Gå til innhold

Tinder-daten har sagt til meg at han er åpen for flere barn…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært på flere dater, hatt mye kontakt imellom datene og planlagt å møtes igjen. Han vet jeg ønsker barn og har sagt at han er åpen for det.

Nå ser jeg han har oppdatert Tinder-profilen sin med at han ikke ønsker flere barn. Hva med å si det til meg i stedet for å fortsette å late som?😢

Anonymkode: 78c7b...0b7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lol 

Anonymkode: 08192...5a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi har vært på flere dater, hatt mye kontakt imellom datene og planlagt å møtes igjen. Han vet jeg ønsker barn og har sagt at han er åpen for det.

Nå ser jeg han har oppdatert Tinder-profilen sin med at han ikke ønsker flere barn. Hva med å si det til meg i stedet for å fortsette å late som?😢

Hvorfor ikke spørre han? Hva om han fortsatt er åpen for det med deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er noe som heter , observer deres handlinger , ikke hør på alt de sier . 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lol 

Anonymkode: 08192...5a5

Hva er morsomt? Synes dette er ganske leit 😢

Skrevet
MortenMunkholm skrev (6 minutter siden):

Hvorfor ikke spørre han? Hva om han fortsatt er åpen for det med deg?

Jeg tviler vel på at han er det nåe han har valgt å plotte inn i profilen sin at han ikke er det. Tror ikke jeg kommer til å spørre igjen - han VET hva jeg vil.

Skrevet
NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

Det er noe som heter , observer deres handlinger , ikke hør på alt de sier . 

Ja. Nå sier han jo én ting til meg og en annen ting på Tinder… 

Skrevet

Slutt å gå rundt grøten for din egen del..si at du har sett hva han har skrevet på tinder og hva han sa til deg.. og spør hva som gjelder nå???

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Nå sier han jo én ting til meg og en annen ting på Tinder… 

Ja, å det skriver han «offentlig « , vil tro det er mer «troverdig « , enn det han sier til EN Person . (han  sier muligens det han tror du ønsker å høre) ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tviler vel på at han er det nåe han har valgt å plotte inn i profilen sin at han ikke er det. Tror ikke jeg kommer til å spørre igjen - han VET hva jeg vil.

Hva er greia med å danse rundt poenget hele tiden? Du lever en gang. Skal du snakke mer med ham, så snakk om noe av betydning! Som f.eks dette. 

• Liker 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (4 minutter siden):

Ja, å det skriver han «offentlig « , vil tro det er mer «troverdig « , enn det han sier til EN Person . (han  sier muligens det han tror du ønsker å høre) ☺️

Må desverre si meg enig med dette ts 😔 Veldig synd, men om du ønsker barn er det ikke lurt å bruke så mye tid på en som allerede har fått deg til å tvile

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Menn har for vane å si en ting, men mene noe annet. Nytter ikke å høre på dem. Eller stole på dem.

Endret av Adrenalina1
  • Liker 2
Skrevet

Sikkert steril og lurer deg.

Anonymkode: 5e6f8...a0f

Skrevet

Du reagerer på det - men ikke at han OPPDATERER profilen sin MENS dere dater?

Anonymkode: d2df8...31a

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du reagerer på det - men ikke at han OPPDATERER profilen sin MENS dere dater?

Anonymkode: d2df8...31a

Jo, selvfølgelig litt skuffende det også, men har skjønt at man må regne med det i disse Tinder-tider 😬

Skrevet
Rosakatt skrev (1 time siden):

Må desverre si meg enig med dette ts 😔 Veldig synd, men om du ønsker barn er det ikke lurt å bruke så mye tid på en som allerede har fått deg til å tvile

Takk. Du har rett 💛

• Hjerte 1
Skrevet

Du vet det du trenger å vite. Han vil ikke ha barn og leter etter en bedre match bak ryggen din. 

FInn noen andre. Begge har det bedre med andre.

Anonymkode: e0b59...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...