Gå til innhold

Er brødrister fra Smeg verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de gode? Ville dere valgt den til 2 eller 4 brød?

Anonymkode: 9f30f...300

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: fcaa6...36d

• Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig ikke 

Anonymkode: 2ba0a...e72

• Nyttig 1
Skrevet

Nei. Smeg, kitchenaid o.l , er ikke annet enn middelmådige produkter, hvor man kun betaler for designet. 

Anonymkode: 5ddd7...f20

• Liker 4
Skrevet

Smeg er omtrent samme greia som kitchenaid: en betaler mye for designet. Jeg har kaffetrakteren til Smeg fordi jeg ville gjerne ha en ok kaffetrakter som jeg kunne tidsinstille og for meg er det en hverdagsluksus at den lager kaffe mens jeg ennda ligger i sengen og våkne til kaffelukt (i know, kanskje tåpelig men akk så deilig..😁) at den ser bra ut var selvfølgelig heller ikke dumt.. Men én brødrister? Det kommer selvfølgelig an på hvilket forhold du har til ristet brød: om du har samme forhold til det som jeg har til kaffe: et nærmest hellig bånd så tror jeg en kan legge mye penger i det og det føles greit, men for min del er ristet brød bare ristet brød og jeg hadde glatt kjøpt en på obs for den slags skyld som hadde kostet langt mindre og gjør samme nytten. Smeg ser bra ut på kjøkkenet, og når sant skal sies er det det en betaler for. Du får ingenting ekstra for pengene i en brødrister, Smeg eller andre merker..

• Liker 3
Skrevet

Jeg har brukt brødrister flere ganger om dagen de siste 15 årene, og min erfaring er at pris har liten betydning når det kommer til resultat.  Jeg har hatt gode og dårlige brødristere til 500 kr, og jeg har hatt gode og dårlige til 2000 kr.
(OBS: De aller billigste har vanligvis lavere effekt, og kortere holdbarhet enn de som er litt dyrere)
De aller fleste varer i 3-4 år med vårt bruk ( ca 5 000 skiver) uansett om de er i mellomsegmentet prismessig, eller dyrere.

Smeg har jeg ikke prøvd, og jeg kan ikke si noe om effekt og holdbarhet på akkurat den.

Og angående om du skal ha en som tar to eller fire skiver.
Det kommer an på bruken.
For en familie er det greit å ha muligheten til å riste flere skiver om gangen, men hvis du er alene er det som oftest tilstrekkelig med den som tar 2.

Anonymkode: b0073...59d

Skrevet

Jeg irriterer meg over vår Smeg brødrister, som var en gave fra svigermor. Den er stor og klumpete, og tar alt for mye plass. Den gamle brødristeren tok mye mindre plass, og ristet skivene minst like godt. 

Anonymkode: a7c3e...b37

• Liker 1
Skrevet

Nope

Anonymkode: b6da4...00b

Skrevet

nei.

Anonymkode: b679e...7e9

Skrevet

Det finnes aldri et svar som passer alle på slike spørsmål :) 

Om man liker stilen, det er gjennomført, ønsker å ha den fremme, og har grei råd; ja. 

Om man tenker at en brødrister kun er en brødrister, som man stuer bort mellom hver bruk. Eller har dårlig råd; nei. 

Anonymkode: f4413...ca2

• Liker 2
Skrevet

Alt fra Smeg er kjempebra etter min mening. Alt kjøkkenelektrisk jeg har er fra Smeg 😁  Jeg lager sjelden toast, men når jeg gjør det har jeg ofte frokostgjester, så ville tatt 4 brød. 

Anonymkode: e11ef...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...