AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Hva tenker dere om «interiør parfyme» fra Rituals? Og hvordan bruker man det? Skal man spraye en gang bare ut i luften? Eller skal man spraye på hver sofapute? Spraye ut i luften eller på en ting og hvor mye? Jeg sprayet på hodeputen min nå, men det lukter jo alt for mye så det var tydeligvis ikke sånn den skulle brukes. Jeg fikk denne til jul: https://lyko.com/no/rituals/rituals-the-ritual-of-karma-parfum-dinterieur-500ml?gclid=CjwKCAiA5Y6eBhAbEiwA_2ZWIdUhU3p1WyaC37YptQLcGq-fjXka7VbFtobdYuDXGNeeCjFMGtdPDxoC6IMQAvD_BwE Anonymkode: ab8e6...6f1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 Det står jo på linken du la ved «Åpne dysen ved å vri den. Spray bort fra ansikt og kropp. Hold beholderen vertikalt og spray med sirkulære bevegelser ut i rommet. » Anonymkode: 575a2...ba6 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 Ikke gjør det. Allergi er ikke helt uvanlig, og mange vil bli ganske kvalme eller få utløst migrene av slikt. Anonymkode: 6af93...cc2 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #4 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det står jo på linken du la ved «Åpne dysen ved å vri den. Spray bort fra ansikt og kropp. Hold beholderen vertikalt og spray med sirkulære bevegelser ut i rommet. » Anonymkode: 575a2...ba6 Det står ulik på ulike linker. Jeg leste en annen i sted det stod at man skulle spraye på gardiner, men at det ikke burde komme sollys på for da kom det flekker. Og den linken jeg la ved for å vise hvordan spray stod det spray ut i rommet. Men er jo mer logisk at det holder lenger om det sprayes på noe. Jeg lurte på erfaring og hva dere synes, og hvordan andre bruker den. Har du denne? Anonymkode: ab8e6...6f1 1
Rotemor Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 Jeg bruker den i veldig, veldig små doser. Kun så det er en antydning til god likt npr man entrer huset, av og til. Feks en liten dusj i gangen o.l. Ikke overdriv! Det skal ikke lukte parfyme 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #6 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke gjør det. Allergi er ikke helt uvanlig, og mange vil bli ganske kvalme eller få utløst migrene av slikt. Anonymkode: 6af93...cc2 Jeg har både migrene og allergi, men rituals produktene pleier jeg å tåle. Men tåler ikke «billig» parfymerte såper, men rituals pleier å være gode. Men denne sprayen er jeg litt usikker på for den er annerledes enn dusj såpe. Så takk for innspill. Anonymkode: ab8e6...6f1 1
Gjest Hottentått Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 Har fra rituals. Skal ikke tas på tekstiler pga det kan gi flekker. Men tar en spray ut i rommet nå og da. Skal ikke lukte som du kommer inn i et parfymeri liksom 😁
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 Rotemor skrev (1 minutt siden): Jeg bruker den i veldig, veldig små doser. Kun så det er en antydning til god likt npr man entrer huset, av og til. Feks en liten dusj i gangen o.l. Ikke overdriv! Det skal ikke lukte parfyme Nå lukter det for mye parfyme på soverommet så må lufte. Sprayer du bare ut i luften i gangen eller på noe? Anonymkode: ab8e6...6f1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #9 Skrevet 15. januar 2023 Kjenner ikke til Rituals sine romdufter, men har flere fra Diptyque og Fornasetti. Bruker å spraye rett ut i luften, en spray holder. Anonymkode: dc54c...93e 3
Capazitet Skrevet 15. januar 2023 #10 Skrevet 15. januar 2023 Satser heller på duftlys i stua. Billigere er det og 👍🙂
Rotemor Skrevet 15. januar 2023 #11 Skrevet 15. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå lukter det for mye parfyme på soverommet så må lufte. Sprayer du bare ut i luften i gangen eller på noe? Anonymkode: ab8e6...6f1 Sprayer i luften. Det skal altså ikke lukte parfyme i rommet. Det skal være et svakt hint av god lukt. Nyvasket, liksom. Hvis man bruker det slik unge jenter i dag bruker parfyme på kroppen, så blir det uutholdelig å være i rommet. En svak spray er nok. Endret 16. januar 2023 av Rotemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå