Bacteria Skrevet 16. januar 2023 #21 Skrevet 16. januar 2023 (endret) Akkurat det med antall dager mellom to egenmeldinger er jeg også usikker på. Det hender jo at man tror man er frisk, går på jobb og får tilbakefall. Finner ikke noe når jeg googler, men vi har fått beskjed av arbeidsgiver at det må gå 14 dager før man har lov til å benytte egenmelding igjen. Endret 16. januar 2023 av Bacteria
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 16. januar 2023 #22 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hos meg må han ha vært på jobb i 16 dager før ny egnm Anonymkode: 0afdd...40f Har du noen lenke til dette? Jeg har aldri hørt om det på min arbeidsplass og vi har hatt IA-avtale i mange, mange år. Jeg har googlet, men finner ikke noe om det.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #23 Skrevet 16. januar 2023 Anonym Brukar0 skrev (1 minutt siden): Har du noen lenke til dette? Jeg har aldri hørt om det på min arbeidsplass og vi har hatt IA-avtale i mange, mange år. Jeg har googlet, men finner ikke noe om det. Har ikke noe lenke men sjef sendte dette på epost til alle «Etter at egenmelding er benyttet i 8 kalenderdager må arbeidet gjenopptas, og egenmelding kan ikke benyttes før det igjen er gått 16 kalenderdager fra arbeidet er gjenopptatt.» Anonymkode: 0afdd...40f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #24 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hos meg må han ha vært på jobb i 16 dager før ny egnm Anonymkode: 0afdd...40f Hos oss står det i rutinene for egenmelding at man må ha jobbet en dag før man kan bruke egenmelding igjen. Jeg jobber i staten. Er usikker på om det gjelder alle statlige enheter, men det gjelder i alle fall i min. Anonymkode: 7e0f6...3f4
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 16. januar 2023 #25 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke noe lenke men sjef sendte dette på epost til alle «Etter at egenmelding er benyttet i 8 kalenderdager må arbeidet gjenopptas, og egenmelding kan ikke benyttes før det igjen er gått 16 kalenderdager fra arbeidet er gjenopptatt.» Anonymkode: 0afdd...40f Hvis dette gjelder alle med IA-avtale må det står et sted, ikke bare i en e-post fra en sjef.
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 16. januar 2023 #26 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hos oss står det i rutinene for egenmelding at man må ha jobbet en dag før man kan bruke egenmelding igjen. Jeg jobber i staten. Er usikker på om det gjelder alle statlige enheter, men det gjelder i alle fall i min. Anonymkode: 7e0f6...3f4 Jeg jobber også i staten og jeg tror dette gjelder hos oss også. Jeg har aldri hørt om 16 dager annet enn her på KG.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #27 Skrevet 2. desember 2023 gammel tråd men jeg prøver; Hvis man er syk onsdag, har fri tom. mandag uken etter og fortsatt er syk tirsdag, bruker man da alle fridagene i egenmeldingen da også? dvs. 7 dager. EM når man egt jobber bare 2? Anonymkode: 2b0b9...edb
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #28 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): gammel tråd men jeg prøver; Hvis man er syk onsdag, har fri tom. mandag uken etter og fortsatt er syk tirsdag, bruker man da alle fridagene i egenmeldingen da også? dvs. 7 dager. EM når man egt jobber bare 2? Anonymkode: 2b0b9...edb Ja. Og dersom man tar fri den uka det er Kristi himmelfartsdag og bedriften er stengt på røde dager, så bruker man fem feriedager, ikke fire. Anonymkode: 398e1...348
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå