Gjest5656 Skrevet 15. januar 2023 #21 Skrevet 15. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 2 for 1, gjelder dette for både innfatningen og glass? Anonymkode: ca367...485 Begge delene. Både innfatningen og glassene Jeg sier glass på grunn av at jeg ser dårlig og for meg er glassene den dyreste kostnaden da jeg trenger de dyreste ellers så blir øynene mine "små" og de blir veldig, veldig tykke. Altså 2-for-1 er for en komplett brille. Hvis du kjøper bare en så er det idioti, for den andre er gratis. Hvis du velger en annen innfatning må du evt. betale differansen mellom de to. Endret 15. januar 2023 av Gjest5656
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #22 Skrevet 15. januar 2023 Jeg leier 3 par briller hos synsam, syns avtalen ble ganske bra, 25% honnørrabatt og gratis reparasjon og synstest. Og kan bytte en brille gratis i året. Betaler 600kr/md. Anonymkode: c0bd6...ad8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #23 Skrevet 15. januar 2023 Jeg er veldig fornøyd med Specsavers, gode briller som holder år etter år. Tok synstest hos synsam, men månedskostnaden på å leie ble sinnsykt høy, så jeg kjøpte briller hos Specsavers denne gangen også. Anonymkode: 422f6...0c5
Gjest5656 Skrevet 15. januar 2023 #24 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg leier 3 par briller hos synsam, syns avtalen ble ganske bra, 25% honnørrabatt og gratis reparasjon og synstest. Og kan bytte en brille gratis i året. Betaler 600kr/md. Anonymkode: c0bd6...ad8 For å sette dette i perspektiv. Jeg kjøpte synsundersøkelse og to briller fra Specsavers og i løpet av et halvt år til et år så har du betalt mer penger på å leie brillene dine. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #25 Skrevet 16. januar 2023 Gjest5656 skrev (12 timer siden): For å sette dette i perspektiv. Jeg kjøpte synsundersøkelse og to briller fra Specsavers og i løpet av et halvt år til et år så har du betalt mer penger på å leie brillene dine. Dette. Synsams brilleabonnement er et pengesluk. Jeg valgte innfatninger på Synsam helt uten å se på pris, og det nest dyreste alternativet i glass. Likevel betalte jeg en engangssum for to par briller som ligger på det du må betale i løpet av ett år for leiebrillene dine. Og til den som opplevde at Specsavers ikke informerte om fristen for å bytte briller: det er dårlig service, og det er dessverre ikke spesielt for Specsavers. Har opplevd noe av det samme selv hos Synsam selv, og har bekjente som har opplevd akkurat det samme i andre kjeder. Anonymkode: 399aa...40a 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #26 Skrevet 16. januar 2023 Specsavers er rimlige og har greit utvalg, MEN kjenner du ikke alle alternativene selv er de enormt flinke tim å taste inn det dyreste uten å lære bort noe mer. Jeg har et par briller hvor glassene er latterlig dyre iforhold til hva jeg trenger. Neste gang drar jeg et annet sted. Anonymkode: 7a2c1...8b3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #27 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 10.57): Specsavers er rimlige og har greit utvalg, MEN kjenner du ikke alle alternativene selv er de enormt flinke tim å taste inn det dyreste uten å lære bort noe mer. Jeg har et par briller hvor glassene er latterlig dyre iforhold til hva jeg trenger. Neste gang drar jeg et annet sted. Anonymkode: 7a2c1...8b3 Jeg må faktisk rose dem. Jeg ser veldig dårlig og de valgte de nest tynneste brillene for meg likevel for å spare meg litt, der hvor Interoptik prakket på meg de aller tynneste tidligere. Jeg sparte en del på dette. Anonymkode: 95002...f38
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #28 Skrevet 18. januar 2023 Jeg vil si det spørs på behovene dine. Jeg brukte Brilleland i mange år og var fornøyd med dem, det gikk helt fint å lenge jeg trengte briller som bare skulle korrigere nærsynthet og litt skjeve hornhinner. Når behovene ble mer komplekse syns jeg ikke de gjorde en like god jobb, og da jeg trengte akutt reperasjon av brillene 2 dager før en tre måneders reise kunne de ikke hjelpe i det hele tatt. Så da byttet jeg til en annen optiker (bor i Bergen og bruker MON på Galleriet), og har fått suveren service og hjelp hver gang det er noe. Dyrere, men for min del verdt hver krone. Av Specsavers og Brilleland vil jeg anbefale Brilleland, for de fungere som sagt greit for meg en god stund. For øvrig bruker flere i familien Interoptik og er kjempefornøyd der, så anbefaler å sjekke de og. Anonymkode: d3974...352
flusa Skrevet 18. januar 2023 #29 Skrevet 18. januar 2023 Vi bruker kun specsavers. God service,gode tilbud🤗
Brunhilde Skrevet 18. januar 2023 #30 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 17.12): Vær obs på at mange Specsaversbutikker ikke reparerer briller (ikke en gang om du har kjøpt dem hos Specsavers da de er redde for å ødelegge dem...). Men billig kan det absolutt bli, ja! Hilsen konkurrent som reparerer mange Spec-briller hver uke 🤪🤣 Er flau på deres vegne på manglende service og dårlig kvalitet. Anonymkode: 09f39...7f0 Jeg forstår at du er en konkurrent, for jeg kjenner ikke igjen Specsavers slik du beskriver det. Jeg har aldri hatt problemer med å få brillene fikset hvis det har vært behov, og har hver gang fått beskjed om å bare komme tilbake om det skulle være noe mer. Så det så! AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 21.33): 2 for 1, gjelder dette for både innfatningen og glass? Anonymkode: ca367...485 2 for 1 gjelder både innfatning og glass, Du betaler for den dyreste brillen og får den andre på kjøpet. I tillegg får du en brilleinnfatning med enstyrkeglass med i synsundersøkelsen. Vær obs på at dette gjelder den billigste innfatningen til kr 195,- Sist jeg handlet på Specsavers brukte jeg lang tid på å velge innfatning og jeg hørte flere ganger at den ansatte gå beskjed om at man kunne komme tilbake og bytte hvis man var misfornøyd, men det måtte være innenfor 3 måneder. Jeg er fornøyd med Specsavers, og ser at brilleabonnent helt klart ville vært et dyrere alternativ for meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå