AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Jeg er så sliten og lei. Føler meg totalt ubrukelig. Får ikke til noe. Jeg pleier å klare å hente frem noe motivasjon, men nå er det helt tomt. Anonymkode: 34ac8...d54 3
Anonymburker Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 Kjenner meg fullstendig igjen! Du har min fulle sympati. 1
Rødstrupa Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er så sliten og lei. Føler meg totalt ubrukelig. Får ikke til noe. Jeg pleier å klare å hente frem noe motivasjon, men nå er det helt tomt. Anonymkode: 34ac8...d54 Stell pent med deg selv, gjør noen små hverdagslige hyggelige ting, sørg for nok søvn. Lykke til🙃👍 2
Liebe Skrevet 15. januar 2023 #4 Skrevet 15. januar 2023 Føler med deg, jeg kommer meg ikke ut av leiligheten, ligger i senga og sofan med smerter, angst og depresjon. Må ha sterke smertestillende. Ser veldig mørkt på framtida 3
Rødstrupa Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 Liebe skrev (3 minutter siden): Føler med deg, jeg kommer meg ikke ut av leiligheten, ligger i senga og sofan med smerter, angst og depresjon. Må ha sterke smertestillende. Ser veldig mørkt på framtida Stell pent med deg selv, gjør noen små hverdagslige hyggelige ting, sørg for nok søvn. Lykke til🙃👍 1
Theresecsk Skrevet 15. januar 2023 #6 Skrevet 15. januar 2023 Jeg å, sa det senest til mannen istad, må være mørketiden jernfattig er jeg å, utslitt å har mer enn nok med å dra på jobb om dagen🥹
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 Ta vare på deg selv, og gjør noe godt bare for deg selv. Vi er altfor pliktoppfyllende og skal please alle andre rundt oss til vi selv visner bort. sett deg selv i framsetet nå ❤️ Anonymkode: 06f98...3c7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 Theresecsk skrev (3 minutter siden): Jeg å, sa det senest til mannen istad, må være mørketiden jernfattig er jeg å, utslitt å har mer enn nok med å dra på jobb om dagen🥹 Ts: klarer ikke engang det. Vil helst ikke møte på noen. Har vondt over alt. Anonymkode: 34ac8...d54
Theresecsk Skrevet 15. januar 2023 #9 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ts: klarer ikke engang det. Vil helst ikke møte på noen. Har vondt over alt. Anonymkode: 34ac8...d54 Uff, ta deg en tur til legen♥️Håper det snur snart
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #10 Skrevet 15. januar 2023 41 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er så sliten og lei. Føler meg totalt ubrukelig. Får ikke til noe. Jeg pleier å klare å hente frem noe motivasjon, men nå er det helt tomt. Anonymkode: 34ac8...d54 Tror du at du kan være deprimert? Det kan jo høres litt slik ut. Anonymkode: 3e46b...664
- Brian Skrevet 16. januar 2023 #11 Skrevet 16. januar 2023 (endret) 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er så sliten og lei. Føler meg totalt ubrukelig. Får ikke til noe. Jeg pleier å klare å hente frem noe motivasjon, men nå er det helt tomt. Anonymkode: 34ac8...d54 Opp med hodet, for ting både kan og kommer til å ordne seg. Men hva motivasjonen angår, kan det hjelpe å ha en hobby som man kan koble av med - der man føler at man har oversikt i en ellers kaotisk verden; for min del er det ingen tvil om at jeg en (u)musikalsk tragedie som hadde forårsaket masseflukt fra en smurfelandby, men setter likevel stor pris på å spille; musikkens univers er en rolig verden fylt av harmoni der alt har sin rette plass, og har man en Bb, vet man at den store tersen er en D, og kvinten en F. Så å for eksempel ha et instrument man kan ta frem i øyeblikk der det virker som om man møter en solid vegg av motgang, kan være til stor hjelp, og lyse opp livet. Håper uansett at alt ordner seg for deg, og ønsker deg det beste videre; ta godt vare på deg selv. Endret 16. januar 2023 av - Brian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå