Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg date kompisen til min x? Vi var ikke sammen særlig lenge, og det er definitivt over, men det blir litt merkelig? De er ikke bestevenner, men kompiser likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg du kan. Han må jo nesten ta stilling til om det kommer til å gå utover vennskapet med eksen din. Er dere ferdig med hverandre så er jo det avklart.

Skrevet

Ja det syntes jeg du kan.

Jeg har gjort det samme selv, x-sen blir kanskje sur på deg, men mest på kompisen. Det er vel egentlig kompisen som må ta stilling til om han vil miste en venn, for det kan være en mulighet. Folk er forskjellige og har forskjellig tollerangse for det.

Skrevet

Trådstarter her...

Han jeg eventuelt skal på date med mener at det ikke blir merkelig, og er villig til å ta eventuelle reaksjoner... Han virker veldig ok, og jeg har litt lyst til å bli bedre kjent... Men X-en min var litt drittsekk mot meg, og det siste jeg ønsker er at han skal tro at jeg prøver å gjøre han sjalu eller noe sånt, han har høye nok tanker om seg selv fra før...

Hmmmm :klø: , og hva vil alle andre tro? At jeg jobber meg gjennom hele kompisgjengen?... Grøss.

Skrevet

Var i en lignende situasjon selv for ca. 10 år siden. "Smådatet" en fyr i ca. 3 mdr (skikkelig roteforhold) og er i dag gift med en av kompisene hans!! Er du klar på at det du føler virkelig er et ønske om å bli kjent med kompisen (ikke hevn eller "trøsteforhold", og denne kompisen til alt overmål er enig, go ahead....!!!

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Jeg syns ikke noe om det. Og vet at veldig mange gutter ikke liker sånt.

Men..det er egentlig ikke ditt problem?

Hvis de er veldig umodne og/eller unge, så kan det godt hende at de ser på deg som hun jenta som har seg med hele vennegjengen, men hvis de IKKE er sånn, så skjønner de vel at dere er forelska da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...