Gå til innhold

Oppgitt over at det blir vanskeligere for hver dag med damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på hvordan det bare blir vanskeligere og vanskeligere å få dame for hver dag som går, på vgs var det ganske rett frem å få dame for de fleste menn, på universitetet var det betydelig vanskeligere, med en gang jeg er kommet i jobb og egentlig har livet på stell, er det tilnærmet umulig å finne en dame som vil bare så mye som ta en helt low-key kaffe sammen. Jeg har hørt mange si at damer er interessert i noe stabilt mot slutten av 20åra når de etablerer seg, men det synes for meg at de er mer kresne på at man skal være bad-boy og player..... Jeg trodde egentlig at damer ga litt etter på sine vanvittige krav etterhvert som de blir eldre, men min erfaring er at det bare blir mer og mer hele tiden. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det blir vanskeligere og vanskeligere for hvert år med damer, hvorfor er det slik da??

Mann 28

Anonymkode: 51e93...394

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er dagens samfunn, du kan klage over det eller tilpasse deg og gå med strømmen.

Anonymkode: 4fdbc...0d0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sånn er dagens samfunn, du kan klage over det eller tilpasse deg og gå med strømmen.

Nei, jeg klager vel ikke.... Men hvorfor sier alle at det blir lettere med årene når det er motsatt da? Hva er poenget med å lyve folkens.....

Skrevet

Nei, jeg klager vel ikke.... Men hvorfor sier alle at det blir lettere med årene når det er motsatt da? Hva er poenget med å lyve folkens.....

Det er vel et forsøk på og få de som sliter til og føle seg bedre.

Slutt å hør på alle andre og lær deg reglene i spillet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hei mann28.

Biologen spiller nok en stor faktor og ubevisst søker man det beste utgangspunktet til eget avkom. 28 da begynner nok mange komme i bygge rede fasen. 

Selv er jeg 35 og ferdig med barn. Jeg vil likevel ikke ta "hvem som helst" inn i livet til meg og min sønn. 

Vært mange tråder om tema på kg men summen av det hele er vell at menn og kvinner ser etter litt ulike ting og markedet er hardt der ute. 

Min personlige erfaring forteller meg at jeg var mye mindre kresen som tenåring. Nå når jeg ikke biologisk trenger en mann heller fordi jeg har fått barn og er ferdig med det så føler jeg at en mann må være veldig bra før jeg inkluderer han i mitt liv. En mann hadde vært en hyggelig bonus i livet men ikke noe jeg må ha. 

Når singel livet er veldig godt man trives alene og sosial på andre arenaer så blir en mann som et krydder for meg. Noe ekstra på toppen av noe allerede bra men noe jeg også fint kan klare meg uten. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Med årene kommer erfaring, med erfaring blir man mer kresen. Det er vanskelig for kvinner også.

Anonymkode: 5544e...540

• Nyttig 9
Skrevet

Det er vanskelig å bli kjent med ei dame skikkelig i dagens samfunn. Hvis du treffer henne på jobb så kan det gå lettere, gjennom venner er også et alternativ. Man må være tålmodig og ta sjansen når du ser ei jente på butikken du liker. Ikke snike rundt kjekshylla eller veie grønnsaker i hånden. Si rett ut, "Hei jeg heter ....... jeg kan ikke noe for det, jeg synes du var ei jente jeg gjerne ville bedt ut på en pizza en kveld. Kunne jeg fått tlf nr ditt?

KLUET er ta sjansen. Det verste som kan skje er at hun sier NEI. Ingen har dødd av det. Lykke til

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvem er disse "alle" som sier det blir lettere?

Ja det blir kanskje lettere på den måten at det er lettere å finne en dame som er imteressert når man er mer moden selv, og det blir man jo med alderen. Men jo eldre damene blir, jo flere av dem er opptatte. Og så ønsker kanskje damer å finne seg noen som er noen år eldre enn seg selv, og de fleste damer tar mer utdanning enn menn, og ønsker gjerne samtidig å finne seg en mann med høy utdanning og god jobb / lønn.  Da er det klart at markedet blir litt vanskelig for menn som mangler dette.

Anonymkode: 4421c...9c2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Med årene kommer erfaring, med erfaring blir man mer kresen. Det er vanskelig for kvinner også.

Men kvinner kan i det minste lette på kravene og få seg en mann hvis de ønsker, det er helt motsatt for menn..... Jeg tror jeg stilet spørsmålet mitt feil: hvorfor er kvinner mer og mer interessert i drittsekker og utro sexavhengige sjarmører jo eldre de blir? i stedet for en stabil partner?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det blir kanskje lettere på den måten at det er lettere å finne en dame som er imteressert når man er mer moden selv, og det blir man jo med alderen. Men jo eldre damene blir, jo flere av dem er opptatte. Og så ønsker kanskje damer å finne seg noen som er noen år eldre enn seg selv, og de fleste damer tar mer utdanning enn menn, og ønsker gjerne samtidig å finne seg en mann med høy utdanning og god jobb / lønn.  Da er det klart at markedet blir litt vanskelig for menn som mangler dette.

Damer bryr seg ikke om dette, det er en myte. De vil mye hellere ha en playboy på NAV enn en rolig mann med millionlønn og doktorgrad haha

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men kvinner kan i det minste lette på kravene og få seg en mann hvis de ønsker, det er helt motsatt for menn..... Jeg tror jeg stilet spørsmålet mitt feil: hvorfor er kvinner mer og mer interessert i drittsekker og utro sexavhengige sjarmører jo eldre de blir? i stedet for en stabil partner?

Hvordan begrunner du din påstand om hva kvinner blir mer og mer interessert i jo eldre de blir? 

• Nyttig 1
Skrevet
Tekopp1 skrev (Akkurat nå):

Hvordan begrunner du din påstand om hva kvinner blir mer og mer interessert i jo eldre de blir? 

Sånn er det bare, det er erfaringen vi alle sitter med. Er det ikke riktig da?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Damer bryr seg ikke om dette, det er en myte. De vil mye hellere ha en playboy på NAV enn en rolig mann med millionlønn og doktorgrad haha

Det er noe i det, damer vil ha Bad Boys med tattiser, litt rampete som kan ta dem med på noe gærne greier. Ut av den kjedelige hverdagståka. Det går fort over når regningene hoper seg opp, Da er det bedre med en med "steddy" jobb og litt orden på livet uten "knark" og "snuten" tett på livet

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tekopp1 skrev (1 minutt siden):

I tillegg, jeg ville beskrive meg selv som introvert og litt sjenert, men ikke sånn at jeg bare sitter foran skjermen og ikke tør møte andre. På vgs fikk jeg lett kjæreste, på universitet også, selvom de forholdene ikke varte evig som mange forhold i 20åra ikke gjør. Nå hvor jeg har mye bedre råd, eget sted å bo og alt det der, har jeg helt gitt opp å bare komme på en date, har vært singel i over 1 år nå uten å være i nærheten av et nytt forhold....

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sånn er det bare, det er erfaringen vi alle sitter med. Er det ikke riktig da?

Nei. Dere som "sitter med den erfaringen" er altfor påvirket av likesinnede menn som nekter å innse at man faktisk må gjøre en innsats selv om man vil oppnå noe. Det gjelder også på damefronten. Det er alt for lett for dere å skylde på forhold hos damene, enn å ransake dere selv litt. 

Mange kvinner har en særs velutviklet radar for menn som er late dårer, og tror at ved å bare *mene* at han er "snill og grei,alt på stell og ute etter noe seriøst" så strømmer damene til. Funker ikke sånn skjønner du. Du må vise det også.

Så hvis du føler det er veldig vanskelig å finne deg dame, så er det høyst sannsynlig du kan gjøre noe med selv. Det bare krever øitt innsats. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor skal vi lette på kravene? En mann skal bidra med mer enn penger i ett forhold, han må være likanes.

Vi er ikke intressert i drittsekker og utro sexavhengigee sjarmører. De mennene er veldige gode manipulatører, derfor blir de noen gang valgt. Men de ødelegger også mange kvinner på sin vei.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er ikke veldig overraskende at damene ser etter en med god jobb og "steddy" liv. Når regningene strømmer på så er det greit  å være to til å bære byrden. Vil man ha noen statussymboler som feit bil og fint hus må man ha lønnsslipp deretter. 

Men husk, det er ingen lykke i penger. De er kun ett middel for å nå et mål. Hvis penger er målet så er det lett å gå seg bort i skogen. 

• Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor skal vi lette på kravene? En mann skal bidra med mer enn penger i ett forhold, han må være likanes.

Vi er ikke intressert i drittsekker og utro sexavhengigee sjarmører. De mennene er veldige gode manipulatører, derfor blir de noen gang valgt. Men de ødelegger også mange kvinner på sin vei.

Det vet jeg ingenting om, i hvertfall kjenner jeg noen stykker av den typen og de sliter i hvertfall ikke på damefronten...

Skrevet
Kjellstein skrev (Akkurat nå):

Det er ikke veldig overraskende at damene ser etter en med god jobb og "steddy" liv. Når regningene strømmer på så er det greit  å være to til å bære byrden. Vil man ha noen statussymboler som feit bil og fint hus må man ha lønnsslipp deretter. 

Men husk, det er ingen lykke i penger. De er kun ett middel for å nå et mål. Hvis penger er målet så er det lett å gå seg bort i skogen. 

Penger betyr INGENTING for damer i dagens samfunn. Du skriver vel ikke lønnen din i pannen når du treffer damer, og vi nordmenn er veldig diskrete når vi "viser oss frem". Du kan nesten aldri se på en mann eller dame om han er over snittet rik

• Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så lenge kjemien er der har det ikke noe å si om han er på Nav eller har doktorgrad. 

Anonymkode: d114a...22c

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...