AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Noen som har erfart dette? Min eks har sendt meg meldinger i snart 3 uker, jeg leser de men svarer ikke. Har blokkert han på snap, insta og messenger så nå har han begynt å sende på sms. Hva er lurest…? Fortsette å ignorere eller si til ham at det han holder på med er dødfødt og at han heller bare skal bruke energien sin på de nye damene? Meldingene hans er fulle av sutring og manipulering, ganske dramatisk og bare skuespill. Anonymkode: 975a1...fba
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 Bare blokker hele fyren. Anonymkode: 227e9...ead
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 Mente du kanskje det engelske uttrykket hovering? Hoovering, har liksom blitt et uttrykk for støvsuging. Anonymkode: 01ca7...f47 1
MortenMunkholm Skrevet 15. januar 2023 #4 Skrevet 15. januar 2023 Be han holde kjeft. Send en melding og forklar at du er ferdig med ham og at denne meldingen er det siste livstegnet han får fra deg. Kanskje det hjelper og at det da synker inn.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #6 Skrevet 15. januar 2023 Trodde du mente det å tisse men i en knebøy😂😭 Anonymkode: 9101e...07f
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 Du må da si ifra at det ikke er greit Anonymkode: a6b91...bef
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): og at han heller bare skal bruke energien sin på de nye damene? Skriv: "Det er slutt. Nå blokkerer jeg deg og kommer ikke til å gi deg flere svar" Hvis du skriver noe om "de nye damene hans" så gir du han inntrykk av at du er sjalu på dem. Du vil vel ikke gjøre han innbilsk? Bedre å være likegyldig. Det er den beste hevnen! Anonymkode: d794a...15b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå