AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg sitter å ser på Tom & Jerry nå halv fire om natta fordi jeg ikke får sove. Skal uansett opp om 3 timer. Hadde glemt hvor morsomt det var, tror ikke jeg har sett det siden barndommen 😄 Liker du disse filmene? Anonymkode: beeea...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Del Skrevet 16. januar 2023 Fint! Er våken også, må opp igjen klokka sju. Måtte ha litt egentid. Anonymkode: 76819...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. januar 2023 #3 Del Skrevet 16. januar 2023 Nils likte Tom og jerry samt snurre sprett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #4 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fint! Er våken også, må opp igjen klokka sju. Måtte ha litt egentid. Anonymkode: 76819...91a Det trengs jo det 🙂 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nils likte Tom og jerry samt snurre sprett Ja, det gjorde han jo 😄 Anonymkode: beeea...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #5 Del Skrevet 16. januar 2023 Tom & Jerry er morsom, men det spørs om dette er den originale serien, eller noe nymotens animert tull som man har laget. Samme med gammel Disney - den kunstneriske kvaliteten på de gamle tegnefilmene er førsteklasses, mens det animerte opplegget føles som billig masseprodusert søppel sammenlignet med genuint håndverk. For ikke å snakke om musikk; Beatles er og forblir Beatles. Nei, ting var jaggu bedre før i tiden. - Brian Anonymkode: c6c04...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. januar 2023 #6 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det trengs jo det 🙂 Ja, det gjorde han jo 😄 Anonymkode: beeea...bb9 Karl var fly forbanna og kastet bladene rundt 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #7 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tom & Jerry er morsom, men det spørs om dette er den originale serien, eller noe nymotens animert tull som man har laget. Samme med gammel Disney - den kunstneriske kvaliteten på de gamle tegnefilmene er førsteklasses, mens det animerte opplegget føles som billig masseprodusert søppel sammenlignet med genuint håndverk. For ikke å snakke om musikk; Beatles er og forblir Beatles. Nei, ting var jaggu bedre før i tiden. - Brian Anonymkode: c6c04...26b Det er de gamle gode filmene 🙂 Jeg orker heller ikke å se de nye. Ser dem på HBO Max. Anonymkode: beeea...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #8 Del Skrevet 16. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er de gamle gode filmene 🙂 Jeg orker heller ikke å se de nye. Ser dem på HBO Max. Anonymkode: beeea...bb9 Ser ikke på streaming selv; har alt trygt lagret i et stort DVD-arkiv og en rekke harddisker, der jeg i tillegg til mye film også har ting både fra norsk, svensk, dansk og finsk TV, så jeg har nok å se på. Lurer på hvorfor man ikke kan akseptere at den gamle kvaliteten simpelthen er best uten å på liv og død bruke store summer på å lage nye ting; eksempelvis har man gått løs på mange klassikere i filmhistorien for å spille inn nye versjoner - som ikke uventet har blitt en fiasko. Nå har man også bestemt seg for å gjenopplive "Grevinnen og hovmesteren", der grevinnen blir 51 år yngre og gjestene hennes fortsatt er i live; tror neppe nyinnspillingen vil kunne måle seg med populæriteten til originalen: https://www.theguardian.com/world/2022/dec/30/european-new-years-eve-tv-staple-dinner-for-one-prequel Som tidligere nevnt - ting var jaggu bedre før i tiden. - Brian Her er en annen gammel tegneserieklassiker: Og Mr. Bean; man finner mye god, gammel kvalitet på YouTube: Anonymkode: c6c04...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #9 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tom & Jerry er morsom, men det spørs om dette er den originale serien, eller noe nymotens animert tull som man har laget. Samme med gammel Disney - den kunstneriske kvaliteten på de gamle tegnefilmene er førsteklasses, mens det animerte opplegget føles som billig masseprodusert søppel sammenlignet med genuint håndverk. For ikke å snakke om musikk; Beatles er og forblir Beatles. Nei, ting var jaggu bedre før i tiden. - Brian Anonymkode: c6c04...26b Nei Anonymkode: 2ddd5...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #10 Del Skrevet 16. januar 2023 Tom og Jerry er fascinerende underholdning, selv som voksen. Anonymkode: 6868b...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå