekk» og entusiasme. Alt er bra de første 4 mnd så begynner flaggene å komme. Skjedde meg. 1st røde flagget, var at hun ikke ville bli avbildet med meg eller sitte på fange offentlig eller noe som helst intimt. 2nd røde flagget, så var det en som tok kontakt og ville på middag med henne som hun var positiv til, først visste hun ikke hvem det var, så var det en hun hadde møtt deretter en hun hadde møtt på gymmen for så å si de kjente hverandre. 3rd røde flagget var at hun ikke ville på gymmen med meg (you think). Etterhvert gadd jeg ikke. Og fant meg en ny. Da kom hun plutselig tilbake og jeg gikk rett i fella. Vi var ikke sammen men bodde nærmest sammen over sommeren og gjorde alt sammen. Så gadd jeg ikke mer, og da fant hun seg en ny samme kveld (selv om vi hadde knulla samme dag). Jeg fant meg enda en ny flørt og plutselig var hun tilbake, og den nye fyren var bare drit og snakket bare dritt om han. Jeg var egt ikke intr i forhold så det passer meg bra. Selv om den toxice prøvde å sabotere opplegget med den nye flørten så godtok jeg det. Derfra var det mye opp og ned, vi avtalte møter som hun ditcha for noen andre. Etterhvert mange krangler om hvordan hun var selv om vi ikke var sammen. Hun lå med 3 stk ink meg på nyttårskvelden (puke). Og plutselig i et halvt år nå så var vi sammen og det var dritbra, vi sa til andre at vi var sammen, ferie sammen, dro på offentlige tilstedninger sammen. Så plutselig endrer deg seg over helgen og det ble forklart at det ikke var følelser mer. Jeg mistenker selv at hun har holdt noe gående på si, fordi det har vært flere røde flagg men som ikke kan bevises og fordi hun har en møkkaleilighet som hun aldri ville flyttet tilbake til. Og som alle andre gangene jeg har kutta ho så levner hun ting hos meg for å ha unnskyldning for å komme tilbake. Dritt å ha brukt mye tid og penger på en som kun bryr seg om seg selv og viser ingen tegn på å endre seg. Løgn og bedrag og det endrer seg aldri Det nytter ikke å snakke til disse, de deler ikke samme fornuften som oss andre. Og som det nevnes, så snakker de dritt om den forrige når de er på den nye. Og funker det ikke der så kommer de tilbake. Heldigvis er jeg ferdig med dette tullet. Jeg skal faktisk lene meg tilbake å se henne fucke opp det allerede miserable møkkalivet hennes. Fordi jeg skal følge med make no mistake, men å se hvordan et slikt menneske går på tryne gang på gang varmer hjertet mitt. PTSD, Narsisist, borderline bipolar, glem de. Anonymkode: b3e62...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå