Gå til innhold

Likestilling er veldig skadelig for etniske nordmenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener at likestilling mellom kjønnene er veldig skadelig for etniske nordmenn og er en skikkelig katastrofe. Det er fordi det forstyrrer partnerdannelsen mellom kjønnene.

I tidligere tider investerte familier mest i sine sønners evner og utdanning. Det er fordi det skulle øke deres sjanse for å få seg et levebrød og senere ei kone. Menn vart også vist mer respekt, noe som resulterer i høyere selvtillit, noe som igjen gjør dem mer attraktive for kvinner. Det gamle samfunnet var organisert for å maksimere antall par og øke fruktbarheten.

I dagens likestilte samfunn investerer foreldre og samfunnet like mye i deres barn, både gutter og jenter. Flere menn enn noen gang er ute av arbeidslivet og mye færre menn enn kvinner har utdanning. Gutter blir også opplært til å ha en voldsom respekt for kvinner, så voldsom at mange ikke tør å prøve seg på jenter en gang. Gutter og menn i dag får ingen respekt, men de skal vise respekt. Det er negativt for selvtilliten deres.

Det er ikke uforventet at fertilitetsraten stuper til det laveste i historien og at færre og færre lever i parforhold. Karene er ikke gode nok, noe som naturligvis forverrer selvtilliten ytterligere.

Norske damer kaster seg også etter innvandrerne som fremdeles lever i en kultur der guttene får respekt og får bygd opp selvtilliten sin fra de er unge. Det er klart at mange flere unge norske jenter er i lagt med utlendinger enn omvendt.

Likestillingen her i Norge er virkelig en tragedie uten like. Helt forjævlig.

Anonymkode: fd7d7...494

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, Kaptein Surtruse 

Anonymkode: 0a469...b7d

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg mener at likestilling mellom kjønnene er veldig skadelig for etniske nordmenn og er en skikkelig katastrofe. Det er fordi det forstyrrer partnerdannelsen mellom kjønnene.

I tidligere tider investerte familier mest i sine sønners evner og utdanning. Det er fordi det skulle øke deres sjanse for å få seg et levebrød og senere ei kone. Menn vart også vist mer respekt, noe som resulterer i høyere selvtillit, noe som igjen gjør dem mer attraktive for kvinner. Det gamle samfunnet var organisert for å maksimere antall par og øke fruktbarheten.

I dagens likestilte samfunn investerer foreldre og samfunnet like mye i deres barn, både gutter og jenter. Flere menn enn noen gang er ute av arbeidslivet og mye færre menn enn kvinner har utdanning. Gutter blir også opplært til å ha en voldsom respekt for kvinner, så voldsom at mange ikke tør å prøve seg på jenter en gang. Gutter og menn i dag får ingen respekt, men de skal vise respekt. Det er negativt for selvtilliten deres.

Det er ikke uforventet at fertilitetsraten stuper til det laveste i historien og at færre og færre lever i parforhold. Karene er ikke gode nok, noe som naturligvis forverrer selvtilliten ytterligere.

Norske damer kaster seg også etter innvandrerne som fremdeles lever i en kultur der guttene får respekt og får bygd opp selvtilliten sin fra de er unge. Det er klart at mange flere unge norske jenter er i lagt med utlendinger enn omvendt.

Likestillingen her i Norge er virkelig en tragedie uten like. Helt forjævlig.

Anonymkode: fd7d7...494

Du står fritt til å flytte til et land uten likestilling og være lykkelig der. La oss andre være i fred. 

Anonymkode: 276d0...833

• Liker 25
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg synes det er bra du har postet denne under Skråblikk og generaliseringer. Det gjør at du vet selv at det du skriver ikke er ment å tas seriøst.

Anonymkode: 341cb...87d

• Liker 11
Skrevet

Etniske nordmenn er en bitteliten minoritet globalt sett som kommer til å forsvinne med tiden, men det er helt greit siden det er snakk om hvite mennesker som har vært meget suksessrike og det er ikke bra i dagens samfunn.

Anonymkode: 3195d...df8

• Hjerte 1
Skrevet

Mange misforståelser i dette innlegget. Som ansvarsfull og kjærlig kvinne av arten Homo Sapiens Sapiens, føler jeg at jeg bør forklare.

Tøft for unge menn

Jeg skjønner at likestilling kan virke tøft for mange unge menn. Jeg kom selv fra en dysfunksjonell familie som ung, og hadde mange rare tanker i hodet, da jeg endelig kunne flytte bort fra mine foreldre. Mange av disse tankene kretset rundt temaer som kjønn, kvinner og likestilling. Dens skadelige effekt osv. Jeg hadde vokset opp med bare min mor, og hun fikk ikke til ting så bra. 20 år senere, har jeg mer livserfaring, og jeg ser at det er feil å generalisere mine barn, og ungdomsopplevelser til å skulle gjelde for alle.

Klare seg selv, og feie for egen dør

Tenker at om man er en ung mann som hater likestilling, så bør man feie for egen dør. Få seg en utdannelse, leilighet og rene klær. Da kommer etterhvert damene av seg selv. Selvstendige og selvsikre menn er attraktivt. Men ikke sånn "Sigma" typete.

Kvinnens behov for trygghet

Som ung mann bør man forsøke å forstå kvinners behov. De har behov for trygghet. Kvinner må vite at de de kan oppdra barna på et trygt sted. Kvinnen er skapt slik at dersom mennene rundt henne ikke er til å stole på, så oppretter hun heller et rede alene, der hun og barna kan være trygge. Det er bedre at vi har denne muligheten her i Norge. Vi trenger ikke se opp til samfunn der de har tvangsgifte og æresdrap.

Behovet for genetisk variasjon

Kan godt hende kvinner liker et ligg med en utlending i ny og ne. Men dette er ikke fordi vi ønsker oss bort fra likestilling. Genetisk variasjon hos foreldrene er bevist å ha sunne effekter hos avkommet. Instinktene tilsier derfor at vi skal finne oss en mann langt borte fra, for å unngå å avle fram avkom som er degenerert. Jeg mener ikke å si at norske menn er degenererte. Det jeg mener å forklare her, er at om to individer med svært lik arvemasse, reproduserer, så vil avkommet kunne bli mindre levedyktig enn dersom man finner seg en partner som er helt forskjellig i genuttrykket.

Kvinner, likestilling og ansvaret for de oppvoksende generasjoner

Som kvinne har vi ansvar for alt dette. Evolusjon, reproduksjon og et trygt rede der barna kan vokse opp. Om ikke mennene støtter oss i dette, så vil de av helt naturlige årsaker forbli ensomme. Mange menn vil bare pule. Det er ikke slik en kvinne tenker. Kvinner tenker mer langsiktig. Hun studerer mannen, og prøver å finne ut hvordan typen hun omgås med vil fungere inne i et sapiensrede/ hus. Om mennene ønsker å komme oss i møte, så bør de tenke litt over målene sine, og behovene for framtidens barn. Skjerp!

Anonymkode: 676dc...af6

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har hørt at det er godt om plass i Afghanistan. God tur!

Anonymkode: df307...a48

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Du kan jo dra til Russland, har hørt at de har mer verdier lik dine. God tur!

Anonymkode: 2cb52...1f4

• Liker 6
Skrevet

Lukter incel, gitt. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du får oppføre deg på en måte som gjør at norske kvinner får respekt for deg. 
Problem løst. Neste!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ganske fornuftig mye av det du skriver. Ville foretrukket at innvandrere ble holdt utenfor debatten, men all ære til menn som er mann nok til å klare å sno norske kvinner rundt lillefingeren, står respekt av det, samme hvilket land man er fra.

Endret av Kompetent
Skrevet

For noe piss! Likestilling hører til norsk kultur. De hadde likestilling på vikingtiden,da nordmenn hadde sin egen religion.

Anonymkode: 30af2...f52

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For noe piss! Likestilling hører til norsk kultur. De hadde likestilling på vikingtiden,da nordmenn hadde sin egen religion.

Anonymkode: 30af2...f52

Dette er sant. Kvinner stelte hjemme, og mennene var til sjøs på tokt. TS burde dra til sjøs for å bli mann! Jeg tror ærlig talt det er skadelig for de fleste menn å forbli på land for lenge av gangen!!

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kan godt hende kvinner liker et ligg med en utlending i ny og ne. Men dette er ikke fordi vi ønsker oss bort fra likestilling. Genetisk variasjon hos foreldrene er bevist å ha sunne effekter hos avkommet. Instinktene tilsier derfor at vi skal finne oss en mann langt borte fra, for å unngå å avle fram avkom som er degenerert. Jeg mener ikke å si at norske menn er degenererte. Det jeg mener å forklare her, er at om to individer med svært lik arvemasse, reproduserer, så vil avkommet kunne bli mindre levedyktig enn dersom man finner seg en partner som er helt forskjellig i genuttrykket.

Her vil jeg nett rette deg. Det er ikke slik at til mer genetisk variasjon det er, til bedre er det.

Det som er positivt med genetisk variasjon er at det er mindre sannsynlighet for at begge har de samme ødelagte genene. Da kan de potensielt bli rettet opp.

Men viss to personer fra ulike verdensdeler får barn i lag kan vi få noe som kalles outbreeding depression. Da er barnet mindre tilpasset og mindre friske enn begge foreldrene.

Les mer her: https://www.bionity.com/en/encyclopedia/Outbreeding_depression.html

Endret av sokrat
Skrevet
sokrat skrev (5 minutter siden):

Her vil jeg nett rette deg. Det er ikke slik at til mer genetisk variasjon det er, til bedre er det.

Det som er positivt med genetisk variasjon er at det er mindre sannsynlighet for at begge har de samme ødelagte genene. Da kan de potensielt bli rettet opp.

Men viss to personer fra ulike verdensdeler får barn i lag kan vi få noe som kalles outbreeding depression. Da er barnet mindre tilpasset og mindre friske enn begge foreldrene.

Les mer her: https://www.sciencedirect.com/topics/agricultural-and-biological-sciences/outbreeding-depression

Fra Wikipedia: Neanderthal genes in modern humans have been strongly selected against, especially genes that are on the X chromosome or are active in male germ cells, suggesting that human-Neanderthal hybrids were less fertile.[20] However, studies of interbreeding between modern human ethnic groups have found no evidence of outbreeding depression, likely because these groups had been separated for a much shorter time than Neanderthals and pre-admixture humans. Ok så din argumentasjon fungerer ikke, siden vi alle tilhører Homo sapiens sapiens. Ferdig. Værsågod neste...

• Liker 2
Skrevet
Sitat

Gutter blir også opplært til å ha en voldsom respekt for kvinner, så voldsom at mange ikke tør å prøve seg på jenter en gang. Gutter og menn i dag får ingen respekt, men de skal vise respekt. Det er negativt for selvtilliten deres.

Dette må du forklare nærmere. Hvordan definerer du respekt?

• Liker 4
Skrevet (endret)
sokrat skrev (9 minutter siden):

Les mer her: https://www.sciencedirect.com/topics/agricultural-and-biological-sciences/outbreeding-depression

Det er bra vi får barn med folk fra ulike verdensdeler, globalisering fører til at vi ikke utvikler oss til ulike arter. Ikke at det nødvendigvis er dumt med ulike arter. Det at de fleste mennesker slipper å være avhengig av å være tilpasset naturen, bor i hus, går i klær, gjør jo også at vi ikke utvikler oss, muligens

Vi ser jo allerede at vi var i gang, lys tynn hud i Norden, basert på at vi lettere skal ta opp d vitamin av mindre sol

Endret av Rosakatt
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 15.17):

Mange misforståelser i dette innlegget. Som ansvarsfull og kjærlig kvinne av arten Homo Sapiens Sapiens, føler jeg at jeg bør forklare.

Tøft for unge menn

Jeg skjønner at likestilling kan virke tøft for mange unge menn. Jeg kom selv fra en dysfunksjonell familie som ung, og hadde mange rare tanker i hodet, da jeg endelig kunne flytte bort fra mine foreldre. Mange av disse tankene kretset rundt temaer som kjønn, kvinner og likestilling. Dens skadelige effekt osv. Jeg hadde vokset opp med bare min mor, og hun fikk ikke til ting så bra. 20 år senere, har jeg mer livserfaring, og jeg ser at det er feil å generalisere mine barn, og ungdomsopplevelser til å skulle gjelde for alle.

Klare seg selv, og feie for egen dør

Tenker at om man er en ung mann som hater likestilling, så bør man feie for egen dør. Få seg en utdannelse, leilighet og rene klær. Da kommer etterhvert damene av seg selv. Selvstendige og selvsikre menn er attraktivt. Men ikke sånn "Sigma" typete.

Kvinnens behov for trygghet

Som ung mann bør man forsøke å forstå kvinners behov. De har behov for trygghet. Kvinner må vite at de de kan oppdra barna på et trygt sted. Kvinnen er skapt slik at dersom mennene rundt henne ikke er til å stole på, så oppretter hun heller et rede alene, der hun og barna kan være trygge. Det er bedre at vi har denne muligheten her i Norge. Vi trenger ikke se opp til samfunn der de har tvangsgifte og æresdrap.

Kvinner, likestilling og ansvaret for de oppvoksende generasjoner

Som kvinne har vi ansvar for alt dette. Evolusjon, reproduksjon og et trygt rede der barna kan vokse opp. Om ikke mennene støtter oss i dette, så vil de av helt naturlige årsaker forbli ensomme. Mange menn vil bare pule. Det er ikke slik en kvinne tenker. Kvinner tenker mer langsiktig. Hun studerer mannen, og prøver å finne ut hvordan typen hun omgås med vil fungere inne i et sapiensrede/ hus. Om mennene ønsker å komme oss i møte, så bør de tenke litt over målene sine, og behovene for framtidens barn. Skjerp!

Hva legger du i sigma typete?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 15.34):

Nei og nei. På den tiden var det kvinnens oppgave å oppdra barn og stelle hus, slik normalen har vært i hele menneskets historie. Likestilling har aldri vært en del av norsk kultur og vil aldri bli det, det er politikk vi som har blitt innført de siste årene, på godt og vondt. Flere kvinner i arbeid er bra for økonomien, men har mange skadelige sider ved seg, som TS påpeker.

Anonymkode: 3a5bd...a56

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 15.18):

Jeg har hørt at det er godt om plass i Afghanistan. God tur!

Anonymkode: df307...a48

AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 15.21):

Du kan jo dra til Russland, har hørt at de har mer verdier lik dine. God tur!

Anonymkode: 2cb52...1f4

TS skrev et langt og godt innlegg med argumenter for sitt syn, ser at feministene ikke evnet å svare på argumentene og måtte ty til enkle "bare flytt-argumentet". Dere er kanskje ikke tilhengere av ytringsfrihet og demokrati dere? Isåfall er det kanskje dere sm bør flytte, ikke ts?

Anonymkode: 3a5bd...a56

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...