AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 I sommer chattet jeg med noen menn på tinder. En av dem bodde i en annen by, den andre i samme by som meg. Han som bor i samme by var raskt ute med å spørre om vi skulle ta en øl, men av ulike grunner ble det utsatt litt. Da begynte jeg å prate med utenbys-fyren på telefon og følte vi virkelig hadde kjemi. Men antok det ikke kom til å bli noe siden han bodde utenbys. Traff derfor han som bor i samme by for en øl. Han var trivelig, meeen jeg klarte ikke få han utenbys-fyren ut av hodet, så jeg klarte ikke være helt engasjert i han lokale. Fortsatte å ha kontakt med utenbysfyren, og der tok kontakten seg veldig opp. Han lokale var virket interessert, men var samtidig litt avventende, han skrev at det var hyggelig å møtes, men tok ikke insj til et nytt treff og da gjorde ikke jeg det heller. Kjente meg ikke helt motivert for å fortsette. Han fortsatte samtalen litt, typisk sånn «hvordan går det der?», og jeg bare svarte på spørsmålene han stilte, og stilte også noen tilbake, men insjet ikke til nytt treff. Så stoppet samtalen litt opp, og der mener jeg vi begge har litt skyld. Han fulgte opp etter noen uker med å spørre om jeg skulle på et møte i en organisasjon vi begge er engasjert i. Heller ikke da insjet jeg til nytt treff. Traff utenbysfyren og vi holdt på i noen måneder. Jeg var ganske usikker på det hele, og tenkte tidvis på han lokale. Særlig fordi jeg så han lokale flere ganger siden vi er engasjert i samme organisasjon. Jeg avsluttet det med han utenbys fordi det var flere ting som bare ble feil for meg. Nå angrer jeg jo litt på at jeg ikke «valgte» han lokale. Føler litt at det er for sent, og synes det er litt flaut å ta opp kontakten igjen når det var jeg som på en måte ghostet litt. Samtidig er det jo litt sånn det blir når man er på tinder, det er litt tilfeldig hvem man treffer først, og det er ikke alltid så lett å vite hvem som blir en god match. Hva tenker dere, for sent å gå tilbake? Anonymkode: b7d9c...8da
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 Det er jo bare å sende ham ei melding og høre om han har lyst til å treffes igjen? Nytt år og nye begynnelser - noen sånn klisjeer. Anonymkode: 6d7d1...22f 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 Jeg tok opp tråden med en kar etter å ha datet en annen i mellomtiden. Vi er gift nå. Anonymkode: 5cb76...c98
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 Ts her igjen: det som faktisk skjedde her var at han tok kontakt på tinder og skrev: «fremdeles aktiv her inne Anne?» og så var praten igang. Vi flyttet det over på snap (jeg la ham til fordi han gav meg snappen før sommeren men jeg sa jeg hadde pause fra SoMe). Det ble til at vi avtalte et treff en uke frem i tid. Den dagen vi skulle treffes var han ganske sliten etter å ha vært ute kvelden før, men vi dro og spiste pizza og satt og skravlet. Han fulgte meg til bussen etterpå. Spurte om jeg skulle på møte i organisasjonen i helgen. I dagene etterpå hørte jeg lite fra han. På møtet i organisasjonen overså han meg helt. Men sendte snapper av at han var på byn rett etterpå. Ingen respons på snapper jeg sendte. Til slutt gav jeg litt opp etter flere mislykkede forsøk på å få igang en samtale på snap. Så går det noen uker og plutselig er han superflørtete på snap. Men når jeg tar insj til å møtes er han plutselig trøtt etter jobb, ingen forslag til å møtes en annen dag. Han fortsetter den flørtegreien flere ganger i uken. Jeg føler det går litt over grensene med den flørtegreien og skriver at her må vi nok sette grensen i og med at vi går i samme organisasjon og jeg vil ikke at det skal bli kleint når vi møtes der. Sier at han heller må sende snap på dagtid. Nå sender han helt tilfeldige snapper av at han er på jobb, kommet hjem osv. Jeg blir ikke helt klok på denne mannen rett og slett. Enten er han ikke keen og vil bare ha noen å sende meldinger med, eller så er han sjenert irl og tøff i pysjamas på meldinger. Ja ja, jeg har ihvertfall gitt det en sjanse til, og nå har bordet snudd gitt. Anonymkode: b7d9c...8da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå