AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Del Skrevet 16. januar 2023 (endret) Jeg har et familiemedlem som valgte å avslutte livet i år. Det gjør så ufattelig vondt. Er et sjokk. Jeg forstår det ikke. Kan ikke begripe det, at det virkelig har skjedd. Og jeg skulle egentlig vært åtte måneder gravid nå. Mitt barn som vokste inni meg som aldri fikk livet på grunn av moren var redd for faren og valgte å være ego. Skulle så gjerne gjort om på det. Anonymkode: 19b02...dca Endret 16. januar 2023 av Matas Tittel er endret etter forespørsel fra TS. - Matas, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Del Skrevet 16. januar 2023 Kondolerer med ditt familiemedlem! Det er tøft og miste noen til selvmord❤️ Angående aborten så tenker jeg at du var alt annet enn ego, men gjorde det eneste riktige i situasjonen, nemlig å beskytte det ufødte barnet mot en du var redd for. Ta tiden til hjelp og vær snill mot deg selv framover❤️ Anonymkode: 18e0d...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå