Gå til innhold

Når begynner man og slutter man på skolen i 1. og 2. klasse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det vanligst å begynne kl 8 eller 8.30? Når er en skoledag på de første trinnene slutt? Da tenker jeg ikke SFO :) 

Anonymkode: b700d...1f2

Du får best svar ved å gå inn på kommunens hjemmeside, der finner du ut når skoledagen begynner og når den slutter samt hvilke dager det er fri pga ferie/planleggingsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hadde jeg aldri gått med pø når det er skakk om så små barb

Anonymkode: 8b727...98c

Du hadde ikke gått med på? Gått med på med hvem? Hva er problemet? 

Anonymkode: 823a1...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du hadde ikke gått med på? Gått med på med hvem? Hva er problemet? 

Anonymkode: 823a1...00b

Jeg hadde aldri overlatt en 6 åring til seg selv åå morningen . Helt uaktuelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6åringen har 2 dager han slutter 14:10 og resten 12:15 . De begynner klokka 08:15.

Anonymkode: 4bdad...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (1 time siden):

Hvorfor lurer du på det egentlig?

Beklager men jeg kjenner jeg blir skeptisk av spørsmålet, hvorfor spør du? Hvorfor gjelder spørsmålet kun de minste trinnene?

Hvorfor blir du skeptisk? Fordi jeg etterhvert har en førsteklassing, og er nysgjerrig på hva jeg kan forvente meg. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (4 timer siden):

Hvorfor lurer du på det egentlig?

Beklager men jeg kjenner jeg blir skeptisk av spørsmålet, hvorfor spør du? Hvorfor gjelder spørsmålet kun de minste trinnene?

…og fordi det er de minste trinnene jeg først har å forholde meg til om 1-2 år.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor lurer du? Er du en forelder eller er du en ekkel gris som vil treffe på ungene på skoleveien?

Anonymkode: eca13...e80

Jeg er en forelder, ja.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det: 8:30-14:45, men de har ikke lekser (Montessori)

Anonymkode: 330ad...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset også litt på spørsmålet og tenker la være å svare men her er det nok av folk som er villige til å fortelle om når den gjengse seksåring er å treffe på alene, på vei fra eller til skole og Sfo. Herregud. Hysj da. Info kommer fra skolen når en trenger det.

Anonymkode: 8f84f...a01

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Stusset også litt på spørsmålet og tenker la være å svare men her er det nok av folk som er villige til å fortelle om når den gjengse seksåring er å treffe på alene, på vei fra eller til skole og Sfo. Herregud. Hysj da. Info kommer fra skolen når en trenger det.

Du tror det er vanskelig å finne ut uten å spørre her? 😅 greit paranoid der altså. 

Anonymkode: da500...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om det står på kommunens nettside, som flere av dere skriver, er det jo ikke akkurat så hemmelig? 🤔 

Men slapp av, ingen gammel pedofil gris her. Kun en 26 år gammel mamma som var nysgjerrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lange dager de små har nå! Jeg begynte på skolen i 2004 og gikk fra 8:30 til 12 første året. Siste time hver dag var leketime. 😳

Anonymkode: dbfda...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer. Her begynner de 8.15 og slutter mellom 12 og 14. Der vi bodde før hadde de fri en dag i uken, men litt lengre skoledager de 4 dagene de var på skolen. 

Da jeg gikk i 1 klasse startet skolen 8.20. Hadde kun skole mandag, onsdag og fredag. Sfo fantes ikke på vår skole. 

Anonymkode: 21ec6...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 23.17):

Herregud, det kan man finne ut av uansett . Men som du ser er det altså forskjellig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har 1.-3. trinn oppstart 08,15. Tre dager går de til 13.30 og 2 dager til 12.30.

Anonymkode: c190f...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...