Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere er best når dere har gjort det slutt? eller for å si det sånn, vil dere at vi skal la dere være i fred og la dere holde på sånn dere vil, eller er det sånn at dere vil at vi skal ringe og ta kontakt? jeg vil bare høre med dere fordi at jeg er blitt dumpet, men hun sier jo at hun ikke vil at vi skal ha noe forrm for kontakt, og jeg har jo akseptert dette med en gang! men det som er så fortvilende er at hun finner på så mye" rare ting" det virker som at hun vil ha denne lille "kontakten" med meg. hun klare liksom ikke å gi slepp på meg. jeg spørr no bare fordi jeg har latt henne være i fred fra første stund. dette er ganske fustrerende for meg. det er jo mulig at hun vil at jeg skal vise henne at hun var alt for meg, men er det noe jeg ikke har vist henne er det akurat det at jeg ikke synes at hun var det. kan jo si litt om det rare hun gjør, blant annet bruker hun barna måt meg så mue hun klarer, gjør meg som en drittsekk ovenfor barna ol...

og en del annet.

har tenkt litt på om hun angrer? for hun etter min mening oppfører seg slik. så jeg vil jo høre med dere damer/jenter. hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere har barn sammen så må dere vel ha kontakt?

Skrevet

Kanskje hun er den typen som liker at du ikke klarer å komme over henne? Jeg har mange ganger stusset over venninner som gjør slutt, men som presterer å bli sint og fornærma over at x'en klarer å gå videre (spesielt om han går videre med en ny...!). Tror ikke det har å gjøre med at hun vil ha deg tilbake, men mer at det går utover hennes selvfølelse at hun "var så lett å komme over"....

Sier som Pet - har dere barn sammen bør dere vel ha ganske mye kontakt?

Skrevet

Det er jo klart at når man har barn så må man ha endel kontakt, men det er jo den eneste kontakten jeg vil ha med henne. men hvordan er det mulig å oppføre seg slik at det er jeg som er den store drittsekken og ikke vil samarbeide, spesielt om barna? vi har jo vært på mekling og hun som skulle hjelpe oss satt å ristet på hode og lurte på om det virkeligt gikk ann å oppføre seg slik. jeg har jo prøvd på best mulig måte å få til en bra avtale med henne! men det går ikke... men det er jo ikke bare det som ikke går, er ikke så lett å forklare, men det virker som at hun ikke vil at jeg skal komme meg vidre og ikke minst barna.

Det må jo finnes en fornuftig forklaring på dette, har PRØVD det meste. de fleste jeg har pratet med, er av samme oppfatning som meg selv, at hun ikke vil slippe taket på meg, HVORFOR? dere tror sikkert at jeg vil ha henne tilbake, men det vil jeg ikke på noen slaks måte. jeg vil enkelt og greit få leve mitt eget liv, men hun bremser meg. dette har jo pågodt snart et år!!!! så jeg er lei og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...