AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 «Hey girl…» = Melding på Instagram, fra ei fremmed jente som sier fra om at kjæresten min har vært utro mot meg, med bildebevis. Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere engang. Jeg hadde aldri forventet dette, ikke av han, han gjør ikke sånt, Ikke mot meg…? Anonymkode: 3971b...d75 10
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): «Hey girl…» = Melding på Instagram, fra ei fremmed jente som sier fra om at kjæresten min har vært utro mot meg, med bildebevis. Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere engang. Jeg hadde aldri forventet dette, ikke av han, han gjør ikke sånt, Ikke mot meg…? Anonymkode: 3971b...d75 Klem, så lei meg for det du føler nå ❤ Anonymkode: 4b670...bc3 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 Stor klem til deg. Du trenger ikke reagere med en gang, om du trenger litt tid til å summe deg. Bor dere sammen? Si at du reiser noen dager til familie/venner/et logisk sted du godt kunne dratt uansett. Bor dere ikke sammen? Hold han litt på avstand til du har fordøyd dette litt og vet hva du vil. Håper det går bra med deg ❤️ Anonymkode: a630b...385 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #4 Skrevet 15. januar 2023 Fikk du bildebevis da, eller var det bare noe hun sa at hun hadde? Og sa hun noe om hva som var hennes intensjon med å sende meldingen? Er hun den han er utro med, eller er hun kun en tilskuer? Anonymkode: f051f...fa0
Romilo Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 Du skal få føle alt du trenger å føle på, og når tiden er inne håper jeg at du setter på deg krona igjen og forlater han. Du fortjener ikke dette. I'm sorry 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #6 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Klem, så lei meg for det du føler nå ❤ Anonymkode: 4b670...bc3 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stor klem til deg. Du trenger ikke reagere med en gang, om du trenger litt tid til å summe deg. Bor dere sammen? Si at du reiser noen dager til familie/venner/et logisk sted du godt kunne dratt uansett. Bor dere ikke sammen? Hold han litt på avstand til du har fordøyd dette litt og vet hva du vil. Håper det går bra med deg ❤️ Anonymkode: a630b...385 Dere er søte, tusen takk❤️ Vi har langdistanse, så vi har ikke møttes på 4 uker, men skal møtes om 2 uker… AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk du bildebevis da, eller var det bare noe hun sa at hun hadde? Og sa hun noe om hva som var hennes intensjon med å sende meldingen? Er hun den han er utro med, eller er hun kun en tilskuer? Anonymkode: f051f...fa0 Hun skrev flere i vennegjengen hennes har hooka med han ved flere anledninger det siste halvåret, og at ingen visste at han har hatt kjæreste.. Intensjonen var vel å si fra så jeg ikke skal gå rundt og være godtroende og naiv. Jeg spurte om hun hadde bevis, og hun sendte meg screenshot av meldinger og snaps som viser flørting og klåing. Æsj. Anonymkode: 3971b...d75 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dere er søte, tusen takk❤️ Vi har langdistanse, så vi har ikke møttes på 4 uker, men skal møtes om 2 uker… Hun skrev flere i vennegjengen hennes har hooka med han ved flere anledninger det siste halvåret, og at ingen visste at han har hatt kjæreste.. Intensjonen var vel å si fra så jeg ikke skal gå rundt og være godtroende og naiv. Jeg spurte om hun hadde bevis, og hun sendte meg screenshot av meldinger og snaps som viser flørting og klåing. Æsj. Anonymkode: 3971b...d75 Da har du i alle fall to uker på å tenke deg om. Du kan dra til han/få besøk av han om du ønsker å snakke med han irl, eller du kan ta det digitalt før den tid. Det er helt opp til deg. Jeg lover deg at ting er litt enklere om noen dager. Du er i sjokk akkurat nå, tipper jeg. Da dette skjedde med meg var jeg helt ute av meg i to-tre dager, men etterpå så jeg ting litt klarere. Sinnet kom, blant annet. Selvfølgelig skulle jeg ikke tilgi idioten. Selvfølgelig skulle jeg slå opp. Det var selvfølgelig vondt og vanskelig i en lengre periode, men jeg stakk hodet opp fra grøfta etter to-tre dager. ❤️ Anonymkode: a630b...385
Gjest CatPerson123 Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 Jeg beklager så mye for at du er i en sånn situasjon... utrolig tøft. Bor du med han? Hvis ikke, hold deg unna litt, få tankene klare igjen. Hvis dere bor sammen, dra til ei veninne, foreldre, osv 🩵 Du fortjener ikke dette, og ingenting er din feil🩷 Lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #9 Skrevet 15. januar 2023 Ingen forventer at partneren sin er sånn type som er utro. Ingen forventer at partneren sin hadde hatt noen grunn til å være utro eller ikke var fornøyd i forholdet. Realiteten er at alle type individer er utro og man kan ha det glimrende i forholdet, få mye oppmerksomhet og kjærlighet men allikevel gir han også den til andre. Små øyeblikk hvor han sitter på do, er på vei fra parkeringsplassen til inn på jobben og ut igjen, rett foran egen partner i stua med partnerens hode i fanget mens man later som man tekster et familiemedlem. Du har fått vite at han er utro og fått bevis. Vil du leve med en mann som bedrar deg så trenger du ikke gjøre noenting, men om du ikke vil leve med en mann som bedrar deg så må du slå opp. Anonymkode: 29850...f75 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #10 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere er søte, tusen takk❤️ Vi har langdistanse, så vi har ikke møttes på 4 uker, men skal møtes om 2 uker… Hun skrev flere i vennegjengen hennes har hooka med han ved flere anledninger det siste halvåret, og at ingen visste at han har hatt kjæreste.. Intensjonen var vel å si fra så jeg ikke skal gå rundt og være godtroende og naiv. Jeg spurte om hun hadde bevis, og hun sendte meg screenshot av meldinger og snaps som viser flørting og klåing. Æsj. Anonymkode: 3971b...d75 Helene? Anonymkode: 84bba...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå