Gå til innhold

Hvitt belegg rundt klitoris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips å råd fra dere damer der ute.. jeg sliter med belegg rundt klitoris liksom når man drar klitoris «hetten» bak så kommer det fram, jeg sliter med å få det skikkelig bort å det er ganske sårt å gjør vondt.. hva skal jeg gjøre? Har noen opplevd lignende? Jeg er også gravid så har en del utflod osv.. det er vanskelig å komme skikkelig til rundt klitoris😩jeg har gnikket og dratt for at jeg skal klare å se noe pga magen er i veien, er kjempe sårt i det området.

Anonymkode: 49689...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sopp, kjøp canesten krem og smør morgen og kveld. Når du dusjer, ikke styr for mye, vask med kun vann.

Anonymkode: 037be...95a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har sopp, kjøp canesten krem og smør morgen og kveld. Når du dusjer, ikke styr for mye, vask med kun vann.

Kan man få sopp rundt klitoris?😳

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan man få sopp rundt klitoris?😳

Selvfølgelig. Du kan få det bpde innvendig i skjeden og utvendig.

Skrevet

Enten er det sopp, eller så er det normalt. PS. det er ikke meningen at du skal vaske deg hardhendt der nede. Du skal ikke drive å skrubbe der nede og heller ikke bruke såpe. Ikke rart det blir sårt 

Anonymkode: 4e3ed...6d1

Skrevet

Enten sopp eller smegma. Du kan prøve å bruke olje i området for å se om det løsner, eller gå til lege/apotek om det er sopp. 

Anonymkode: 1f236...31b

Skrevet

Takk for svar, har canesten krem her hjemme så skal prøve med det😊

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar, har canesten krem her hjemme så skal prøve med det😊

Er du gravid skal du snakke med lege eller apotek først. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg trenger tips å råd fra dere damer der ute.. jeg sliter med belegg rundt klitoris liksom når man drar klitoris «hetten» bak så kommer det fram, jeg sliter med å få det skikkelig bort å det er ganske sårt å gjør vondt.. hva skal jeg gjøre? Har noen opplevd lignende? Jeg er også gravid så har en del utflod osv.. det er vanskelig å komme skikkelig til rundt klitoris😩jeg har gnikket og dratt for at jeg skal klare å se noe pga magen er i veien, er kjempe sårt i det området.

Sopp, helt normalt. Kjøp krem

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du gravid skal du snakke med lege eller apotek først. 

Har brukt det tidligere i graviditeten😊

Skrevet

Har vært hvit der før. Helt normalt. Prøv å skylle vekk? Klør der? Kommer det masse hvitt ut og klumper? Nei er ikke sopp da. Bør uansett snakke med lege før du gjør noe når du er gravid.

Anonymkode: 41061...4b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gå til fastlegen og fortell, det er underlivssopp og det kommer ofte med svangerskapet. Greit å ta det med legen da kan du spørre om du kan ta stikkpille canesten (vagitorie) i skjeden som gravid eller om du bare skal smøre på utsiden med canesten. Du må kjøpe det som er beregnet til underliv. Greit å få det registrert hos legen uansett siden du har baby i magen.

Anonymkode: ff700...275

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...