Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som liker Maria Mena her og som kjøper musikken hennes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har en bra sang (husker ikke hva den heter) men kommer nok aldri til å kjøpe meg en MM plate.

Skrevet

Likte henne IKKE før, men den siste plata er utrolig bra.

Liker ikke det hun har gitt ut før, får faktisk fnatt av å høre på det. merkelig.

Skrevet

Synes den siste cden hennes er bra, og ønsker meg den til jul.

Maria Mena har minikonsert på Triaden i dag.

Gjest skindeep
Skrevet

Synest hun har en veldig fin stemme. men tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe cd`n.

Skrevet

ja

Har to av henne (har hun gitt ut flere?). Liker spesielt godt den siste.

Skrevet

er drittlei av reklamen, ellers er hun vel grei. men kommer ikke til å kjøpe cd.

Skrevet

Ja! Kjøpte min første MM CD for noen uker siden (den siste) og er veldig fornøyd!

Flott stemme & flotte tekster!! ;)

Skrevet

Jeg har fått fnatt av henne før! Grr! :sur:

Men rart nok liker jeg noen par sanger fra den siste cden hennes...som jeg har lastet ned. *shame on me* :ler:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å plassere stemmen hennes, om jeg liker den eller ikke... Men hvis jeg hadde hatt en sånn stemme så tror jeg kanskje ikke jeg hadde gitt ut plate... :)

Skrevet

Jeg likte henne ikke særlig godt før. Men jeg synes hun har utviklet seg som artist siden den siste plata, og nå liker jeg henne bedre og bedre. Stemmen hennes har også utviklet seg mye, syntes ikke den var noe fin da hun var 15-16 år gammel.

generelt har jeg litt problemer med å like artister som er altfor unge. Synes noen ganger det kan være vanskelig å ta tekstene deres like troverdig, siden de jo ikke enda har opplevd så mye av livet.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
...hvis jeg hadde hatt en sånn stemme så tror jeg kanskje ikke jeg hadde gitt ut plate... :)

Hvis jeg hadde hatt en sånn IQ tror jeg kanskje ikke jeg hadde skrevet KG-innlegg...

Kødda. Maria Mena, derimot, har jeg sans for, men ikke nok til å kjøpe cd.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Hvis jeg hadde hatt en sånn IQ tror jeg kanskje ikke jeg hadde skrevet KG-innlegg...

Kødda. Maria Mena, derimot, har jeg sans for, men ikke nok til å kjøpe cd.

:ler: frekk du er!!! mitt innlegg var jo skikkelig gjennomtenkt og intelligent mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...