Gå til innhold

Hést strikkegenser

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ok, vis meg en ung og trendy barista som går i Hést da.

Anonymkode: dff6e...844

Vet ikke jeg vel? 😂 Jeg mener jo at det er kjerring-gensere.

Anonymkode: 904fd...3a6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, vis meg en ung og trendy barista som går i Hést da.

Hvis dette er typen du mener er trendy så er jeg jammen glad jeg er 37 år, jobber som CFO og er ikke trendy i dine øyne. Tjener 3 millioner i året, og hadde aldri jobbet som barista uansett da jeg har betraktelig høyereambisjoner her i livet.

Anonymkode: 4fd71...598

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg har sett to stykker med hést genser i dag. Begge i 50 årene, sittende i passasjersetet i en BMW. Just sayin '... 

Anonymkode: 0c8d4...a32

I to ulike biler eller i samme bilen?

Anonymkode: d5b6c...168

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis dette er typen du mener er trendy så er jeg jammen glad jeg er 37 år, jobber som CFO og er ikke trendy i dine øyne. Tjener 3 millioner i året, og hadde aldri jobbet som barista uansett da jeg har betraktelig høyereambisjoner her i livet.

Anonymkode: 4fd71...598

Hahahaha ok. Tenkte jeg måtte ta noe som var diametralt motsatt av en mellomleder i stat og kommune, men ok. Fint at du har ambisjoner, gratulerer med dagen. 😂

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det største problemet er jo at genseren ikke er 100% ull. Til den prisen! En scam. 

Anonymkode: 79d8a...2fa

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vet ikke jeg vel? 😂 Jeg mener jo at det er kjerring-gensere.

Anonymkode: 904fd...3a6

Da er vi jo enige, da? Og like fordomsfulle? ;)

Skrevet

Jeg elsker de jeg, har helt vanlig lønn. Fikk en i bursdagsgave og har kjøpt en selv. Dyreste plaggene jeg har da, bortsett fra jakker og bunad, men de er virkelig gode og varme. Ikke 100% ull nei, da hadde de nuppa med en gang, må jo være noe mer i de for å få de så fint tova og for at de skal holde fasongen. 

Er forøvrig 29 år og jobber på kontor 😅 

Anonymkode: 7c931...846

• Liker 2
Skrevet

Så merkelig tråd.. Å skulle få de som har denne genseren til å føle seg dårlig. Som om den genseren ikke er bra nok for folk. Jeg har den ikke selv, men synes den er kjempefin, og hadde nok kjøpt den selv om den var noe billigere. Men min 20 år gamle fashionista-niese har den og elsker den. Så jo: mange ungdommer som bruker den.

om ikke su liker den sp la vær å kjøpe den, men hvorfor bry seg om de som synes den er fin og shame dem for det? 

Anonymkode: 45144...0ac

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så merkelig tråd.. Å skulle få de som har denne genseren til å føle seg dårlig. Som om den genseren ikke er bra nok for folk. Jeg har den ikke selv, men synes den er kjempefin, og hadde nok kjøpt den selv om den var noe billigere. Men min 20 år gamle fashionista-niese har den og elsker den. Så jo: mange ungdommer som bruker den.

om ikke su liker den sp la vær å kjøpe den, men hvorfor bry seg om de som synes den er fin og shame dem for det? 

Hvorfor skulle de føle seg dårlig bare fordi jeg observerer at det er en spesiell type folk som bruker den?

• Liker 3
Skrevet

Den genseren er så stygg og uformelig at jeg fatter ikke at noen vil ha den på seg engang. 

• Liker 7
Gjest CatPerson123
Skrevet
Eva-Lena skrev (2 minutter siden):

Den genseren er så stygg og uformelig at jeg fatter ikke at noen vil ha den på seg engang. 

Uenig. Den er ikke stygg, selv om den kortere versjonen er tusen ganger finere enn den lange. Jeg tror du kan finne utrolig mange styggere gensere 😂

Skrevet

Hvorfor skulle de føle seg dårlig bare fordi jeg observerer at det er en spesiell type folk som bruker den?

Fordi du antyder veldig at det er folk du ikke liker/ikke synes har mye verdi. 
Men om ikke det var for å få folk til å føle seg dårlig: hvorfor lagde du denne tråden? Merkelig å lage en tråd om et enkelt klesplagg du ikke liker. Massevis av klør jeg ikke liker/ikke har råd til/ikke kler meg, men jeg slenger da ikke dritt om de som liker dem??

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi du antyder veldig at det er folk du ikke liker/ikke synes har mye verdi. 
Men om ikke det var for å få folk til å føle seg dårlig: hvorfor lagde du denne tråden? Merkelig å lage en tråd om et enkelt klesplagg du ikke liker. Massevis av klør jeg ikke liker/ikke har råd til/ikke kler meg, men jeg slenger da ikke dritt om de som liker dem??

Å si alder og yrke er å slenge dritt? Det var nytt for meg. 😂

Skrevet

Å si alder og yrke er å slenge dritt? Det var nytt for meg. 😂

Nei, det var ikke nytt for deg. Du hadde en tydelig agenda.

• Liker 2
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Lurer på om jeg skal opprette tråd på KG hver gang jeg ser et plagg jeg ikke liker 🤭 Det hadde blitt en del tråder.

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (3 minutter siden):

Lurer på om jeg skal opprette tråd på KG hver gang jeg ser et plagg jeg ikke liker 🤭 Det hadde blitt en del tråder.

Gjør det! Veldig så hårsåre folk blir når man pirker litt i dem. 

Skrevet
CatPerson123 skrev (12 minutter siden):

Uenig. Den er ikke stygg, selv om den kortere versjonen er tusen ganger finere enn den lange. Jeg tror du kan finne utrolig mange styggere gensere 😂

Jeg synes den er stygg og ja, det finnes andre stygge gensere også. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller kanskje folk bare er lei av sånne som deg som bare ønsker å skape kvalme. 
Men siden du har så mye interesser innenfor mote: hvor gammel er du, hva jobber dumed, og hva synes du er en stil som er «innenfor» for deg?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke Hést-genser, det er ikke min stil. Men jeg bryr meg katten om andre bruker den, det er flott at alle ikke går kliss likt kledd.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, det var ikke nytt for deg. Du hadde en tydelig agenda.

Hvorfor plager det deg sånn at jeg ikke synes Hést-klærne er fine, da? Følte deg litt truffet, kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...