Gå til innhold

Han kalte meg «knulledukke» under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. En jeg møter en del ganger kalte meg knulledukke under sex, han sa jeg var hans knulledukke. Er det greit? 

Anonymkode: f317d...e05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må selv vite om det er greit. Hjelper ikke hva fremmede på nettet syns er greit,det er deg han har sex med og det er deg han sier det til,så er det greit for deg ?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Scoops skrev (Akkurat nå):

Du må selv vite om det er greit. Hjelper ikke hva fremmede på nettet syns er greit,det er deg han har sex med og det er deg han sier det til,så er det greit for deg ?

Jeg vet ikke, fordi han sier  han ikke vil ha forhold osv å bare vennskapelig relasjon og masse andre greier . TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke, fordi han sier  han ikke vil ha forhold osv å bare vennskapelig relasjon og masse andre greier . TS

Og hva vil du ha? 

Vil du være knulledukken hans, eller ha et forhold med han?

For meg hadde det aldri vært greit å bli sett på som en knulledukke, forholdsutsikter eller ei. Jeg er IKKE en knulledukke - ever - for noen! 

Anonymkode: 106a9...75a

• Liker 10
  • Hjerte 2
Skrevet

Ekstremt uforskammet fyr. Hadde det vært meg hadde han fått et spark i skrittet og så en fot i ræva.

Anonymkode: 0b2fc...af7

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei. En jeg møter en del ganger kalte meg knulledukke under sex, han sa jeg var hans knulledukke. Er det greit? 

Ja, hvorfor ikke🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f33a8...422

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men vil du ha et forhold til han. Jeg hadde aldri funnet meg i å bli kalt en knulledukke av noen. Ikke av partner ikke av noen jeg hadde ligget med uten noe mer relasjon.

Hvilken følelse sitter du igjen med etter han sier det?

• Liker 3
Skrevet

Dirty talk, hallo.. slapp av

Anonymkode: 20063...aad

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Det var vel det han mente om deg da. Du er kun for knullings for han del. Ikke noe mer. 

Anonymkode: de986...12b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dirty talk, hallo.. slapp av

Anonymkode: 20063...aad

Ja vi snakker dirty til hverandre, men reagerte litt på akkurat det ordet. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Da må du nesten finne ut hva du vil og hva som er greit for deg.  Min mann kaller meg av og til for knulledukke, i riktig setting er det helt greit for meg mens andre ganger passer det gjerne ikke så godt inn. Vil du ha ett forhold med han og han ikke vil så ville jeg rådet deg til å avslutte det

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Fireflies skrev (10 minutter siden):

Men vil du ha et forhold til han. Jeg hadde aldri funnet meg i å bli kalt en knulledukke av noen. Ikke av partner ikke av noen jeg hadde ligget med uten noe mer relasjon.

Hvilken følelse sitter du igjen med etter han sier det?

Jeg vet ikke hva vi er enda, jeg liker han men ikke nødvendig forhold akkurat nå nei. Han gir meg veldig mange miksede signaler, vi snakker dirtytalk med hverandre, men akkurat det ordet synes jeg ble litt drøyt og reagerer litt på det. Tenker at jeg er bare ikke en dukke , jeg er ett menneske med følelser, og redd han ser på meg bare om ei «dukke» som han kan pule på. TS

Gjest Warrior
Skrevet

Det må du svare på selv om det er greit for deg eller ikke. Synes du ikke det er greit må du si det til han. 

Skrevet

Så du er en slik dukke du da? Laget for at han skal tømme seg i?

Anonymkode: 578c0...7c7

• Nyttig 1
Skrevet

Klart det er greit. Du ble jo liggende du.

Anonymkode: c6f8d...83c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det er jo det jeg ikke vil være. Redd han ser på meg sånn da når han sier det? TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg vet ikke hva vi er enda, jeg liker han men ikke nødvendig forhold akkurat nå nei. Han gir meg veldig mange miksede signaler, vi snakker dirtytalk med hverandre, men akkurat det ordet synes jeg ble litt drøyt og reagerer litt på det. Tenker at jeg er bare ikke en dukke , jeg er ett menneske med følelser, og redd han ser på meg bare om ei «dukke» som han kan pule på. TS

Da ville jeg sagt at det ordet ønsker du ikke at han bruker lenger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

en tømme stasjon?

Anonymkode: b9167...d66

Skrevet

Jeg vil si det ikke er en big deal fordi det sikkert var litt overtenning og mislykket forsøk på dirty talk. Det skal ikke tolkes bokstavlig.

Det funket ikke for deg. Jeg synes en passe reaksjon er å si at du ikke tenner på det.

Anonymkode: c1dca...5b8

Skrevet

Det hadde vært turn off for meg.

Anonymkode: e7c35...606

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...