Gå til innhold

Hvilke egenskaper ved partneren din gir deg energi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en partner som har godt humør og som kan få meg til å le. Det gir meg god energi. 

Hva kjennetegner din partner? 

Anonymkode: 75578...514

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For eksempel når noe noen har sagt er en del av en sang vi begge kan, og han begynner å synge 😂 Ungene synes det er litt teit 😂😂

Anonymkode: 31e2c...7e9

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Han prøver å løse mine små og store problemer. Det er veldig skjønt.

Anonymkode: 2009d...86d

• Liker 1
Skrevet

At hun viser at hun er glad og fornøyd.

Anonymkode: 46381...362

• Liker 1
Skrevet

Han tar ansvar og gjør det som må gjøres. Har aldri noen sinne måttet be eller mase for å få ham til å gjøre husarbeid, ordne barnehagesekken, osv. Tvert imot kommer jeg til tømte bosspann, smurte matpakker, tomme skittentøyskurver, fulle sokkeskuffer, hver dag :) 

Anonymkode: e27a2...4b8

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Når han lager mat til meg og varter meg opp, det er så herlig. (Vi bor ikke sammen så det er ikke dagligdags, men han er bedre på oppvartning enn meg) 

Anonymkode: 365e2...4e9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han er positiv og i godt humør mesteparten av tiden og får meg til å le fra morgen til kveld 😄

Anonymkode: c9061...396

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hele han gir meg energi og gjør meg glad, fordi han er så snill og positiv og glad. Vi drar hverandre opp fremfor å dra hverandre ned. Også er det de små tingene han gjør som jeg helt ærlig ikke tror han tenker over selv engang, som i går da vi var ute og spiste med familien og han heller i et glass med vann til meg først før han heller i sitt eget mens han skravler med et av mine familiemedlemmer. Han gjør sånne små ting hele tiden hvor han viser omtanke gjennom handling. Blir helt varm inni meg hver gang 😁

Anonymkode: 157cc...097

• Hjerte 2
Skrevet

Humoren og utstrålingen hans. Han har en veldig sjarmerende og varm energi mange, inkludert meg selv, trives godt rundt. Også er han god på pep-talk og ros når det gjelder🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Han er mye mer tøysete og leken enn meg, det setter jeg veldig pris på. Får meg til å le masse. Og som en over her sier så viser han omsorg i små handlinger hele tiden og er flink på å lese meg og mitt humør og sørger for at jeg har det fint.

Anonymkode: 2e534...625

• Hjerte 4
Skrevet

Omsorgsfull og tålmodig. 

• Hjerte 2
Skrevet

Hans evne til å få meg til å le, hans lekenhet, og at han er en fantastisk fin samtalepartner. 

• Hjerte 2
Skrevet

Fin tråd! 

For meg er det at han stiller oppfølgingsspørsmål. Da viser han at han lytter til det jeg snakker om, at han tar meg på alvor og at han forstår hvordan jeg har det i den situasjonen. Da føler jeg at vi får avstemt humøret vårt, og at vi kommer på samme bølgelengde. 

Anonymkode: 22ae9...d41

• Liker 4
Skrevet

At jeg aldri må mase på ting som skal gjøres. Han hater rot og er utrolig flink på husarbeid og å se det må gjøres. Han bryr seg oppriktig om meg og spør meg alltid hvordan jeg har det. Han bryr seg genuint! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 22.34):

Jeg har en partner som har godt humør og som kan få meg til å le. Det gir meg god energi. 

Hva kjennetegner din partner? 

Anonymkode: 75578...514

Snill , morsom , ryddig , arbeidsom , vennlig og inkluderende . Løsningsorientert ☺️

Skrevet

Han ser behovene mine som jeg til tider ikke evner å se selv(eller tar hensyn til), han er støttende, lyttende, god samtalepartner, blid, omsorgsfull, tålmodig, god pappa for barna sine, inkluderer meg i livet sitt. Dessuten himla kjekk og god i senga😂 og ja… jeg får energi av sex med han(andre har jeg sovnet fra🤷🏼‍♀️)

• Liker 1
Skrevet

Hele han. Jeg klarer ikke å si bare en ting. Han er morsom, teit, omsorgfull, løsningsorientert, ryddig, sosialt oppegående, smart, flink og god med barna, han viser at han vil ha meg, alt dette gir meg energi. 

• Liker 1
Skrevet

Alt ved han, han er rolig og trygg, har god humor og veldig intelligent. Elsker å høre på det han har å fortelle. Hans glede og positivitet fyller hele meg. :)

Skrevet

At han er en giver: Lager mat og varter meg opp, masserer bena mine, kjøper gaver og smykker, elsker å gi sexuelt ❤️

(Og for de sure gutta her inne som syns alle menn som er snille mot damer er "simps" og har tenkt til å spørre hva jeg gjør for han - ja jeg er lik tilbake) 

Anonymkode: 9bc9f...32b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...