Regni19 Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Hei! I fjor høst traff jeg en fyr, 3 år eldre, skilt uten barn og butikksjef. Reagerte på at han alltid skulle ha rett og at alle treff skulle skje på hans premisser og lignende. Alltid kritikk av meg, klyping av blåmerker etc. Han visste om alt jeg var og er utsatt for av mobbing og vold fra 6 år t.o.m nå (32) grunnet en artikkel i lokalavisa, så når han reknakk lillefingeren min og brista håndleddet mitt å jeg gikk rett i flashback - han ga faen. Sykehuset registrerte det som partnervold å da klikka han fullstendig, så politi måtte hjelpe meg ut av situasjonen. Nå sies det på bygda at han er kjent for å være voldsutøver, at man aldri bør innlede en relasjon til ham etc, og at det er grunnen til at det endte med skilsmisse med første kona. Bør jeg kontakte henne for å få hennes bekreftelse ifht politiet eller drite i det? Han sier han vil være venner, men jeg tørr ikke gå ut døra uten å være redd for at han dukker opp. Tanker?
Regni19 Skrevet 15. januar 2023 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2023 Dette er eksempler på det han sa var normal væremåte overfor noen man bryr seg om
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 Du anmelder han, og sier til politi at du har hørt rykter om at han har gjort det med tidligere partner. Du har bevis nok. Anonymkode: 809d9...0fb 6 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 Du anmelder han, holder deg unna og evnt bruker voldsalarm en stund Anonymkode: 642a9...770 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 Du skal også fortelle politiet at du frykter han kommer til å dukke opp. Voldsalarm, besøksforbud. Si at du frykter hva han kan finne på til alle du kjenner; naboer, kollegaer, familie og venner. Anonymkode: 887d3...d02 1
Regni19 Skrevet 15. januar 2023 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2023 Har kommet meg bort, og kontakta krisesenter, advokat etc. Men han forstår ikke hvorfor å fortsetter å ringe meg. Bestevenninna mi ringte i går å sa han hadde ringt henne å trygla etter å la henne få meg til å endre mening - hun klikka mildt sagt og hadde den planen om å fysisk skade ham. Så ødeleggende at jeg har vært i et voldelig forhold før, så det fucker med psyken min ekstremt 😭💔
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #9 Skrevet 20. januar 2023 Regni19 skrev (På 15.1.2023 den 14.31): Hei! I fjor høst traff jeg en fyr, 3 år eldre, skilt uten barn og butikksjef. Reagerte på at han alltid skulle ha rett og at alle treff skulle skje på hans premisser og lignende. Alltid kritikk av meg, klyping av blåmerker etc. Han visste om alt jeg var og er utsatt for av mobbing og vold fra 6 år t.o.m nå (32) grunnet en artikkel i lokalavisa, så når han reknakk lillefingeren min og brista håndleddet mitt å jeg gikk rett i flashback - han ga faen. Sykehuset registrerte det som partnervold å da klikka han fullstendig, så politi måtte hjelpe meg ut av situasjonen. Nå sies det på bygda at han er kjent for å være voldsutøver, at man aldri bør innlede en relasjon til ham etc, og at det er grunnen til at det endte med skilsmisse med første kona. Bør jeg kontakte henne for å få hennes bekreftelse ifht politiet eller drite i det? Han sier han vil være venner, men jeg tørr ikke gå ut døra uten å være redd for at han dukker opp. Tanker? Du må ikke ha kontakt med han, om du skal gjøre det slutt med han må du være mange mil unna Anonymkode: c485f...876
Regni19 Skrevet 20. januar 2023 Forfatter #10 Skrevet 20. januar 2023 Han sendte melding mandag om at jeg takk bare kunne gå å «fuck myself» etter nytt avhør med politi, der han holder fast på at jeg ba om den typen behandling ved å være meg. ekstremt umodent gjort. Er kun 5 km mellom oss, så vi kan bumpe i hverandre når/hvor som helst dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå