AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Skrevet 16. januar 2023 Hei! Vi er alle i 20 årene og vi begge har partnere. tingen er at jeg aldri har vert den som er glad i og introdusere/blande mine venninner med kjærester. Ja kjæresten min har møtt mine venninner og jeg har møtt han sine kompiser, når kjæresten har vorsj har han møtt noen av mine venninner, og vi gjør en gang i blant par aktiviteter med andre par, men om vi skal feks spise ute, gå på kino, grilling og små ting så vil jo jeg ikke invitere med «Ida» til disse, da jeg fortrekker å henge med Ida alene så vi kan snakke om jente ting osv av og til har jeg «hvit løgn» sakt at jeg er litt opptatt den dagen og passer en annen dag når Ida eller annen venninne spør om å henge uansett om jeg og kjæresten bare skal spise ute eller grille om sommeren eller noe lett aktivitet. Men mest fordi jeg foretrekker å henge med kjæresten alene og ikke inkludere venninner for mye inn i bildet, ønsker ikke sånn trio vennskap, eller at kjæresten og venninna mi skal bli «bestiser» og legge hverandre til på snapchat osv og ha egne samtaler på tekst.. har hatt dårlig erfaring med sist forhold og en ex venninne av meg, hun la kjæresten min på snapchat og sendte ofte «skjer» til han og når vi skulle ha liten vorsj så dukket hun opp, jeg hadde ikke invitert henne med exen min hadde invitert henne og dette var ikke en nær venninne engang.. men forholde mellom meg og han ble ikke slutt pga venninnen, men annet håper jeg ikke er den eneste med slike følelser og tanker, er også veldig introvert så introdusere og invitere venninner med på ting er litt uaktuelt for meg eller at de skal adde hverandre på sosiale medier, jeg behandler andre venninner sine kjærester med respekt og snakker med dem, men de er ikke mine venner men kjæresten til venninna mi. Har dere noen erfaringer? håper folk kan være litt snille her inne, har skrive vansker så om du ikke har noe fint å si så la vær! Anonymkode: d759e...7a4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Skrevet 16. januar 2023 Kjæresten min er lik som deg. Jeg syntes det er litt rart å ikke bli introdusert for venner og få bli minimum bekjente med dem også; men sånn er han bare. Det nytter ikke å endre ham. Anonymkode: 5e5a5...9ab
Maestro Skrevet 16. januar 2023 #3 Skrevet 16. januar 2023 Jeg synes det er koselig at venner hos begge parter, kjenner begge parter. Men at enkelte ting har man for seg selv. Om det er en egen hobby, serie på tv, sosiale grupper o.l Men trio med ei venninne eller kompis går jo fint? Du kan jo treffe denne Ida utenom også? Altså uten typen din på slep.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #4 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjæresten min er lik som deg. Jeg syntes det er litt rart å ikke bli introdusert for venner og få bli minimum bekjente med dem også; men sånn er han bare. Det nytter ikke å endre ham. Anonymkode: 5e5a5...9ab Jaa det er litt sånt hos oss introverte folk😬 noen liker å holde vennskap og kjærester separert, men nå har jo enten jeg eller han så mange venner uansett at det er som regel ikke et veldig stort problem er mer venninnene som vil henge seg på. Uansett om han møter mine venninner annen vær måned 😛 når han har fest/vorsj Anonymkode: d759e...7a4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #5 Skrevet 16. januar 2023 Maestro skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er koselig at venner hos begge parter, kjenner begge parter. Men at enkelte ting har man for seg selv. Om det er en egen hobby, serie på tv, sosiale grupper o.l Men trio med ei venninne eller kompis går jo fint? Du kan jo treffe denne Ida utenom også? Altså uten typen din på slep. Jeg treffer dem uten kjæresten for det er det jeg foretrekker, og kjæresten treffer gutta uten meg er bare litt uaktuelt for meg å ha trio vennskap Anonymkode: d759e...7a4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #6 Skrevet 16. januar 2023 Jeg er helt lik som deg. Det føles bare feil på en eller annen måte. Anonymkode: c7448...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå