Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det egentlig på Råholt? Bygdefeeling? Vi bor i Oslo nord nå, men trenger større plass etter å ha fått to barn. Jeg savner skikkelig å bo på bygda, og syns derfor ikke det virker særlig attraktivt med Lillestrøm/Jessheim osv. Dessuten får man mye mer for pengene på Råholt, og toget ser jo også ut til å ta kortere tid enn feks Jessheim. 
Fungerer det greit når en av foreldrene pendler til Oslo? 

Som beboer i Groruddalen så savner jeg et tettere lokalmiljø hvor man blir bedre kjent med naboer osv, får jeg den gode småplassfeelingen på Råholt? Eller er det kun en døll pendlerplass?

Anonymkode: b3b38...fbc

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber ikke så veldig langt unna Råholt. Jeg tror ikke jeg ville bodd der selv, selv om mange trives og har det fint! Det er en del krøll i barne- og ungdomsmiljøene, blant annet.

Jeg bor selv på Jessheim. Hvis du er ute etter "lokalmiljø", har du sjekket Borgen? Mellom Kløfta og Jessheim på en måte.... Kommer an på hvor avhengig du er av godt kollektivtilbud, men jeg ville sjekket det hvis jeg var deg!

Anonymkode: 23d40...349

Skrevet

Har jobbet i området på en skole. Styr unna er mitt råd👍

Anonymkode: 3d669...b9f

• Liker 1
Skrevet

Hva med Gjerdrum(med det store ❤️)? 🥰

Anonymkode: 7af76...a5b

Skrevet

Råholt er Harry. Mye rånere og sånn og bare generelt blodharry 

Anonymkode: 6f1cb...297

• Liker 1
Skrevet

Bodde før på Råholt som innflytter,
jeg trivdes godt på Råholt for så vidt, akkurat passe langt hit og dit, men så trives jeg med å ikke være bestevenner med naboen eller lignende. Bygdefølelse tror jeg ikke du får sånn sett.

og styr unna dal skole, barnet mitt ble utsatt for en ulykke på skolen, der barnet ble satt tilbake i vanlig undervisning i klasserommet uten noen til å passe på henne frem til vi fikk hentet. Ble hysjet på av læreren fordi hun gråt. 
dette var en uhyggelig hendelse og vi klaget til rektor, men læreren ble hørt over oss og det ble ikke gjort noe med. Bare for å få sagt det, det var en ulykke som krevde at fastlegen sendte oss til sykehuset. 

Anonymkode: 7618f...e43

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hører litt forskjellig om Råholt. Hva med ullensaker? Jeg bor og jobber på Jessheim. Veldig fint sted. En liten blanding av by og bygd. Jeg liker meg skikkelig godt her! 

Anonymkode: 2d5b2...89d

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hehe, har en venninne som har vokst opp der, og hun kaller det bare Rånholt.

Anonymkode: c1e13...f0a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Signeres !

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har jobbet i området på en skole. Styr unna er mitt råd👍

Anonymkode: 3d669...b9f

Ja, skikkelig bedritent barne og ungdomsmiljø.

Anonymkode: 0c62f...857

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...