AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Hei! Tok en liten skrift-tattovering for 6 mnd siden. Men den ble altfor liten, og ikke så mørk. Er det mulig at en tattovør kan tatovere over den igjen? Og gjøre den litt mørkere/dypere skriftstørrelse? Funker det? Anonymkode: e4f24...098
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 Skrift opp på skrift? Det tror jeg i så fall vil se veldig rotete ut for da kommer den gamle skriften i bånn til å ligge under den nye. Da er det bedre å beholde størrelsen og friske den opp. Men beste svaret på dette får du fra tatovør. Anonymkode: 453b2...f6a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Skrift opp på skrift? Det tror jeg i så fall vil se veldig rotete ut for da kommer den gamle skriften i bånn til å ligge under den nye. Da er det bedre å beholde størrelsen og friske den opp. Men beste svaret på dette får du fra tatovør. Anonymkode: 453b2...f6a Nei. Han skal bare ta over skriften. Men at fargen er litt mørkere/dypere om du skjønner. Litt mer sort. Går det? Anonymkode: e4f24...098
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #4 Skrevet 16. januar 2023 Ja det går og på sorte tatoveringer pleier man å gjøre det to ganger for å få dyp nok farge. Anonymkode: f1050...b30
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #5 Skrevet 16. januar 2023 Hvor bor du? Jeg kan anbefale en i Bergen, som tok en fantastisk ny tatovering over en «strektegning» jeg hadde. Anonymkode: 9aab2...2f0 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #6 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor bor du? Jeg kan anbefale en i Bergen, som tok en fantastisk ny tatovering over en «strektegning» jeg hadde. Anonymkode: 9aab2...2f0 Jeg bor i Bergen og har også en gammel jeg ønsker å tatovere over, så kom gjerne med tipset. 👍 Anonymkode: 56c54...3c9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 Sjekk ut buzniktattoo på Instagram. Han bor i Oslo, men er stadig i Bergen og tatoverer (han bodde her før) Han har tatt flere coverups på meg og en kompis. Anonymkode: abfe8...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå