Gå til innhold

Slutte å røyke -energinivå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har sluttet å røyke,har dere fått mer energi i hverdagen?  

Og noen gode tips til røykeslutt? Hvordan komme seg gjennom den første uka?😱

Anonymkode: 9a4bb...455

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nicotinplaster

Anonymkode: 8e970...a89

Skrevet

Ikke mer energi men bedre pust

Anonymkode: ba3ca...c77

Skrevet

Begynte å dampe i stede. Ja, masse mer energi og overskudd 😃 og lett er det også. 

Anonymkode: 0a068...8a8

• Liker 1
Skrevet

Elsigg 😅

Anonymkode: 202ba...c3e

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar😊 Har bestilt nikotinplaster nå😅

Anonymkode: 9a4bb...455

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Begynte å dampe i stede. Ja, masse mer energi og overskudd 😃 og lett er det også. 

Jeg vurderer å gå over til damp. Men jeg har ikke satt meg så inn i det. Og så blir jeg litt forvirret når ser på nettsider som selger slikt. Det er så mange produkter… ender med at jeg bare går ut av siden igjen. 🙈  Har du kanskje en anbefaling der? 

Anonymkode: c5440...dc1

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 9.21):

Jeg vurderer å gå over til damp. Men jeg har ikke satt meg så inn i det. Og så blir jeg litt forvirret når ser på nettsider som selger slikt. Det er så mange produkter… ender med at jeg bare går ut av siden igjen. 🙈  Har du kanskje en anbefaling der? 

Ut av siden og ut på terrassen for å ta en røyk….?;)

Anonymkode: 1aea2...2c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 9.21):

Gå til en butikk som selger damp så får du veldig god hjelp 😃 da får du prøve smaker også. Det er egentlig ikke så vanskelig når man først kommer inn i det. Kjøp en god damp med nok styrke. Så må du ha coiler som man bytter ut ca hver uke og juice. Batterier og lader med mindre det følger med. Da har du det du trenger. Eneste du trenger da å kjøpe fremover er juice og coiler. 

Første uken er bittelitt tøff, ihvertfall for meg. Det kan hjelpe å bruke plaster og røyke samt dampe. Det har ihvertfall hjulpet meg. 

Jeg føler meg så mye renere, friere og mye mer energi. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gå til en butikk som selger damp så får du veldig god hjelp 😃 da får du prøve smaker også. Det er egentlig ikke så vanskelig når man først kommer inn i det. Kjøp en god damp med nok styrke. Så må du ha coiler som man bytter ut ca hver uke og juice. Batterier og lader med mindre det følger med. Da har du det du trenger. Eneste du trenger da å kjøpe fremover er juice og coiler. 

Første uken er bittelitt tøff, ihvertfall for meg. Det kan hjelpe å bruke plaster og røyke samt dampe. Det har ihvertfall hjulpet meg. 

Jeg føler meg så mye renere, friere og mye mer energi. 

Også husk at man vender seg til smaken på juicen selv om man ikke helt liker den først. Og damp kun til det er halvfult så ikke coilen brenner seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...