AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Del Skrevet 15. januar 2023 Jeg har blitt litt tullete tror jeg. Synes jeg ser strek men samtidig ikke. Flere? Anonymkode: 6dcc7...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Del Skrevet 15. januar 2023 Nei Ikke for min del. Anonymkode: 6f5ee...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Del Skrevet 15. januar 2023 På noen graviditetstester (strimler), så kan man se en strek om man ser nøye nok. Det er der en babystrek evt ville kommet, så om man ser nøye nok vil det alltid være en strek på testen Anonymkode: a113e...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 15. januar 2023 #4 Del Skrevet 15. januar 2023 Ofte ..ønsker man stort nok kan kan se syner..pluss jeg så ofte den hvite streken..og trodde jeg så noe. Eller sp på testen etter 30 min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå