Gjest Gjest_Martine_* Skrevet 17. desember 2005 #1 Skrevet 17. desember 2005 Hei Mange av dere har sikkert hørt om Alarmprisen som deles ut hvert år. I år er det en ny kåring; "årets blodfan". Og ved den anledning er en god venn av meg, Henning Klokkeråsen, nominert til årets blodfan. Han er en hardcore blodfan av Kaizers Orchestra og driver en utrolig bra side som har ALT om Kaizers Orchestra. ALT! Jeg har vært på syv Kaizers-konserter i høst. Alle har vært helt sinnsykt bra! Noe av det beste jeg har opplevd i mitt liv! Så jeg vil gjerne be dere om en liten tjeneste, selv om dere hverken kjenner Henning eller hører på Kaizers Orchestra: Gå inn på www.alarmprisen.no -> Velg BLODFAN og gi Henning deres stemme. Og så velger dere LIVE og gir Kaizers deres stemme. Da ville jeg blitt evig takknemlig. Og vil skylde dere en tjeneste:o) GOD JUL TIL DERE ALLE SAMMEN!
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #2 Skrevet 17. desember 2005 hvis du stemmer på Superfamiliy, skal jeg stemme på Henning;-) Deal?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå